Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Ikat, Belasah Isteri Sebab Nak Balik Bangladesh

14-3-2018 10:10 AM |Dilihat:1757| Komen: 25
Lelaki tergamak membelasah isterinya hanya kerana terdesak mahukan wang.

Lebih sadis, mangsa diikat tangan, kaki dan mulut sebelum dibelasah di rumah mereka di Taman Perindustrian Kristal, Mukim Pumpung di Alor Setar, jam 2 pagi Khamis lalu.

Harian Metro melaporkan, selain merampas wang tunai RM4,000, suspek, 37, turut melarikan barangan kemas seberat 45 gram dianggarkan bernilai RM9,000.

Difahamkan, Anwara Abdul Hashim, 28, berkahwin dengan suaminya yang juga etnik Rohingya sejak empat tahun lalu.


Foto: Harian Metro

Bagaimanapun, dia tidak pernah menyangka suaminya tergamak berpakat dengan adiknya dan rakan untuk melakukan perbuatan itu.

Mereka mengikat tangan dan kaki dengan tali manakala mulut dengan kain sebelum suami terus memukul kepala dan badan saya.

Dia memberitahu ingin wang segera kerana mahu pulang ke Bangladesh dan terus mengambil wang tunai milik adik dan bapa saudara yang disimpan oleh saya, katanya.

Menurut mangsa, dia bernasib baik dapat membuka ikatan sebelum membuat laporan di Balai Polis Kota Setar.

Saya kini buntu memikirkan masa depan kerana tidak bekerja dan berharap dia dapat ditemui pihak polis dan barangan kemas itu diperoleh semula.

Setakat ini saya difahamkan dia sudah melarikan diri ke Ampang, Selangor dan bimbang jika dia pulang terus ke Bangladesh menyebabkan barangan saya lebur, katanya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Kota Setar, Superintendan Yazri Ismail mengesahkan kejadian dan kes disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 25
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Simunggu 29-3-2018 10:57 AM
kurang ajar punya bangla..

Lain-lain Komen

Quote miss_baby 14-3-2018 11:18 AM
rohingya lagi
Quote arasham 14-3-2018 11:22 AM
Jarang sgt nak dgr berita baik2 pasal umah rohingya pujaan Malaya ni
Quote shernazz 14-3-2018 11:24 AM
Rohingya balik bangladesh?
Btol ke etnik rohingya neh?
Quote jazaa100 14-3-2018 12:02 PM
Balik lah.....

Menyemak buat jenayah kat sini...
Msia dah sarat dgn jenayah indon buat, kau nak tambah lg.....
Quote ninja boy 14-3-2018 12:17 PM
Wanita akal 10% gigij kawen wargasing kuli busuk
Quote mtjcmc 14-3-2018 01:34 PM
Warga Rohingya ke warga Bangladesh nie?
Quote nad014 14-3-2018 01:58 PM
unicef sendiri pernah bgtahu byk yg mengaku etnik rohingya padahal bangladesh
Quote eyansss 14-3-2018 01:58 PM
Dia memberitahu ingin wang segera kerana mahu pulang ke Bangladesh dan terus mengambil wang tunai milik adik dan bapa saudara yang disimpan oleh saya, katanya.
etnik rohingya tapi nak balik bangla...  hahaha...  kata rohingya orang myangmar...  kena tipu hidup2 pembekap deme ni...
Quote irwansuhadi 14-3-2018 05:44 PM
rohingya adalah contoh bangsa yang di kifarah tarbiyah dari Allah. Sila google untuk kenal pasti. Terima kasih.
Quote Jorja 20-3-2018 01:05 AM
Risiko kahwin orang asing
Quote shamsadis 20-3-2018 01:11 AM
padan muka
Quote sekngucing 20-3-2018 01:28 AM
malaysia jd tong sampah asia
bangsa bangsat mcm bangla dan rohingya dpt tempat di sini
Quote DARSITA 20-3-2018 04:57 AM

Ada kes kot -- kes bunuh orang ke ...  tu sebab nak lari balik negara asal.
Quote AɳՓv 20-3-2018 05:47 AM
bila jumpa ular dan rohingya............
Quote Pink_Purple 20-3-2018 06:48 AM
laki lari susah hati xde keje..


tua dah, pergi la cari keje..
Quote orgsepang 20-3-2018 06:51 AM
Selalu sangat dengar keganasan kaum ini. Takut juga kalau makin ramai makin berani mereka buat yang lebih dahsyat
Quote haryatie 20-3-2018 08:00 AM
kalau bleh elak kan la kahwin dgn pendatang2 ni..
Nauzubillahiminazalik
byk masalah jerk..
org malaysia sendiri pun ada yg berperangai hodoh pe lg pendatang..
apa la nak diharapkan sgt kat dia org..



Quote bangcak 20-3-2018 08:09 AM
Rohingya balik bangladesh?

ini mcm punya citer
kompom ada i.c bumiputra puak penyokong jho low bagi
Quote sayang_mulut 20-3-2018 08:41 AM
very suspicious.. siap boleh amik gambar bagai? telephon x pulak kene larikan...

Lihat semua komen(25)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
1.456967s Gzip On
To Top