Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Berang Tak Diberi Wang, Anak Sembelih Ibu Kandung Di Tengah Sawah

13-3-2018 12:45 PM |Dilihat:2116| Komen: 28
Marah kerana tidak diberikan wang mendorong seorang lelaki bertindak menyembelih ibu kandungnya sendiri di tengah kawasan sawah padi.

Suspek yang dikenali sebagai Sumudi menggunakan parang untuk memenggal kepala ibunya, Sutarmi Mad Muslim hingga putus.

Sumudi, Foto: Detik.com
Detik.com, melaporkan,  Sumudi datang ke sawah tempat ibunya bekerja dan meminta sebanyak 500 ribu rupiah (RM137).

Selepas permintaannya ditolak, lelaki itu mengamuk dan mengeluarkan parang sebelum mengejar ibunya.

Foto: Detik.com
Disebabkan ketakutan, mangsa berlari ke tengah sawah namun malangnya dia terjatuh sebelum lehernya ditetak berkali-kali.

Saksi yang berada di tempat berkenaan kebanyakannya tidak mampu melakukan apa dan tidak berani mendekatinya kerana terlampau takut.

Menurut Ketua Polis Daerah Kebumen, Komisioner Arief Bahtiar, suspek mengalami gangguan mental dan sebelum ini memang terkenal dengan sikapnya yang panas baran.

Foto: Detik.com
Suspek berjaya ditangkap polis namun langsung tidak berasa menyesal membunuh ibunya sendiri.

Sumudi mungkin dijatuhkan hukuman mati atau penjara seumur hidup. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
Komen: 28
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Redvine 31-5-2018 06:29 AM
wanitajelita replied at 13-3-2018 01:36 PM
Orang Indon memang menakutkan... hati kering terus... yg membakar budak2 tahfiz 22 orang tu kan anak ...

Setuju sangat...spesis2 indon ni kalau dibiak kt M'sia...teruk lah jadik nye...skang pun dah boleh nmpk...byk jenayah mmg indon kepala bapak die buat M'sia ni mcm dia punye..BENCI gile kt INDON!

Lain-lain Komen

Quote hiswife 13-3-2018 11:24 AM
Lek2 je kayuh basikal lepas bunuh mak sendiri. Takde penyesalan plak tu
Quote kucen_miang 13-3-2018 11:54 AM
Setelah sehari melakukan pencarian, suspek akhirnya berjaya ditangkap polis ketika sedang berbasikal di daerah tersebut pada pukul 7.30 pagi waktu tempatan pada Sabtu lalu.




ambik masa sehari cari saspek yg cuma berbasikal. indon gagal total.
Quote niena90 13-3-2018 11:58 AM
Seriouslah dia tatu muka mcm tu skali?? Eeee muka burok seburok hati. Tergamak ko sembelih mak sendiri!
Quote mieymiey 13-3-2018 12:06 PM
Menyesal pula i tengok gambar arwah makcik tu lama-lama
Quote zulka 13-3-2018 12:15 PM
hensemla...teringin nak buat tatu camtu  
Quote myakayina 13-3-2018 12:36 PM
selamba je dia berbasikal lps bunuh..mmg mental ko ni..
Quote emelia1509 13-3-2018 12:41 PM
Kesian si ibu dibunuh anak..Patut anak yang bagi ibu tu duit..
Quote noor2 13-3-2018 12:45 PM
Patut masa dalam perut....mak dia gugurkan dari kandungan. ..
Quote wanitajelita 13-3-2018 01:36 PM
Orang Indon memang menakutkan... hati kering terus... yg membakar budak2 tahfiz 22 orang tu kan anak IC merah... masa ditangkap pun muka takde penyesalan... mohon jauh kan diri korang dgn keturunan Indon.. orang Siam pun ada yg miskin pun mana ada kes2 menakutkan berbanding diorang ni
Quote Modngengade 13-3-2018 01:40 PM
kucen_miang replied at 13-3-2018 03:54 AM
Setelah sehari melakukan pencarian, suspek akhirnya berjaya ditangkap polis ketika sedang berbasikal ...

dari situ boleh nmpk kecekapan pak polisi indongsialgaruduborku

Quote grizz 13-3-2018 03:44 PM
takutnye muke..
Quote moonbug 13-3-2018 04:15 PM
Selamat mereput di penjara
Quote CardiGans85 13-3-2018 04:21 PM
Kurang ajar punya anak
Quote Lollipop111 13-3-2018 05:04 PM
sy raserlahkan, syaitan pon tak buat cmnih
Quote shernazz 13-3-2018 05:29 PM
Tengok tajuk ni
Iols ada dpt video yang pompuan kene sembelih
Adui...iols terasa ngilu di leher ok...mcm.iols.plak yang kena sembelih
Siap ada pic kepala pompuam tu lagi....huhuuu
Quote L_Z 13-3-2018 06:58 PM
Bekas laki @trisnalovezul la ni..
Quote pyropura 14-3-2018 03:39 AM
Takde sapa laungkan azan ka waktu itu?? Dan nama aje ramai tapi sekor pun tak berani tangkap mamat tuh?? Dasar indon pengecut @baterflai @thanawat @pembisikmaut
Quote orgsepang 14-3-2018 06:45 AM
Kesian ibu tu Serba salah jika ada ahli keluarga menghadapi masalah mental, dikurung kesian bebas silap2 jadi macam ni
Quote Burong_Hantuk 14-3-2018 09:07 AM
anak neraka!!!!!

Lihat semua komen(28)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.133968s Gzip On
To Top