CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Lee Min Ho Senang Hati Berada Di Dalam Kem Latihan Ketenteraan

23-3-2018 04:22 PM| Diterbitkan: Cari-suzy| Dilihat: 8232| Komen: 28|Original author: Oleh: Suzy

Description: Dipanggil mengikuti latihan ketenteraan merupakan perkara yang paling digeruni oleh rakyat Korea Selatan. Selebirti terutamanya mereka akan sedaya upaya mencipta alasan untuk tidak menyertai latihan t ...

Dipanggil mengikuti latihan ketenteraan merupakan perkara yang paling digeruni oleh rakyat Korea Selatan. Selebriti terutamanya mereka akan sedaya upaya mencipta alasan untuk tidak menyertai latihan tersebut yang mengambil masa selama 2 tahun. 

Pemuda Korea sering mengelak latihan ketat yang diwajibkan oleh kerajaan Korea itu kerana berasakan ia terlalu membebankan. Manakala selebriti pula perlu meninggalkan dunia glamor demi menghabiskan tempoh latihan selama 2 tahun tersebut.  

Sumber foto : Google imej

Berlainan pula dengan bintang Hallyu, Lee Min Ho iaitu bekas kekasih Suzy dari kumpulan Miss A. Wajah Lee yang agak berisi telah menarik perhatian ramai peminat setianya. 

Peminat berfikir bahawa Lee kelihatan lebih bahagia di sana. Foto tersebut dirakamkan oleh jurugambar rasmi untuk sesi bergambar yang biasa dijalankan semasa berada di pusat latihan tentera tersebut. 

Sumber foto : Google imej

Bentuk fizikal Lee yang sihat itu menimbulkan tanda tanya dan mengejutkan peminatnya. Pada pendapat mereka masa 10 bulan itu terlalu singkat untuk Lee berubah sebegitu drastik. 

Sumber foto : Innisfree
Terdahulu Lee juga ada berkongsi foto semasa cuti singkatnya ke laman Instagram miliknya. Wajahnya yang separuh tertutup itu menyebabkan peminat tidak perasan mengenai perubahan wajahnya. 

Begitu sekali makcik-makcik bawang Korea ini menilik wajah hero pujaan mereka. Apa pendapat anda kalau latihan ketenteraan sebegitu diwajibkan di Malaysia? - CARI 
10

Bagus
17

Marah
20

Terkejut
23

Sedih
15

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (97 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sungaiseram 23-3-2018 05:33 PM
bahagiakah duduk kem sampai tembun begitu..
Quote AbukRokok 23-3-2018 05:52 PM
harap xde fans yg terjun bagunan xdpt terima hakikat
Quote nazzse 23-3-2018 08:08 PM
Mana taknya, makanan dlm kem sedap okay, makan plak 6x sehari..selalu dipuji geng2 laki yg dah tamat latihan..
Quote chazey 24-3-2018 02:39 AM
Muka gemok tu dah iras sikit dengan pakcik sedara akak versi muda remaja bujang trangtangtang tahun 90an dulu.
Quote syidasaleh 24-3-2018 10:47 AM
Makan free ke smpi menembun lee min ho oiiii.takpe lepas keluar nnt kuruskan apa yg patut
Quote bloodyamuk 25-3-2018 07:56 AM
hensem ke? inikah kegilaan anak2 gadis ecewah
Quote bloodyamuk 25-3-2018 07:56 AM
{:thief{:thief{:thief
Quote Orix 25-3-2018 02:27 PM
bloodyamuk replied at 25-3-2018 07:56 AM
hensem ke? inikah kegilaan anak2 gadis ecewah

I plg pelik bila org ramai kata dia ni n asad motawh tu nsem... until now i tak nmpak hensem celah mana deyols ni.... sekelumit nsem pn I tk dpt detect
Quote ohnoLia 25-3-2018 05:13 PM
ensemnya lee min ho

mujur ada yg kata dia tak ensem.. so tak perlulah kita nak bertarik2 rambut berebut
Quote Blackbra 25-3-2018 09:33 PM
Lee min ho {:love
Quote bloodyamuk 25-3-2018 09:45 PM
Orix replied at 25-3-2018 02:27 PM
I plg pelik bila org ramai kata dia ni n asad motawh tu nsem... until now i tak nmpak hensem celah ...

lol terpaksa la mengugel sapa asad tu...LMH ni sebelum operate hidung biase2 je...entah le apa yang hensem ek...maksud aku apa yang buat orang gile2 fanatik gitew...
Quote mrs_salvatore 26-3-2018 09:29 AM
dh iras datok boy iman plak
Quote BebeQ 26-3-2018 09:59 AM
ke sebab duduk dalam kem tak berkesempatan pegi cucuk muka?
Quote meownni 26-3-2018 10:11 AM

hahahaha.. adoiiii.. datok boy iman ye ? klakor betull..
Quote mieymiey 26-3-2018 11:23 AM
Comey jer heols bermuka tembun sebegitu
Quote chauky314 26-3-2018 11:38 AM
ai suka LMH... handsome bagi iolssssssssss heheheheh
Quote whadda 26-3-2018 01:00 PM
dah sebijik muka dato belon bile dah tembam
Quote beeeee 27-3-2018 02:17 PM
hehek gebus pun iolls masih minat saranghae oppa
Quote jlo 28-3-2018 09:51 AM
dah berisi makin comel lak temgok

Lihat semua komen(28)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 02:42 PM GMT+8 , Processed in 0.088216 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top