Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Guru Wanita Jalin Hubungan Seks Dengan Pelajar 14 Tahun

2-3-2018 01:10 PM |Dilihat:4822| Komen: 44
Seorang guru Sains ditahan selepas didakwa melakukan hubungan seksual dengan pelajar berusia 14 tahun.



Memetik The Sun, Stephanie Peterson, 26, ditahan pada Rabu di New Smyrna, Florida selepas pelajar itu mengadu kepada ibu bapanya.

Bukan itu sahaja, pelajar lelaki itu juga mendakwa Stephanie pernah menghantar gambar bogel serta membelikannya ganja.

Pejabat Sherif Daerah Volusia mendakwa Stephanie yang dikenali sebagai Ferri menjemput mangsa di rumahnya sebelum menghabiskan masa berdua selama berjam-jam.



Menurut laporan, wanita terbabit sudah meletak jawatan sebagai guru di Sekolah New Smyna Beach.

Siasatan mendapati, perbuatan terkutuk wanita itu bermula dengan menghantar gambar bogel kepada mangsa.

Bagaimanapun, tidak dapat dikenal pasti sama ada mangsa merupakan pelajar di sekolah berkenaan atau tidak.


Foto: The Sun

Stephanie yang berkahwin dengan ahli bomba, Brandon pada 2015 ditahan dan diperintahkan membayar denda sebanyak ASD 25,000 (RM98 ribu) atas tuduhan mencabul dan memberi bahan berbahaya kepada kanak-kanak. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 44
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote capiloton 20-3-2018 12:24 PM
teringat video ni. tapi kes lain.

Loading FB Video...

Lain-lain Komen

Quote chinta89 1-3-2018 02:03 PM
mcm2 ler............
Quote luvemedaa 1-3-2018 03:01 PM
Wow dasyat cikgu taste perawan
Quote chazey 1-3-2018 03:17 PM
Cikgu2 kokesen wanita ramai pedo. Barangkali karna faktor remaja Barat sana walau baru belasan tahon but badan besar2.
Quote batmana 1-3-2018 03:19 PM
umo 14 thn omputih ni, besar gedabak cm umo 24 tahun bdk melayu
Quote prizadane 1-3-2018 03:41 PM
tapi cikgu lawa..hmmmm
Quote abangadek 1-3-2018 03:46 PM
erkkkkkkkk
Quote Modngengade 1-3-2018 04:03 PM
anak hekan kokesen biarpun umur 14 tahu tapi konek besar kan....namun kakak hairan, adakah laki bomba sheoul x mampu memberikan kepuasan?
Quote sharlenetexas 1-3-2018 04:08 PM
mcm deja vu kes tahun lepas

Quote samasam90 1-3-2018 04:29 PM
iolls syak yg budak 14 tahun tu tegangnye lain macam, dan helok lagi.. harus berdenyut pearl korsani teacher innih.
Quote samasam90 1-3-2018 04:30 PM
prizadane replied at 1-3-2018 07:41 AM
tapi cikgu lawa..hmmmm

pesen cikgu ne pesen cikki brazzer..
Quote OrenTheReturn 1-3-2018 04:34 PM
Besarnya ikan, sedapnya mkn ikan besar tuuu puas hati
Quote orgsepang 1-3-2018 04:41 PM
Akak tak hairan dengan kes macam ni nun di sana cuma hairan kenapa cikgu tu nak cari yang dipaksa rela sedangkan dari rupa cikgu tu pasti ada je yang sukarela kan
Quote alieyrina 1-3-2018 04:45 PM
Takkanla laki pompuan ni si abam bomba begitu haus rupa paras?
Quote Otaku85 1-3-2018 06:36 PM
batmana replied at 1-3-2018 03:19 PM
umo 14 thn omputih ni, besar gedabak cm umo 24 tahun bdk melayu

Muka pun nampak cepat tua
Quote makita 1-3-2018 06:43 PM
kalu pelajar kt sini...kene mcm gini...dan cikgu tu cun tahap gini...agak2 pelajar tu ngadu kt mak tak?
Quote matamata 1-3-2018 07:39 PM
budak lelaki tu ghey kot
Quote matamata 1-3-2018 07:42 PM
Edited by matamata at 1-3-2018 10:42 PM

Quote ChildrenOfBodom 1-3-2018 08:42 PM
naughty amerikkka my first sex teacher
Quote insulin 1-3-2018 08:46 PM
Amboi teacher. Taste anak ikan....

Lihat semua komen(44)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.097250s Gzip On
To Top