Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Tolak Tawaran Berlakon, Sajat Bakal Keluarkan Single Baharu

1-3-2018 05:33 PM|Oleh: Saiful | Dilihat: 2387| Komen: 38

Nampaknya nama Nursajat dalam bidang lakonan semakin meningkat naik bila baru-baru ini dia ada menerima satu tawaran berlakon.

Namun sayangnya filem yang bakal menggandingkannya dengan pelakon Awie itu terpaksa ditolak sebab ada komitmen lain membabitkan perniagaannya.

Foto: IG Sajat
“Memang saya minat dalam bidang seni, tetapi perniagaan tetap menjadi keutamaan,” katanya kepada Harian Metro.

Katanya lagi watak dalam filem Operasi X itu adalah sebagai wanita yang menjadi pembantu kepada watak Awie.

Foto: IG Sajat
Bukan berlakon sahaja, sekejap lagi Sajat akan keluar dengan single baharunya yang berjudul Makhluk Penggoda.

“Alhamdulillah, sekarang, saya sudah siapkan ‘teaser’ untuk mempromosikan single itu. Insya-Allah, jika semuanya berjalan lancar, ia akan dilancarkan bulan ini atau April nanti."

Foto: IG Sajat
Sekarang ini dia dalam perancangan untuk menghasilkan video muzik lagu tersebut.

Siapa tak sabar nak dengar? Jangan bagi dislikes berjemaah lagi ya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
3
Lawak
7
Bosan
1
Komen: 38
Komen

Previous : Salah Guna Gambar Untuk Berniaga, Aeril Dan Wawa Bengang

Next       : “Ahli-Ahli Syurga Abadi”, Netizen Emosi Perli Abby Abadi

Komen Terbaru

Quote LembingDayanti 2-3-2018 06:31 PM
Tetiba aku dah suka balik dgn Sajat sejak nampak dia dapat sambutan kat AJL. Aku lagi rela tgk sajat dari tengok Neelofa kat TV atau media sosial tu hahahahahha

Lain-lain Komen

Quote prizadane 1-3-2018 05:47 PM
okay sajat.. teaser pls.
Quote hyie 1-3-2018 05:50 PM
cantik shades itam sheols
Quote scarletz 1-3-2018 05:53 PM
wakakaka...btw kemain bumper merah
Quote boboiyot 1-3-2018 05:56 PM
1. bamjat+toklip
2. Toklip badang
3. Hajah lopazouk
4. Bamjat

Seronok passing batton....oh Malaysia ku
Quote sukacactus 1-3-2018 05:59 PM
Sapa yg xsabar nak dengar?
Yg xsabar2 nak kecam ramai la
Quote melinda_kerr 1-3-2018 06:41 PM
iols lagi mudah menerima lelaki suka lelaki dari lelaki yg suka pondan. geli yg amat nk tgk muka coach yin ni. bluekkk
Quote Iema5008 1-3-2018 06:47 PM
Oohh okay bam jat... {:laugh
Quote giyomi 1-3-2018 07:02 PM
ni lagi satu perosak bangsa dan agama tapi ttp vogue tanpa apa2 tindakan diambil terhadapnya...apa nak jadi pon tak tau.
Quote barfi 1-3-2018 07:28 PM
Geli la weyyy
Quote cicicumel 1-3-2018 07:37 PM
Boifren dia tu pakai rantai emas ke uols?mntanglah gf ada kedai jual emas
Quote LautBiru52 1-3-2018 07:53 PM
Kena kecam kang jgn nk nanges gong gong pulak {:smile
Quote putehkundor 1-3-2018 08:15 PM
Datuk vida mcm slow sikit skrg kan chuols
Quote Diamje 1-3-2018 08:32 PM
putehkundor replied at 1-3-2018 08:15 PM
Datuk vida mcm slow sikit skrg kan chuols

Tok vida jual quran 2k slow la skit....
Quote doubleA 1-3-2018 09:39 PM
So sajat bila nak kawen? Duit berkepuk bukan masalah
Quote swimswim 1-3-2018 09:57 PM
Remember u people, no likes no dislikes to heshe's utube videos.. Else shitty vids will keep being shoved on our faces
Quote Tukul.Besi 1-3-2018 10:10 PM
Makhluk penggoda ke makhluk perosak?
Quote BookerT 1-3-2018 10:45 PM
cerita jakim itu hari apa cerita nyah? senyap je nyah..
Quote Oroi8887 1-3-2018 11:43 PM
Aduhh abisla
Quote Si_diam 2-3-2018 12:23 AM
Dah  knape ko nk nyanyi lak ni nyah ahoiiii

Lihat semua komen(38)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.057250s Gzip On
To Top