CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

"Bodoh! Dah Tak Ada Modal Nak Buat Gosip Hiburan?" - Penulis Astro Awani Dikecam

29-3-2018 12:42 PM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 6060| Komen: 19|Original author: Oleh: Ain

Description: Sejak kelahiran permata sulung Datuk Seri Siti Nurhaliza dan suami, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa iaitu Siti Aafiyah, namanya sering meniti di bibir peminat.
Sejak kelahiran permata sulung Datuk Seri Siti Nurhaliza dan suami, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa iaitu Siti Aafiyah, namanya sering meniti di bibir peminat.

Malah, kecomelannya juga 'diakui' anak kepada pasangan Hanis Zalikha dan Hairul Azreen iaitu Yusuf Iskandar.


Foto: IG Yusuf/CTDK

Bagaimanapun, gara-gara menulis kisah dua kanak-kanak comel itu, seorang penulis Astro AWANI dikecam di media sosial.

Menurut netizen, kisah Yusuf sedang 'usha' Aafiyah disifatkan sebagai gosip sampah kerana seperti sudah ketandusan idea apabila menggunakan kanak-kanak untuk dijadikan gosip.



"Belajar lama untuk jadi wartawan hanya untuk tulis benda sampah macam ni?"
tulis pengguna Twitter Injang Nation.




Postingnya itu mengundang reaksi berbeza dalam kalangan netizen.


"Mereka tiada modal sebab semua orang dah pergi ke media sosial,"
komen netizen.





Tak perlu berlagak bagus, lah!




Sebelum ini, komen yang ditinggalkan Yusuf menerusi ruangan komen Instagram Siti mencuri perhatian penulis berkenaan.




Gara-gara emoji berkenaan, ramai juga yang menyakat anak kepada Hanis dan Hairul itu.




Alamak, Siti sendiri pun 'mengaku' Yusuf memang comel dan memberi bayangan bahawa dia merupakan 'bakal menantunya'.


Kacaknya bakal menantu!




Sementara itu, penulis terbabit juga menerima komen berunsur kecaman di laman Twitternya selepas dia berkongsi berita berkenaan di Twitternya.

"Hei Su Lin, berita sebegini sangat tidak sesuai terutamanya Malaysia masih mempunyai banyak masalah berkaitan perkahwinan kanak-kanak dan pedofilia.

"Saya berharap dapat melihat lebih banyak liputan berita berkualiti daripada anda,"
tulis netizen.


Foto: Twitter

Terpulang kepada diri masing-masing bagaimana untuk menerima sesebuah berita disampaikan kerana tak semua orang memiliki cita rasa sama dengan kita. - CARI
21

Bagus
16

Marah
24

Terkejut
16

Sedih
15

Lawak
31

Bosan

Friends Rank (123 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote CiliPadiSedap 29-3-2018 01:30 PM
acik bawang double standard.
Quote mizzmimi 29-3-2018 01:44 PM
Euww.. Berita sampahh
Quote sapeka 29-3-2018 02:14 PM
ye sokong
tak perlu berita sendu macam ni okeh
Quote lumie 29-3-2018 02:20 PM
Tak klakar berita cmni...
Quote aderaderker 29-3-2018 02:22 PM
Ewww..yusufiskandar whoooo???
Quote KucingKedai 29-3-2018 02:47 PM
Acik2 bawang, berita camtu takyah amik port lah. Xyah bukak, takyah layan..
Quote beeeee 29-3-2018 02:49 PM
memula aku ingat twitter astro awatni rupanya awani. choiiii wartawan kering idea apa
Quote cicicumel 29-3-2018 03:12 PM
Aku x pernah rasa pon Usop ni hensem..hidung pn kemek je.
Quote RatuDunia94 29-3-2018 07:06 PM
Edited by RatuDunia94 at 30-3-2018 03:42 AM

Biar betul Siti nk jadikan HH besan????  Downgrade keturunan jahhh!
Quote eyansss 29-3-2018 10:11 PM
RatuDunia94 replied at 29-3-2018 07:06 PM
Biar betul Siti nk jadikan HH biras????  Downgrade keturunan jahhh!

besan la yang... hahaha... marah sungguh ni...
Quote HoneyManjer 30-3-2018 07:46 AM
Beruta hauk!!!
Quote L_Z 30-3-2018 09:30 AM
Choiii......
Quote MarissaOberlin 30-3-2018 11:50 AM
Euwwwwwww next
Quote blewnatural 30-3-2018 04:06 PM
Euwwwwwwww , vongoknya wartawan ni .. agak2 bangga ke keknis dgn berita mcm ni ??
Quote Jorja 30-3-2018 04:26 PM
Ctdk proud mother sebelum ni diejek mandul finally dikurniakn siti aafiyah
Quote dani-rox 30-3-2018 09:02 PM
toksahlah besar2kan benda trivial mcm nih
tak psl2 yusuf dicerca acik2 netizen pefeeling ibu tiri siti aafiyah. kesian dia, benci dgn makpak jgnlah dikaitkan dgn anak... dahlah kecik lg. dpt haters pulak yg dah tahap beruban.
Quote missynora 3-4-2018 11:24 AM
Macam2 hal lah. Rilex suda
Quote aunisofia 6-4-2018 10:41 AM
ada2 jela...
Quote swimswim 7-4-2018 12:53 AM
Benda2 mcm ni pun nak stress..since when a tweet is considered a valid news pun..dlm thesis boleh quote ad reference kah.. Zizik betul trend nk berlagak bijak ni

Lihat semua komen(19)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 04:03 PM GMT+8 , Processed in 0.649426 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top