Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

"Iqbal Batak, Promote Diri Sendiri"-Cik B Komen Pedas Pada P.A DS Vida

2-3-2018 05:35 PM|Oleh: Saiful | Dilihat: 11037| Komen: 87

Macam dah lama tak dengar kontroversi yang melibatkan Datuk Seri Diva(DSV).

Sebelum ini kecoh juga tentang DSV yang mahu mencari jodoh, sampai ramai yang mahu masuk meminang.

Dalam kekecohan itu, DSV sempat juga digosipkan sedang hangat bercinta dengan pembantu peribadinya sendiri iaitu Ahmad Iqbal Zulkefli.



Foto: Instagram
Tapi anak perempuannya Cik B macam tak merestui pula hubungan mereka berdua.

Cik B kata Iqbal hanya mahukan perhatian sahaja.



Foto: IG Cik B
Baru-baru ini Cik B menyerang lagi bila dia menulis komen yang agak pedas di ruangan komen IG ibunya.

Mulanya Iqbal memberi nasihat dan pelbagai peringatan pada DSV yang berangkat ke Mekah untuk menunaikan umrah. Antaranya elakkan dari membeli belah barangan  yang tidak perlu.



Cik B pun beri komen ini:


Kelakar pun ada juga. Apa pun, Cik B memang sempoi! -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
8
Lawak
9
Bosan
6
Komen: 87
Komen

Previous : Dah Tau Suami Orang, Jauhkanlah Diri - Bella Astillah Beri Nasihat

Next       : Pegang Watak Berat, Hairul Azreen Janji Tak Bikin Malu

Komen Terbaru

Quote Yuan. 23-10-2018 04:45 PM
20181023yuanyuan
fitflops
jordan retro
cristiano ronaldo jerseys
fitflops
polo ralph lauren outlet
ugg outlet
columbia shoes
coach outlet
coach factory outlet
uggs outlet
lacoste polo shirts
pandora charms sale clearance
cheap jordans
coach outlet
ralph lauren outlet
uggs outlet
michael kors outlet
oakley sunglasses outlet
pandora outlet
pandora jewelry
polo outlet
kyrie 4 shoes
canada goose
canada goose outlet
michael kors outlet
air jordans
coach outlet
adidas shoes
nike dunks
cheap nfl jerseys
uggs
mulberry outlet
uggs
longchamp outlet
moncler jackets
valentino shoes
pandora jewelry
fitflops sale clearance
canada goose outlet
cleveland indians jerseys
oakley sunglasses
coach outlet
christian louboutin outlet
uggs canada
louis vuitton outlet
seattle mariners jerseys
jimmy choo
nike outlet
louis vuitton outlet store
gucci handbags
ray ban sunglasses
pandora charms sale clearance
ugg outlet
nike shoes
asics shoes
jimmy choo outlet
canadian goose
birkenstock shoes
coach outlet
nike air more money
cheap jordans free shipping
pandora jewelry outlet
coach outlet
coach outlet
canada goose jackets
ralph lauren
burberry outlet
coach outlet
converse all star
timberland boots outlet
adidas yeezy
michael kors outlet
nike air max
coach outlet store
canada goose outlet
nike shoes
oakland athletics jerseys
ugg outlet store
uggs outlet
michael kors outlet
nike store
timberland boots
nike outlet store
birkenstock outlet
moncler outlet
coach outlet
adidas outlet
kate spade outlet store
uggs outlet
nike tessen
ecco shoes
nike huarache
ugg boots
fitflops
columbia sportswear
coach outlet online
ralph lauren sale clearance
birkenstocks
michael kors outlet online
toms outlet
coach outlet
louis vuitton outlet online
ralph lauren outlet
ralph lauren outlet
dansko shoes
gucci outlet
kate spade outlet
pandora
uggs outlet
yeezy 350 boost

Lain-lain Komen

Quote Orix 2-3-2018 05:52 PM
Hahahahahaha lawak la Cik B ni... kalo betul jd apak tiri satu hari nnt mesti pening apak tiri kau dpt anak tiri gangsterr
Quote CardiGans85 2-3-2018 06:15 PM
Kelakar and deep punya perli. Bagus la Cik B, dia sbg anak mesti bljr dr pglmn lepas wlpun dia msh mudq. DV pun jual la mahal. Sian kt anak2.
Quote aleesyasofia 2-3-2018 06:54 PM
lama xdgr dsv.. slalo psal abam trlajak laris dgn abam jat jer..
Quote Seracha 2-3-2018 06:54 PM
Cik b taknak apak baru ke haha
Quote Joannalee 2-3-2018 06:58 PM
Cik b xnk mak die sedih lg
Quote Membercaribaru 2-3-2018 07:03 PM
Kesian kecik-kecik dah trauma dengan suami dan bakal suami mak dia
Quote tomaz 2-3-2018 07:30 PM
Terhibur iolss dgn cikB
Quote swimswim 2-3-2018 07:34 PM
Hik3 kejamm betul cik b
Quote harkktuih 2-3-2018 07:38 PM
Kemain perli, ujung2 x kawen ngan mak, dpt ke anak..acaner?
Quote cahaya_almas 2-3-2018 07:48 PM
Oo anak dia nama kacak erkkk..baru i tau...kacak ke anak dsv ni....igt dh tkde apa2 ngan pa nya..rupa2nya ada je...huhu..tkyah ler cari org muda...baik cari yg lebih krg je umur n sekufu lah dr segi duit....
Quote nura88 2-3-2018 07:51 PM
hahahahahah sekali je cik B sound hahahahha
Quote Zuzu75 2-3-2018 08:05 PM
Hahahahaha!!!padan muka iqbal!mmg batak pon
Quote LautBiru52 2-3-2018 08:52 PM
Ini ke pa yg digosipkan dgn dsv tu? Alahai mudanya.
Quote zetty1978 2-3-2018 09:36 PM
Apa nama btl anak2 DSV ni? Why aku rasa mcm kurang ajar pun ada ye .. pastu ada terbaca DSV tulis anaknya dh mula rajin gi sek .. selama ni mmg pemalas gi sek ke? Sbb reta mak byk so anak2 malas nk blajar?
Quote babynina30 2-3-2018 10:19 PM
Cikb sebut batak. Mcm forumer lah. Cik b salu lepak cari ke smpai terpengaruh tu?
Quote RatuDunia94 2-3-2018 11:00 PM
Somehow iols suka karakter cik b ni.. Sheols bukan sejenis klise anak org kaya..
Quote whitePoison 2-3-2018 11:07 PM
rasakan.. tapi jaga2 la cik b..mula2 batak, lama2 karang sayang2 baby ucuk pulak..mak tak dapat, anak pulak yg dapat
Quote Miming2 2-3-2018 11:14 PM
Uii budak ni..hahhaa memang sakit hati trus si iqbal tu baca.. Kaw2 dia sound dekat socmed
Quote moonbug 2-3-2018 11:18 PM
Cik B tak berkenanlah tu

Lihat semua komen(87)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.064842s Gzip On
To Top