Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Rita Rudaini Bengang Dengan Sikap Izreen Azminda

12-3-2018 02:38 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 4111| Komen: 24

Rita Rudaini tidak puas hati dengan sikap Izreen Azminda yang menghilangkan diri dalam media sosial dan menyebabkan dirinya menjadi tempias kecaman netizen.

Foto: Carian Internet

Sejak Izreen mengumumkan berita pernikahannya, dia terus tidak menghubungi langsung Rita mahupun ingin berjumpa dengannya.

Rita berkongsi rasa kecil hatinya pada program Melodi ketika ditemubual dan mengatakan Izreen tidak sepatutnya menutup ruangan komen di Instagram.

Foto: IG Rita Rudaini 
“Sebelum ini kalau saya kena kecam saya tak pernah tutup komen, biarlah. Saya tak pernah libatkan rakan-rakan keliling. Saya bukannya mahu hentam Izreen tetapi nak beritahu tentang diri saya”

“Izreen pun kenapa buat macam ni. Kenapa lari? Kenapa tutup Instagram? Jujurnya saya berkecil hati dan terasa hati dengannya dan sebagai kawan dia tidak sepatutnya buat macam ni”

Foto: IG Rita Rudaini

Dia tidak faham mengapa dirinya dikaitkan dengan masalah rumahtangga Izreen dan marah dengan sikap netizen yang mengecam dirinya tentang permasalahan ini.

Foto: IG Rita Rudaini

“Memang geram! Lainlah saya yang kahwin dengan suami orang. Masa benda tu pecah saya kena kecam dan bila saya menelefonnya dia kata biarlah. Dia yang tutup komen tetap saya yang kena,” katanya.

Rita tidak perlu melayan kecaman netizen lagi dan fokus sahaja kepada kerjaya serta keluarganya. Mudah sahaja, tidak perlu baca komen selepas muatnaik gambar di Instagram! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 24
Komen

Previous : "Saya Menyesal, Mohon Anda Padam Video Tarian Di Bigo,"- Fathia Latiff

Next       : Lembaga Hitam Muncul Dalam IG Live, Iqram Dinzly Minta Bantuan Ustaz

Komen Terbaru

Quote noriza8787 15-3-2018 09:55 AM
Cantiknya gal ni!

Lain-lain Komen

Quote missinpiece 12-3-2018 04:26 PM
Baru hang tau menggelupoq. Bukan sebelum nih hang pun sama naik komen2 sindir2 sokong bagai?
Quote Burong_Hantuk 12-3-2018 04:28 PM
parempuan mulot puaka,selayaknya kena tempias bff izreen perampas
Quote minahmanja 12-3-2018 04:30 PM
kesian gak kat dia... tp mse kecoh kes dia ngan aqasha dlu dia ade off komen gak kan...
Quote lazim 12-3-2018 04:34 PM
minahmanja replied at 12-3-2018 04:30 PM
kesian gak kat dia... tp mse kecoh kes dia ngan aqasha dlu dia ade off komen gak kan...

xpayah nk kesian. artis2 ni semua sgt teror bab cari publisiti murahan. klu dia bt toya je xde sape lalu nk serang ig dia lama2. sama mcm dia bt toya masa kes akasha dulu. ni semua nk perhatian jah, bg org sebut nama dia yg makin sendu tu.

Quote cmf_roll_vT 12-3-2018 04:40 PM
missinpiece replied at 12-3-2018 04:26 PM
Baru hang tau menggelupoq. Bukan sebelum nih hang pun sama naik komen2 sindir2 sokong bagai?

ye padan muka ampa.comolot sgt kan?sindir2 konon..terima la...hg mesti kecewa kenapa aqasha x sebangang ude sanggup tgal anak bini.kan kan
Quote missinpiece 12-3-2018 04:44 PM
cmf_roll_vT replied at 12-3-2018 04:40 PM
ye padan muka ampa.comolot sgt kan?sindir2 konon..terima la...hg mesti kecewa kenapa aqasha x seba ...

Tula mcm lupa je dia pon sama naik je dengan jering
Quote lasagna 12-3-2018 04:50 PM
woahhh dlu cemolot abes dgn mokcik izreen..
Quote Lavender_Violet 12-3-2018 05:59 PM
Dah nampak makcik2 dah ko RR....
Quote ReginaGeorge 12-3-2018 07:33 PM
Bestfriends kan? Kena lah hadap ngan perangqi bff ko tu.
Quote September14 12-3-2018 07:40 PM
Dah bole blakon jd mak
Quote BookerT 12-3-2018 08:34 PM
mak tak menahan gelak bila mak hayam rita ni cerita dia boyfriend pun tade kat melodi..desperado tahap cik entit kau ni nyah...
Quote manehnya 13-3-2018 10:18 AM
ingatkan garita n jering cinta mati, kawan baik cangatt...  neway leheaq hang tu dah kendoq sangat, bawak2 lah tutup
Quote MH3707 13-3-2018 10:51 AM
dua ekor ni sama je...elok lah melingkup dua2 ekor ni...
Quote keds 13-3-2018 11:57 AM
Buku bertemu Ruas?
Quote mieymiey 13-3-2018 12:25 PM
Memang geram! Lainlah saya yang kahwin dengan suami orang.


Iols hanya mampu senyum sinis
Quote suterabiru123 13-3-2018 12:35 PM
RR tetiba lupa ingatan.. ritu gigih membekap jering
Quote meteorspeed 13-3-2018 12:46 PM
dulu kemain dia tag team ngan jering n si pondan tue hentam intan..skrg kermain nak play save plop..kemian nak play victim plop
Quote kerunai 13-3-2018 12:50 PM
sama merenyam sama2 dahagakan kasih sayang jantan yang berkualiti yg selalunya hubby orang

last2 ...habuk tarak
Quote huehue 13-3-2018 01:14 PM
Tak tahu kenapa susah i nak percaya RR ni. Bukan haritu i ada terbaca orang kata lawyer yg sama RR guna utk kes aidil, si ijrin ni pun guna juga kan utk kes cerai ude ke apa haritu.

Lihat semua komen(24)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054810s Gzip On
To Top