Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Macam Fesyen Acik Bawang Pergi Pasar,"-Rekaan Gucci Jadi Bahan Ketawa

Oleh: Aimi|1-3-2018 01:09 PM |Dilihat:2684| Komen: 16
Gucci salah satu jenama yang tak asing lagi untuk mereka yang mengemari dunia fesyen. Rekaannya eksklusif dan mahal sentiasa mendapat perhatian dan permintaan bagi mereka yang berkemampuan, sungguh pun terdapat banyak tiruan di pasaran gelap.

Baru-baru ini Gucci mengeluarkan fesyen untuk musim luruh termasuk dengan niqab, hijab dan Sikh turban. Ia mendapat perhatian ramai kerana jarang sekali mereka mengeluarkan fesyen begini.

Yang mencuit hati, tudung yang mereka keluarkan menjadi bualan dan bahan lawak netizen bila kelihatan macam 'acik-acik pergi pasar'. 

Foto: Facebook
Ada yang komen jika kalau nak bagi percuma pun tidak mahu.

Facebook : KisahDunia
Kaum Sikh juga tidak berpuas hati, kerana seolah-olah memperlekehkan turban mereka.

Foto: Facebook
Baguslah ada usaha mereka mengelakkan Islamphobia di  mata  dunia. Yang penting tak memperagakannya di kelab malam kan? Cantik tak rekaan ni? Ada yang berminat nak beli? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 16
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote MariaClara 18-5-2018 05:40 PM
silap amik model laaaaaaaa

Lain-lain Komen

Quote sharlenetexas 1-3-2018 01:46 PM
marc jacobs pun sama tutup kepala style acik nyonya

Quote myakayina 1-3-2018 01:50 PM
buruknya design...
Quote orgsepang 1-3-2018 02:03 PM
Sangat buruk
Memang kalau percuma pun akak tak nak
Quote chinta89 1-3-2018 02:05 PM
tak cantik
Quote mizruncing 1-3-2018 02:05 PM
buruknyaaa. klu nk sold out dlm 24jam kne launching kt zouk
Quote mieymiey 1-3-2018 02:19 PM
Nampak classy la jugak banding jahzouk eh
Quote boylondonn 1-3-2018 02:48 PM
Buruknyaaaaaaa
Quote prettyuglybabe 1-3-2018 03:08 PM
buruk kat mata korang cantik kat mata batak brand..
#haiokepam
Quote haryatie 1-3-2018 03:14 PM
buruknya..
nak pkai pun seramm
baik aku pakai  jerk tudung yg rm10
Quote helicornia 1-3-2018 03:18 PM
ni pesen asal tutup kepala bukan tutup aurat
Quote rosasen 1-3-2018 03:26 PM
sangat buruk..apela designer pikir
Quote NekNgah 1-3-2018 04:11 PM
Sebenarnya cantik juga squre scarf tu, cuma cara pakai tu tak kena.  

Turban & tudung matching dress warna maroon/merah tu, tak boleh nak komen lah.....
Quote aak 1-3-2018 05:49 PM
mau beriban2 ni...
Quote giyomi 1-3-2018 06:02 PM
ya ampun...buruknya...sampai dah tak kenal lelaki ker perempuan
Quote abangadek 1-3-2018 06:48 PM
modelnya yang xreti nak gayakan
Quote MariaClara 18-5-2018 05:40 PM
silap amik model laaaaaaaa

Lihat semua komen(16)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053160s Gzip On
To Top