Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Wanita Kerat, Makan Alat Kelamin Mayat Saudara

13-3-2018 10:58 AM |Dilihat:1143| Komen: 18
Penduduk kampung Ndangara di Zimbabwe terkejut apabila dua wanita mengerat anggota badan mayat saudara mereka yang bakal dikebumikan sebelum memakannya.



Memetik Mirror, media tempatan melaporkan mereka memakan pipi, mata serta alat kelamin mayat selepas dikerat dan kedua-dua wanita yang tidak dinamakan itu telah dihadapkan ke mahkamah untuk dibicarakan.

"Saya boleh mengesahkan bahawa kedua-dua wanita terbabit dibawa ke jawatankuasa kampung untuk diadili selepas mereka dituduh mengerat dan memakan anggota badan mayat saudara mereka.

"Suspek didakwa tidur di bahagian dapur di mana mayat berkenaan ditempatkan sebelum dikebumikan.

"Mereka mengarahkan saudara-mara lain mematikan lampu sebelum masuk tidur dan ketika itulah mereka mengerat mayat berkenaan," kata ketua kampung, Chireya.


Foto: Mirror

Perbuatan itu terbongkar apabila ahli keluarga mendapati beberapa anggota badan mayat telah hilang.

Bagaimanapun, apabila ditanya, kedua-dua wanita itu saling menuding jari dan tidak mengaku melakukan perbuatan berkenaan, kata Chireya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 18
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote jointhecurse 15-3-2018 08:33 AM
chazey replied at 14-3-2018 04:04 PM
La ko maksudkan cannibal ka? Masa memula baca punya la aku husnuzon bersangka baik ko kunun2 spe ...

Dua dlam 1 sebenarnya.. ak nk ckp dia mabuk 'ketum' ke smpai je canibal.. maafkan hamba.. hari bodoh ak nmpknya

Lain-lain Komen

Quote jointhecurse 13-3-2018 11:36 AM
canabis ke apa
Quote Burong_Hantuk 13-3-2018 11:49 AM
dah tak ada bahan lain untok di makan agaknya.
Quote AHMADVW 13-3-2018 12:02 PM


   Canibal
Quote zulka 13-3-2018 12:17 PM
giler...tu dlm gambar ada lembu 2 ekor tu taknak makan pula
Quote duri_durians 13-3-2018 01:22 PM

canabis pun boleh
Quote fushimi 13-3-2018 01:24 PM





canibal
Quote Buritan 13-3-2018 01:28 PM
fushimi replied at 13-3-2018 01:24 PM
{:1_563: ...

Spisis sajat ngan pondan lajuk laris..typing erot
Quote Modngengade 13-3-2018 01:31 PM

pprt nya vocak kau dekkk

Quote fushimi 13-3-2018 01:34 PM

ko ni orang nak berbahse ingeris ko keji vocab salah
bila orang tak pandai sepeking ko keji cakap malas belajar




Quote Modngengade 13-3-2018 01:35 PM
fushimi replied at 13-3-2018 05:34 AM
ko ni orang nak berbahse ingeris ko keji vocab salah
bila orang tak pandai sepeking ko keji ca ...

haha..lenkali guna khidmat gugel dulu

Quote supernaturalee 13-3-2018 02:32 PM
"kau lah yang makan"
"kaulah yang potong"

- dialog tuduh menuduh di antara kedua2 wanita

Quote jointhecurse 13-3-2018 08:48 PM
duri_durians replied at 13-3-2018 01:22 PM
canabis pun boleh

Kata malaysia bole.. apa pn bolee.. lupa nk letak tnda soal sbb xigt word tu..
Quote jointhecurse 13-3-2018 08:50 PM
Modngengade replied at 13-3-2018 01:31 PM
pprt nya vocak kau dekkk

Alah lupa word n lupa ltak tanda soal.sedap aje menganjing . Aah vocab ak mmg pprt..
Quote Artemesiaa 14-3-2018 12:03 PM
Dah kenyang menelan bolah lak berlakun pura2 tak tahu euwww
Quote puteribaya 14-3-2018 02:53 PM
zulka replied at 13-3-2018 12:17 PM
giler...tu dlm gambar ada lembu 2 ekor tu taknak makan pula

lembu punya panjang sangat..nanti termuntah plak makan

Quote chazey 14-3-2018 04:04 PM
jointhecurse replied at 13-3-2018 11:36 AM
canabis ke apa


La ko maksudkan cannibal ka? Masa memula baca punya la aku husnuzon bersangka baik ko kunun2 speku suspek2 tu makan canabis sampai weng zets why meka sampai boleh makan daging manusia yang dah jadik mayat.
Quote samasam90 14-3-2018 07:32 PM
chazey replied at 14-3-2018 08:04 AM
La ko maksudkan cannibal ka? Masa memula baca punya la aku husnuzon bersangka baik ko kunun2 spe ...

haah.. samala.. sampai aku baca balik nak cari part mana ada dadah ne..
Quote jointhecurse 15-3-2018 08:33 AM
chazey replied at 14-3-2018 04:04 PM
La ko maksudkan cannibal ka? Masa memula baca punya la aku husnuzon bersangka baik ko kunun2 spe ...

Dua dlam 1 sebenarnya.. ak nk ckp dia mabuk 'ketum' ke smpai je canibal.. maafkan hamba.. hari bodoh ak nmpknya

Lihat semua komen(18)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.083769s Gzip On
To Top