Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Diceraikan Kerana Tak Nak 'Disentuh' Ketika Bulan Madu, Drama Sungguh Pasangan Ini!

9-3-2018 02:19 PM|Oleh: Ain | Dilihat: 2455| Komen: 8

Sayangnya, tak sampai seminggu berkahwin seorang wanita diceraikan suaminya hanya kerana dia enggan bersetubuh ketika berbulan madu!


Foto: American Psychological Association

Aduh, sejak kebelakangan ini, banyak pula cerita negatif mengenai hubungan pasangan suami isteri dari Arab yang terpampang di portal-portal media.

Isu perceraianlah yang paling banyak kita dengar dan puncanya seringkali kedengaran mengarut! Kisah kali ini juga tidak terkecuali.

Media tempatan Gulf News melaporkan, wanita terbabit mendakwa suaminya seorang yang kedekut dan enggan membelikan apa sahaja dikehendakinya.

Hanya kerana berang dengan sikap suaminya, wanita berkenaan memutuskan untuk tidak membenarkan lelaki itu menyentuh dirinya sepanjang tempoh bulan madu mereka di Eropah.


Foto: Huffington Post

Lelaki itu memfailkan perceraian mereka sebaik sahaja pulang ke Dubai dari berbulan madu.


Si suami kedekut? Ini pula katanya...


Menurut sumber, lelaki berkenaan mendakwa isterinya seorang yang mengamalkan kehidupan mewah dan boros selain sering membelanjakan membelanjakan wang secara berlebihan untuk perkara yang tidak perlu.


Foto: Giphy

Mahkamah Dubai bagaimanapun, mengarahkan pasangan itu supaya menghadiri sesi kaunseling supaya mereka mempertimbangkan semula keputusan berkenaan.

Bila dipanggil untuk beberapa sesi kaunseling, mereka enggan menyelesaikan masalah itu secara baik.


Foto: Understanding Relationships.com

Aduhai, takkan mereka tak dapat 'bayangan' sikap pasangan masing-masing sebelum berkahwin? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
8
Marah
6
Terkejut
5
Sedih
8
Lawak
7
Bosan
3
Komen: 8
Komen

Previous : Bersemut Skrin Ni Dengan Komik Pengantin Baru - Anda Macam Ni Ke Dulu-Dulu?

Next       : Anjing Ini Jadi Trending Kerana Menyerupai Manusia. Seram Ke Kagum?

Komen Terbaru

Quote HannahMontana 10-3-2018 10:26 PM
kalau dia rodok pun xde kira rogol dahhh

Lain-lain Komen

Quote krustykrab 9-3-2018 02:27 PM
kalau dah masing2 tak suka, cerai je la
Quote bintangct 9-3-2018 02:47 PM
Ni kawen fmly arrngement kot
Quote estrelle 9-3-2018 04:06 PM
Dia ada skendel lain la tu.
Quote Artemesiaa 9-3-2018 06:13 PM
Mak arab ni kalau soping bukan dia beli untuk dia je harus dibelinya untuk mak akak adik beradiknya yang lain sekali mana laki tak bangkrup so alasan je ler tu
Quote moonbug 9-3-2018 06:34 PM
Alasan je tu
Quote L_Z 9-3-2018 06:44 PM
Dubai.. Saudi ja perangai lahanat sombong kaum ppuan sana.. Belagak sebab ada duit ja tapi Lain Lain bodoh xleh ditegur
Quote lukman.oke 10-3-2018 01:30 PM
Wow{:teatime
Quote HannahMontana 10-3-2018 10:26 PM
kalau dia rodok pun xde kira rogol dahhh

Lihat semua komen(8)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.043405s Gzip On
    To Top