Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Elak Aqeef Disentuh Orang, Amyra Rosli Letak Syarat Untuk Anaknya

13-3-2018 11:27 AM|Oleh: Saiful | Dilihat: 8661| Komen: 127

Aqeef Anaqi adalah antara anak artis yang menjadi perhatian ramai kerana keletah dan kecomelannya.

Anak lelaki kepada pasangan Amyra Rosli dan Amar Baharin ini sebenarnya sudah mendapat beberapa tawaran untuk muncul di kaca televisyen.
Foto: IG Amyra Rosli
Bercakap mengenarinya, Amyra, 27 berkata dia tidak akan menghalang sekiranya anaknya itu terbabit dalam dunia seni dalam usia yang muda.

"Saya dan Amar tidak menolak sekiranya kami sekeluarga ditawarkan untuk menjadi duta, terbabit dalam sesi fotografi dan promosi kerana kami sudah menjadi satu pakej.

"Tetapi kami sudah menetapkan syarat supaya anak kami, Aqeef tidak perlu turun padang untuk sesi ramah mesra yang melibatkan terlalu ramai orang.



Foto: IG Amyra Rosli
"Semua pihak perlu faham Aqeef baru berusia lima bulan dan saya tak boleh menghalang orang yang mahu mendekati dan menyentuhnya.

"Takkan saya nak cakap jangan sentuh anak saya pula. Pasti akan ada yang terasa hati," katanya kepada Astro Gempak.

Foto: IG Amyra Rosli
Apa pun, Amar dan Amyra pasti tahu apa yang terbaik untuk anak mereka kan? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 127
Komen

Previous : Selagi Belum Kahwin, Farah Nabilah Kena Akur Dengan Syarat Ibunya Ini

Next       : Nak Ubah Suai Studio, DS Vida Ditipu Kontraktor RM11 Juta

Komen Terbaru

Quote ayjay 19-6-2018 01:15 AM
Harapnya hamster junior pun bersara

Lain-lain Komen

Quote munchkin 13-3-2018 11:29 AM
Lawa amyra
Quote onexox97 13-3-2018 11:30 AM
comeynye mama dia
Quote MH3707 13-3-2018 11:31 AM
cantik minah ni...gred A muka...
Quote wtvmjls 13-3-2018 11:32 AM
Cantik amyra, anak sebijik muka amar hehe
Quote Aduradura 13-3-2018 11:37 AM
Knp anak theyolls mcm tak femes sgt mcm si mat yip....
Quote ahmad_dhani91 13-3-2018 11:39 AM
who r yus sangat. masing2 sendu harapkan anak bekerja jah sekarang
Quote Mizlyn 13-3-2018 11:40 AM
comei2 family ni...
Quote swimswim 13-3-2018 11:41 AM
Cantiknya mukeeee ko...
Quote LostStar 13-3-2018 11:42 AM
makin cun plak die lepas beranak nih..
Quote keds 13-3-2018 11:43 AM
Cantik sangat mama dia.... Semoga baby sihat selalu.
Quote NazRysha 13-3-2018 11:45 AM
duk rumah jaga anak dah la
bukan glamer mana pun
Quote myakayina 13-3-2018 11:55 AM
anak muka apaknya..omaknya makin lawa..seri lepas bersalin keluar..
Quote Badigol 13-3-2018 11:56 AM
tp anak dia xselawa xsehensem ank2 artis lain.hikhikhik.
mgkin kecik lg kot..bsr nti mana thu hensem.hehe
Quote mieymiey 13-3-2018 11:56 AM
Amyra so chantekkkk. Kalau ada anak pompuan, mungkin akan mewarisi kecantikan Amyra. Baby boy yang ni 100% muka Amar.
Quote mixed 13-3-2018 11:57 AM
Aduradura replied at 13-3-2018 11:37 AM
Knp anak theyolls mcm tak femes sgt mcm si mat yip....

sb terlbh rahsia muka anak
dpt job dr astruk kan
btw muka baby sebijik apaknya

mat yip femes cute hari2 mak nya upload pica
walupn bahasa mak nya & kasar nya ya ampun
nasib la mat yip ensom
Quote yussya 13-3-2018 11:59 AM
tak acila..klu dah jadi duta, dutanya kene turun padang!!


Quote moonbug 13-3-2018 12:14 PM
Lawanya dia
Quote moonbug 13-3-2018 12:15 PM
Lawanya dia
Quote moonbug 13-3-2018 12:15 PM
Lawanya dia

Lihat semua komen(127)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.059240s Gzip On
To Top