Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

“Bilik Dihias, Lif Pun Dah Dipasang” – Datuk Seri Siti Nurhaliza Teruja Sambut Bayi

6-3-2018 11:18 AM|Oleh: Suzy | Dilihat: 21576| Komen: 325


Bayi yang dinanti-nantikan penyanyi tersohor Datuk Seri Siti Nurhaliza dan pasanganya bakal menjengah dunia tidak lama lagi. Begitu ramai peminat, ahli keluarga dan rakan yang tidak sabar melihat ‘cahaya cinta’ pasangan tersebut. 

Bakal melahirkan bayi perempuan, Siti dikatakan akan melalui kaedah pembedahan selepas disarankan doktor untuk berbuat demikian.


Sumber foto: Ig Siti Nurhaliza

"Menurut doktor di tempat Siti menjalani rawatan kesuburan, selain faktor usia Siti sendiri, bayi yang dikandung menggunakan kaedah 'In Vitro Fertilization (IVF)' biasanya dilahirkan secara pembedahan. 

"Bagaimanapun, ada juga kes sebegitu menyaksikan kelahiran secara normal. Siti ikut saja apa nasihat doktor, selain mempersiapkan diri dari segi fizikal dan mental. 


Siti melancarkan single terbaru sempena menyambut bayi perempuannya. 

"Apapun caranya, harapan Siti proses kelahiran dipermudahkan," katanya dipetik daripada Berita Harian Online.

Berkongsi kegembiraan, Siti juga menyatakan suaminya Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa atau Datuk K sudah tidak sabar menantikan kehadiran bayi sulung mereka. 


Sumber foto: Ig Siti Nurhaliza

Segala persiapan sudah hampir selesai, bukan sahaja bilik sudah dihias cantik, malah untuk kemudahan semasa berpantang, lif juga dipasang di kediaman mereka.  

"Suamilah insan paling teruja membuat persediaan, terutama dari segi hiasan bilik bayi. Lif pun sudah siap dan ia dibina bukanlah bagi kegunaan Siti saja, tetapi untuk orang lain juga seperti ibu serta ibu mentua," jelasnya. 


Sumber foto: Ig Siti Nurhaliza

Didoakan semoga proses kelahiran bayi yang ditunggu selama lebih 10 tahun ini berjalan lancar dan lahir dalam keadaan sihat. Tidak sabar melihat wajah comel bayi tersebut, agaknya apakah nama yang akan diberikan ya? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
8
Bosan
5
Komen: 324
Komen

Previous : Elisya Sandha Dedah Perangai Sebenar Fasha Sandha

Next       : Sunyi Selepas Bercerai, Hafiz Hamidun Mahu Cari Cinta Baru

Komen Terbaru

Quote pinkzara 20-3-2018 10:06 AM
aidacimb replied at 19-3-2018 11:19 AM
Tok Ti branak kat glenegles .. Bukan prince court uolls.

kat PC ramai sgt rakyat marhaen. dan rasa mcm dah tak pakar sgt.

Lain-lain Komen

Quote fushimi 6-3-2018 11:31 AM
huntunglah laki siap pasang lif



Quote shailyvelera 6-3-2018 11:32 AM
perghhh!!! untung jadi anak siti serba serbi mewah pastinyaaa..
Quote danieladam 6-3-2018 11:36 AM
Lahir dalam dulang emas nmpknya baby ni..seronoknya.
Quote tomaz 6-3-2018 11:42 AM
X sabor nya
Quote Intanmahsuri 6-3-2018 11:43 AM
Mestilah teruja DK,akhirnya ada anak perempuan.
Quote Ambola 6-3-2018 11:43 AM
Dah lama menanti mestilah all out
Quote kikuri 6-3-2018 11:43 AM
meols teruja...
Quote BookerT 6-3-2018 11:46 AM
poyo nye nyah siap keluar single ...dah besar anak jadi mak hayam macam anakku sazali...masa tu mak hayam siti jangan menyesal..
Quote supernaturalee 6-3-2018 11:47 AM
BookerT replied at 6-3-2018 11:46 AM
poyo nye nyah siap keluar single ...dah besar anak jadi mak hayam macam anakku sazali...masa tu mak  ...

statement cow






Quote BookerT 6-3-2018 11:49 AM
shailyvelera replied at 6-3-2018 11:32 AM
perghhh!!! untung jadi anak siti serba serbi mewah pastinyaaa..

untung hape nye nyah....nanti jadi centre of attention nyah....nanti kalau lambat bercakap..kena kecam...dah remaja pakai sesendat...kena kecam...dah dewasa sikit..kahwin buat majlis bebesaran memenari..bachelorette party di zouk..kena kecam...dah tu jodoh tak panjang..cerai..kena kecam...dah tu kahwini pulak suami orang..kena kecam...kena kecam satu..nama mak hayam siti jugak maintain popular time tu nyah...
Quote BookerT 6-3-2018 11:50 AM

sampai hati kau melembukan mak ye nyah..siap kau nyah..mak bomohkan kau dan keturunan kau terkenan lembu nyah...
Quote BookerT 6-3-2018 11:52 AM

tapayah teruja sangat lah nyah..doakan yang bebaik...
Quote BookerT 6-3-2018 11:52 AM
Ambola replied at 6-3-2018 11:43 AM
Dah lama menanti mestilah all out

all out apa nyah? meneran ke nyah? nakal!
Quote supernaturalee 6-3-2018 11:52 AM
BookerT replied at 6-3-2018 11:50 AM
sampai hati kau melembukan mak ye nyah..siap kau nyah..mak bomohkan kau dan keturunan kau terkenan ...



ubah ejaan je
tekankn part bunyi tu

sentap plak die



Quote BookerT 6-3-2018 11:53 AM
danieladam replied at 6-3-2018 11:36 AM
Lahir dalam dulang emas nmpknya baby ni..seronoknya.

mak haram anak perempuan siti ni dah besar tak jadi forumer macam kau nyah...
Quote BookerT 6-3-2018 11:54 AM
supernaturalee replied at 6-3-2018 11:52 AM
ubah ejaan je
tekankn part bunyi tu

mak tahu kau double meaning..macam mak tak tahu ramai forumer haters mak...
Quote kikuri 6-3-2018 11:57 AM
BookerT replied at 6-3-2018 11:52 AM
tapayah teruja sangat lah nyah..doakan yang bebaik...

teruja jugaklah nyah.... anak diva nyah.... mestilah marhaen macam iols teruja
Quote dafina 6-3-2018 11:57 AM
untung jd org kaya ni ye...apa pun doakan yg baik2 jela...lama dah dia org menanti kehadiran cahayamata bersama...ada duit, x berhutang apa salahnya kan
Quote akies 6-3-2018 12:00 PM
Wow siap berlif. Huntong la

Lihat semua komen(325)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053336s Gzip On
To Top