CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Intan Wanita Polos Dan Naif – Datuk Seri Aliff Syukri

29-3-2018 03:04 PM| Diterbitkan: Cari-suzy| Dilihat: 7906| Komen: 44|Original author: Oleh: Suzy

Description: Datuk Seri Aliff Syukri yang bersimpati dengan nasib bekas madu Izreen Azminda, Intan Liyana telah cuba mengenali dan mendalami jiwa wanita itu. Aliff mengakui setelah lama berbual dan mengenalinya de ...


Datuk Seri Aliff Syukri yang bersimpati dengan nasib bekas madu Izreen Azminda, Intan Liyana telah cuba mengenali dan mendalami jiwa wanita itu. Aliff mengakui setelah lama berbual dan mengenalinya dengan lebih lanjut, dia dapati Intan seorang yang baik dan naif. 

“Semenjak mengambilnya menjadi model jenama tudung Aliff by Sha, saya dan isteri, Datin Seri Nur Shahida ada duduk berbual dan mengenali Intan dengan lebih rapat," kata Aliff.


Foto: Ig Datuk Seri Aliff Syukri

Intan yang sah diceraikan talak satu minggu lalu baru sahaja dilantik menjadi model tudung milik jutawan kosmetik itu, Aliff by Sha untuk kontrak selama enam bulan. 

Aliff juga turut bersimpati dengan situasi dialami Intan dan berharap berharap wanita itu dapat terus bangkit demi kehidupan dua orang anaknya yang masih kecil.


Foto: Ig Datuk Seri Aliff Syukri

“Dia mempunyai aura yang kuat dan banyak potensi dalam diri. Tetapi, dia terlalu polos dan naif. Saya berharap dia dapat bangkit dalam menguatkan nama dan berusaha mencari rezeki yang lebih baik untuk anak-anak.

“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wanita itu,” kata Aliff lagi.

Semoga Intan tabah mengharungi hidup bersama anak-anak. - CARI
11

Bagus
12

Marah
3

Terkejut
8

Sedih
11

Lawak
21

Bosan

Friends Rank (66 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ciwi1166 29-3-2018 04:09 PM
“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wanita itu,” kata Aliff lagi.

tup tup jadi isteri ke-2.
Quote aikee04 29-3-2018 04:18 PM
ciwi1166 replied at 29-3-2018 04:09 PM
“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wa ...


Quote aaz 29-3-2018 04:25 PM
ciwi1166 replied at 29-3-2018 04:09 PM
“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wa ...

I pun terdetik benda yg sama
Quote giyomi 29-3-2018 04:32 PM
apapon i ttp tak suka fonen suara kepit ni...next
Quote doubleA 29-3-2018 04:32 PM
Matang pulak statement toklip ni. Selalunya kurang cerdik
Quote azlinazakarya 29-3-2018 04:33 PM
ciwi1166 replied at 29-3-2018 04:09 PM
“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wa ...

Hahaha.... that what I was thinking. Jangan memain si terlajak laris ni, jenis sanggup buat apa je demi kepentingan diri...
Quote beeeee 29-3-2018 04:35 PM
haha takde la iolls tak rasa tok lip niat nak beristerikan si intan. Just niat baik nak tolong kan. Bagus ler camtu
Quote shernazz 29-3-2018 04:37 PM
Intan jgn senyum.nampak.gigi pls..
Senyum mulut kuncup
Quote mixed 29-3-2018 04:37 PM
ciwi1166 replied at 29-3-2018 04:09 PM
“Insya-Allah, ada sesuatu yang lebih besar yang menanti Intan disebalik ujian yang dihadapi oleh wa ...

choyy jgn la  

tok alip mmg nak anak ramai skg br ada 5+ blm kuar satu lg

Quote clarizsa 29-3-2018 04:50 PM
Bab ni mmg i respek alipsukri
Baik hati
Quote saviour_09 29-3-2018 04:53 PM
ambik la jadi no. 2 tokkk
entah2 datin pun sudi
membela nasib ibu tunggal kheennn
Quote shailyvelera 29-3-2018 05:13 PM
amboiii datok, sllu bg statment kelauttt je...kali ni ok plak ye.....jgn mcm2 ye tok..
Quote shida81 29-3-2018 05:15 PM
aaz replied at 29-3-2018 04:25 PM
I pun terdetik benda yg sama

ai pun sama.... intan jaga2
Quote CrowneGlory 29-3-2018 05:16 PM
pompuan2 polos and naif senanglah sundal lain boleh extend masjid ...sedangkan yg sewel mcm abby pun sundal lain boleh masuk jarum apa lg la yg mcm2 ni...
Quote dekmieDandy 29-3-2018 05:17 PM
kene tukar makeup artis intan tu

dah mcm mak tiri sinderella dah
Quote BookerT 29-3-2018 05:46 PM
boleh jalan la polos dan naif....ada ke mak hayam nak beli tudung jenama alif ni nyah? dasar pondan tak hingat...
Quote BookerT 29-3-2018 05:48 PM
shernazz replied at 29-3-2018 04:37 PM
Intan jgn senyum.nampak.gigi pls..
Senyum mulut kuncup

sama je nyah..tetap bebiasa je...
Quote onexox97 29-3-2018 05:50 PM
kenapa sy rasa dato alif yg naive
Quote Cekgushilla 29-3-2018 05:53 PM
Kalo toklip amek intan jd bini no 2 dgn izin datin rasa2 apa reaksi netizen

Lihat semua komen(44)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 02:39 PM GMT+8 , Processed in 1.163236 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top