Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Anak Jutawan Maut, Pesawat Peribadi Terhempas Selepas Hadiri Parti Bujang

12-3-2018 01:43 PM |Dilihat:8574| Komen: 117
Mina Basan yang merupakan anak kepada kepada jutawan Turki,  Huseyin Basaran adalah salah seorang yang disahkan maut dalam nahas pesawat peribadi yang terhempas di pergunungan di Iran.

NYTimes melaporkan, pesawat jenis Bombardier CL604 yang membawa lapan penumpang dan tiga anak kapal itu dalam perjalanan pulang dari Dubai.

Foto: IG Mina Basaran
Ketua Palang Merah Turki berkata tiada langsung penumpang yang terselamat disebakan pesawat terhempas dalam keadaan cuaca yang amat buruk.

Penduduk tempatan yang tiba di lokasi nahas menyatakan sebahagian mayat yang ditemui telah rentung.

Foto: IG Mina Basaran
Difahamkan Mina dan penumpang lain yang merupakan sahabat rapatnya baru selesai mengadakan parti bujang kerana Mina akan berkahwin bulan depan.

Pesawat peribadi tersebut juga adalah milik bapanya, Huseyin Basaran, bekas timbalan pengerusi kelab bola sepak Turki, Trabzonspor.

Basaran juga memiliki rangkaian perniagaan besar, termasuk dari kapal layar kepada sektor tenaga, projek pembinaan apartment mewah di Istanbul, dinamakan sempena anaknya 'Mina Tower'.


Foto: IG Mina Basaran
Sebelum nahas, Mina ada memuat naik gambarnya bersama rakan-rakan lain dengan tanda pagar #minasbachelorette di salah sebuah hotel mewah di Dubai. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
0
Bosan
3
Komen: 117
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote tobby 8-5-2018 02:24 PM
memang kaya raya..  kos private jet untuk satu jam 39,375.00 Malaysian Ringgit,  lepas tu usung tabung mintak derma dari ahli parti yg miskin..     










Lain-lain Komen

Quote Zaien 12-3-2018 01:57 PM
x sempat kwen.. dh ajal dulu...
Quote melinda_kerr 12-3-2018 02:06 PM
kesiannya...
Quote makita 12-3-2018 02:11 PM
Pegh yg 8 org dlm gmbar tu cantik2 belaka.
Mati muda.
Quote kikuri 12-3-2018 02:13 PM
takziah... dah la cantik
Quote Modngengade 12-3-2018 02:16 PM
kesian x sempat kawin
Quote MsKathryn 12-3-2018 02:17 PM
Kesiannya..
Quote raihaneem 12-3-2018 02:20 PM

Innalillahi wa innailaihi rojiuun
Tazlkziah kpd famili mangsa
Quote qistiena 12-3-2018 02:20 PM
private jet pun tak selamat...
Quote Nenasketum 12-3-2018 02:26 PM
Takziah. Tak dapat nak upload gambo kat ig lagi. (Kenapa aku tak simpati nih?)
Quote JunkMail 12-3-2018 02:31 PM
tak sempat nak upload gmbr kawen kat ig...sempat sampai gambar bachelorette je... takziah.
Quote haryatie 12-3-2018 02:40 PM
siannyaa..
Quote myakayina 12-3-2018 02:41 PM
Takziah...ajal yg dtg melamar dulu..
Quote SWORKS27 12-3-2018 02:41 PM
parti2 bujang ni biasanya ending dia malam tu bejimak2 kan?
Quote MH3707 12-3-2018 02:41 PM
tak sempat ekk nak naik pelamin dah mampos
Quote armin 12-3-2018 03:03 PM
Mesti kawan2 nya anak orka jgk
Quote jlo 12-3-2018 03:05 PM
takziah...
Quote munahminah 12-3-2018 03:18 PM
Kesiannya... sempat ke x btaubat
Quote munahminah 12-3-2018 03:18 PM
Kesiannya... sempat ke x btaubat
Quote fushimi 12-3-2018 03:21 PM
dunia hanya sementara

Lihat semua komen(117)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.085702s Gzip On
To Top