Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

"Iqbal Batak, Promote Diri Sendiri"-Cik B Komen Pedas Pada P.A DS Vida

2-3-2018 05:35 PM|Oleh: Saiful | Dilihat: 9702| Komen: 85

Macam dah lama tak dengar kontroversi yang melibatkan Datuk Seri Diva(DSV).

Sebelum ini kecoh juga tentang DSV yang mahu mencari jodoh, sampai ramai yang mahu masuk meminang.

Dalam kekecohan itu, DSV sempat juga digosipkan sedang hangat bercinta dengan pembantu peribadinya sendiri iaitu Ahmad Iqbal Zulkefli.



Foto: Instagram
Tapi anak perempuannya Cik B macam tak merestui pula hubungan mereka berdua.

Cik B kata Iqbal hanya mahukan perhatian sahaja.



Foto: IG Cik B
Baru-baru ini Cik B menyerang lagi bila dia menulis komen yang agak pedas di ruangan komen IG ibunya.

Mulanya Iqbal memberi nasihat dan pelbagai peringatan pada DSV yang berangkat ke Mekah untuk menunaikan umrah. Antaranya elakkan dari membeli belah barangan  yang tidak perlu.



Cik B pun beri komen ini:


Kelakar pun ada juga. Apa pun, Cik B memang sempoi! -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
7
Bosan
2
Komen: 85
Komen

Previous : Dah Tau Suami Orang, Jauhkanlah Diri - Bella Astillah Beri Nasihat

Next       : Pegang Watak Berat, Hairul Azreen Janji Tak Bikin Malu

Komen Terbaru

Quote eddlyna 16-4-2018 03:43 PM
Ha'ah dah slow sket ah dsv.. rindu pulak nak tgk muncung dia tu. haha

Lain-lain Komen

Quote Orix 2-3-2018 05:52 PM
Hahahahahaha lawak la Cik B ni... kalo betul jd apak tiri satu hari nnt mesti pening apak tiri kau dpt anak tiri gangsterr
Quote CardiGans85 2-3-2018 06:15 PM
Kelakar and deep punya perli. Bagus la Cik B, dia sbg anak mesti bljr dr pglmn lepas wlpun dia msh mudq. DV pun jual la mahal. Sian kt anak2.
Quote aleesyasofia 2-3-2018 06:54 PM
lama xdgr dsv.. slalo psal abam trlajak laris dgn abam jat jer..
Quote Seracha 2-3-2018 06:54 PM
Cik b taknak apak baru ke haha
Quote Joannalee 2-3-2018 06:58 PM
Cik b xnk mak die sedih lg
Quote Membercaribaru 2-3-2018 07:03 PM
Kesian kecik-kecik dah trauma dengan suami dan bakal suami mak dia
Quote tomaz 2-3-2018 07:30 PM
Terhibur iolss dgn cikB
Quote swimswim 2-3-2018 07:34 PM
Hik3 kejamm betul cik b
Quote harkktuih 2-3-2018 07:38 PM
Kemain perli, ujung2 x kawen ngan mak, dpt ke anak..acaner?
Quote cahaya_almas 2-3-2018 07:48 PM
Oo anak dia nama kacak erkkk..baru i tau...kacak ke anak dsv ni....igt dh tkde apa2 ngan pa nya..rupa2nya ada je...huhu..tkyah ler cari org muda...baik cari yg lebih krg je umur n sekufu lah dr segi duit....
Quote nura88 2-3-2018 07:51 PM
hahahahahah sekali je cik B sound hahahahha
Quote Zuzu75 2-3-2018 08:05 PM
Hahahahaha!!!padan muka iqbal!mmg batak pon
Quote LautBiru52 2-3-2018 08:52 PM
Ini ke pa yg digosipkan dgn dsv tu? Alahai mudanya.
Quote zetty1978 2-3-2018 09:36 PM
Apa nama btl anak2 DSV ni? Why aku rasa mcm kurang ajar pun ada ye .. pastu ada terbaca DSV tulis anaknya dh mula rajin gi sek .. selama ni mmg pemalas gi sek ke? Sbb reta mak byk so anak2 malas nk blajar?
Quote babynina30 2-3-2018 10:19 PM
Cikb sebut batak. Mcm forumer lah. Cik b salu lepak cari ke smpai terpengaruh tu?
Quote RatuDunia94 2-3-2018 11:00 PM
Somehow iols suka karakter cik b ni.. Sheols bukan sejenis klise anak org kaya..
Quote whitePoison 2-3-2018 11:07 PM
rasakan.. tapi jaga2 la cik b..mula2 batak, lama2 karang sayang2 baby ucuk pulak..mak tak dapat, anak pulak yg dapat
Quote Miming2 2-3-2018 11:14 PM
Uii budak ni..hahhaa memang sakit hati trus si iqbal tu baca.. Kaw2 dia sound dekat socmed
Quote moonbug 2-3-2018 11:18 PM
Cik B tak berkenanlah tu

Lihat semua komen(85)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.086031s Gzip On
To Top