Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Gambar Isteri Nampak Leher, Shukri Yahaya Kena Tegur Dengan Netizen

14-3-2018 01:36 PM|Oleh: Saiful | Dilihat: 8826| Komen: 127

Baru-baru ini, Shukri Yahaya kena tegur dengan seorang netizen tentang aurat isterinya.

Menurut isteri Shukri iaitu Tya Adnan, netizen tersebut telah menghantar fotonya melalui DM dan meminta aktor tersebut supaya menasihati isterinya tentang aurat.

Foto: IG Tya Adnan
Tya yang berasa kurang puas hati dengan tindakan netizen tersebut telah memuat naik satu status di Instastory miliknya.

"Sampai ke laki (suami) kita dia pergi DM (hantar mesej). Jadi dia ingat suami saya selama ini tak tengok ke apa yang saya muat naik?

"Susah-susah je awak pergi DM suami saya."

Foto: mStar Online
Ini yang ditulis oleh netizen terbabit:

"Hi Syukri, Tegur la isteri awak ni, bukan nak sibuk tapi pakai tudung tu elok-elok la.

"Awak yang tanggung dosa dia kan? Leher tu aurat, rambut pun aurat. Tutup aurat tu wajib, dosa kalau tak tutup aurat."



Foto: IG Tya Adnan
Jadi pendapat anda pula bagaimana? Patut ke tidak netizen tersebut bertindak begitu? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
16
Terkejut
5
Sedih
10
Lawak
3
Bosan
6
Komen: 127
Komen

Previous : "Ianya Asli,"-Elly Mazlein Nafi Tuduhan Besarkan Payudara

Next       : Khai Bahar Ada Hubungan Apa Dengan Wany Hasrita?

Komen Terbaru

Quote rainbowrainz 20-3-2018 01:05 PM
Erhmmmmmmmmmmm

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 14-3-2018 01:39 PM
Org tu dm diam2 ko pulak g publish.. Bimbo nya...
Quote Aduradura 14-3-2018 01:41 PM
Fans tu dah DM kannnnn....bukan dia pg attack dkt comment pun.....kalau attack dkt comment, faham la jugakkk....retisss jugak cakap, kalau nk nasihat , please DM.dah tewwwwwwww?
Quote julia5094 14-3-2018 01:41 PM
Ala..diorang bukannya tak tau dosa pahala..buat sakit hati kita sendiri je pegi nasihat..bukan diorang mau dengar pun...tapi tya ni..perlu ke nak war2kan benda ni....membuka aib sendiri lagi ada la... Silap2 chuols yang kena balik dengan acik bawang nanti...

Quote alagapass 14-3-2018 01:44 PM
Saitonnn betul.. bila netizen tegur kt komen uols perli ckp nak nasihat please dm la bagai.. ni dah dm kau lak xboleh terima.. saitonnn
Quote iszablack 14-3-2018 01:48 PM
Bongkaknya {:stress
Quote bukan_ustazah 14-3-2018 01:48 PM
tektik menaikkan nama balik ke? sheols ni senduuu betul walaupun prnh berlakon dulu nasib si syukri terpikat dengan hang jee
Quote sheqim 14-3-2018 01:49 PM
Sy tu pon pkai seluar nmpk lutut, berlakon pon sentuh2.. watdaya expect netizen? Xpyh la rajin2 dm nasihat retis ni.. depa whorayus kn kita adelah..

Tapi tya ni mmg nmpk sjenis attention seeker pon mementang kulit putih, cantik (ke).. aku pon tepanjat aritu tgk dia pkai serkup je..
Quote hzln 14-3-2018 01:50 PM
memang menjadi keutamaan paling atas dalam hidup mereka yg acah2 alim ini (walau mereka sangattttttttt hadap dgn kehidupan ARTIS), untuk jaga aurat, jaga dosa pahala ARTIS, serta anak bini ARTIS
bini retis nampak aurat leher katanya
oiiii makcik, ko pakai stokin tak? tudung ko tutup kopek tak? pakaian ko semua longgar, tak jarang tak nampak bentuk tubuh?
anak2 ko yg bertudung pakai stokin tak? tudung tutup kopek tak? pakaian serba longgar tak jarang tak nampak bentuk tubuh?

gi mampos lah   
Quote barfi 14-3-2018 01:51 PM
Org tu taknak buka aib ko sebab tu dia DM. Mmg kau silap. Pakai serkup macam nenek2 plak
Quote Orix 14-3-2018 01:54 PM
Sebok dgan aurat org... sebok dgan grammar org.... sebok dgan ketet org....meleis meleis....
Quote rosannazmia 14-3-2018 01:56 PM
Lawa gak tya ni ek... Zaman skrg DM cara gitu pon xleh ek.. Dah sehabis baik tu jaga aib org.. Ohhh patutlaaa x IN dm dm ni nowadays.. Org nasihat, kutuk n up qoute skrg kat igs.. Dosya pon abis 24jam sslama abis igs
Quote tomaz 14-3-2018 01:56 PM
Insekiyo lettew acik bwg DM laki sheolss
Quote hotmak 14-3-2018 01:58 PM
tya ni bukan tutup aurat pun, tu buku lali pun nampak, sibuk je netizen nak tegur2 jga aurat sendiri/muhrim sendiri lah dulu
Quote gummygummy 14-3-2018 01:58 PM
tapi tya ni memang kuat sentap dengan netizen nyaaa. ko nak ramai follower tpi bila kne hencap kemain sentap dia
Quote haruslah 14-3-2018 01:58 PM
hzln replied at 14-3-2018 01:50 PM
memang menjadi keutamaan paling atas dalam hidup mereka yg acah2 alim ini (walau mereka sangattttttt ...

Ok..yg ni stuju
Netizen tukang kira pahala
Pantang ade nampak rambut terus kecam

Balu kpd mangsa mh370 cerita pasal baca alfatihah utk arwah suami...ade gmba dia pakai tudung tp agak singkat. Netizen komen "labuh kan tudung, sia2 baca alfatihah kalau x sampai"

Likeeee pfffttt
Quote nonot 14-3-2018 02:00 PM
Dah DM tegur senyap2 ko g publish.bila tevur kt komen kata memalukan nape x tegur senyao2 or DM je.

sebenarnya semua2 ni nak apa ye?

ala,biar jela dia.dia rasa cantik mcm tu.sama mcm org lain yg dh brtudung.tetiba trsingkat,terbelit,terturban,terterbang..asal x claim diri muslimah sejati org xkecam teruk la.
Quote cahayamataku 14-3-2018 02:00 PM
Iols paling kelakar bila si Tya ni up kat igs yg dia kata tak pernah kutuk orang tuuu

Heh yela tu tya, ko kutuk orang kat komen tu lupe ke tewwwwwwwwww

Btw, sheols ni lawa bagi iols. Untung SY
Quote rosevelvet 14-3-2018 02:06 PM
Spesis retis n the kerabats.
Tegur in public: Dia meroyan. Dia tarbiah balik kerana mengaibkan dia in public. Indirectly ajk followers kecam yg menegur. Puas hati. Done.
Tegur secara personal: Meroyan jugak. Put the DM to the public ajk geng kecam org yg tegur.
Puas hati. Done
Sebenarnya x kisah whether in public or personal, dorang x suka ditegur wpun org tegur tu benda yg mmg tmaktub dlm quran. Unless dia x pcaya quran.
#donebebel

Quote mixed 14-3-2018 02:08 PM
muka sheol dh cam rita garik plk

tiya fobia org DM2 laki sheol
takut pisang berbuah lg
laki dok minta nk tgk kopek

Lihat semua komen(127)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
2.005731s Gzip On
To Top