Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Suami Tak Malu! Isteri Yang Bayar Sewa, Dia Pula Nak Dihalaunya

12-3-2018 06:03 PM |Dilihat:2472| Komen: 31
Sudahlah 'membiawak', seorang lelaki sering pulang ke rumah dalam keadaan mabuk tergamak membaling kerusi ke arah isteri hingga lebam pada paha kanan sebelum menghalaunya dari rumah.

Harian Metro melaporkan, kejadian berlaku di Permyjaya, Miri, tengah hari kelmarin.

Difahamkan, mangsa merupakan tulang belakang keluarga, banyak berkorban untuk keluarga termasuk membayar sewa rumah dengan berkerja sebagai tukang cuci.

Menurut sumber, kejadian berlaku apabila suspek yang panas baran, pulang dalam keadaan mabuk dan mengamuk secara tiba-tiba.



"Mangsa hanya tergamam apabila suaminya tiba-tiba membaling kerusi ke arahnya. Malah, mangsa juga tidak sempat mengelak menyebabkan bahagian paha kanannya lebam terkena kerusi berkenaan.

"Tidak cukup dengan itu, suami mangsa turut menggertak mahu mencederakannya menggunakan parang, selain menghalau wanita itu dari rumah berkenaan. Bagaimanapun, mangsa enggan kerana dia yang membayar sewa rumah," katanya.

Lebih menyedihkan, mangsa mendakwa ia bukan kali pertama kejadian seumpama itu berlaku. Katanya, suaminya kerap pulang ke rumah dalam keadaan mabuk.

"Disebabkan tidak tahan dengan sikap suaminya, mangsa kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Pusat Miri berhubung kejadian itu," katanya.

Jurucakap polis mengesahkan pihaknya menerima laporan berkenaan kejadian dan sedang menjalankan siasatan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
8
Marah
3
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
6
Bosan
11
Komen: 31
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote abbyhoney 15-3-2018 03:07 PM
jangan tunggu lagi lah kak ooii....dah lah pemabuk, baran...nk tunggu kena bunuh dulu ke...

Lain-lain Komen

Quote SWORKS27 12-3-2018 02:46 PM
jenis x makan saman
Quote dodolgemok 12-3-2018 03:09 PM
Haram punya jantan, bini yg bayar sewa dia pulak nak halau. Gi mampos la jantan xguna
Quote fushimi 12-3-2018 03:17 PM
cari je umah lain

ko yang bayar sewa

kalau barang dalam ummah ko bayar ko angkut je semua

kalau dia ugut masa angkut barang ko bawak je polis untuk keselamatan
Quote Modngengade 12-3-2018 03:21 PM
fushimi replied at 12-3-2018 07:17 AM
cari je umah lain

ko yang bayar sewa

habis tu mlm2 siapa yg akan menggilap mutiara sheoul?

Quote DollahRepek 12-3-2018 03:22 PM
Hanya berani bila time mabuk?. Serupa pondan
Quote fushimi 12-3-2018 03:22 PM
Modngengade replied at 12-3-2018 03:21 PM
habis tu mlm2 siapa yg akan menggilap mutiara sheoul?

dildo ada
Quote Modngengade 12-3-2018 03:25 PM

dildo tak sama mcm ori dek....x cayer tanya pengguna tegar dildo sis @Changa

Quote vanillaninja 12-3-2018 03:27 PM
Suami tak guna.
Quote haryatie 12-3-2018 03:32 PM
aduhaiii...da selalu mcam tu..
suruh jerk dia yg berambus..gi mampus
da la selama ni bini yg tanggung
Quote umbut 12-3-2018 03:33 PM
Asal berlaki
Quote bangcak 12-3-2018 03:50 PM
Modngengade replied at 12-3-2018 03:21 PM
habis tu mlm2 siapa yg akan menggilap mutiara sheoul?

menggilap mutiara tu caner mama?
tolong pm bedio tutorial
Quote pittjie 12-3-2018 03:54 PM
Modngengade replied at 12-3-2018 03:25 PM
dildo tak sama mcm ori dek....x cayer tanya pengguna tegar dildo sis @Changa

sis changa pernah rasa yang ori ke? kalau tak .. macamana nak bagi perbandingan?
Quote pittjie 12-3-2018 03:54 PM
-double posting la pulak-
Quote fushimi 12-3-2018 03:55 PM
bangcak replied at 12-3-2018 03:50 PM
menggilap mutiara tu caner mama?
tolong pm bedio tutorial

letak tangan atas kepala ko sekarang pastu usap usap   cam gitewlah kekdahnya




Quote myakayina 12-3-2018 03:57 PM
pindah jela kak..dari ko jadi mayat nti.. dibunuh dek laki mabuk ..
Quote Modngengade 12-3-2018 04:04 PM
pittjie replied at 12-3-2018 07:54 AM
sis changa pernah rasa yang ori ke? kalau tak .. macamana nak bagi perbandingan?

sis changa kan guna echur.....

Quote hiswife 12-3-2018 04:07 PM
Finally report polis jugak lepas banyak kali jadi.. kak, usah ditanggung biawak ittew
Quote Burong_Hantuk 12-3-2018 04:22 PM
ini bukan suami,tapi biawak
Quote zorrro_03 12-3-2018 04:54 PM
bodo laa sekor2.  time orang kata haram melantak arak korang kata hak asasi.  kena baling kerusi korang kata kesian pulak...  

Lihat semua komen(31)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.091245s Gzip On
To Top