Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Ibu Dua Anak Gantung Diri Di Pintu Bilik

27-2-2018 10:51 AM |Dilihat:4391| Komen: 89
Seorang wanita ditemui mati tergantung di pintu bilik rumah sewanya di Kampung Batu 9 Lekir, Sitiawan, semalam.

Memetik Harian Metro, mayat mangsa ditemui pada 12.30 tengah hari oleh jiran sebelum memaklumkannya kepada polis menerusi talian MERS 999.


Foto: Kosmo!

Difahamkan, mangsa, 24, tinggal di rumah berkenaan bersama suami dan dua anak lelaki mereka.

Mangsa dipercayai menggunakan tali untuk menggantung dirinya, kata Ketua Polis Daerah Manjung Asisten Komisioner Muhammad Hanif Othman.

"Ketika itu suami mangsa tiada di rumah sewa mereka kerana keluar bekerja.

"Tiada unsur jenayah, namun punca kejadian masih dalam siasatan lanjut," katanya.

Mayat dibawa ke Unit Forensik Hospital Seri Manjung untuk bedah siasat.

"Punca kematian adalah kerana jerutan di leher akibat tergantung dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut, katanya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
3
Terkejut
4
Sedih
2
Lawak
5
Bosan
7
Komen: 89
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote wajevo 28-2-2018 09:00 PM
chazey replied at 28-2-2018 08:42 PM
Itulah.

Umat Islam ini seringkali memikirkan hanya umat Islam jah yang berusaha menghindar diri ...

Systematic  disinformation

Lain-lain Komen

Quote zulka 27-2-2018 11:12 AM
aduhai la...muda2 dah stress
Quote noor2 27-2-2018 11:12 AM
Ya Allah. ...melayukah? ....tengok yang datang tu bila zoom semua Melayu. ...
Quote ChildrenOfBodom 27-2-2018 11:17 AM
stress berlakikan bewak kah
Quote Oroi8887 27-2-2018 11:20 AM
Depresi lagi ka adoi
Quote shida81 27-2-2018 12:04 PM
naseb dia x gantung ank2 sekali.....
Quote minguk 27-2-2018 12:13 PM
kesiannya...
Quote jahcomel 27-2-2018 12:14 PM
meroyan ke...kalu blakikan bewok baik katok mampus  laki tuh,senang idup
Quote gede-bab 27-2-2018 12:15 PM
noor2 replied at 27-2-2018 11:12 AM
Ya Allah. ...melayukah? ....tengok yang datang tu bila zoom semua Melayu. ...

dulu2 kes bunuh diri ni dah tau bangsa apa....lani orang melayu islam pun dah sikit2 bunuh diri...iman dan makin pudar agaknya...nauzubillah..
Quote saviour_09 27-2-2018 12:17 PM
Allahurabbi
kenapa la short cut macam ni dipilih
haiihhh!
Quote matamata 27-2-2018 12:20 PM
#biawakbiawakbiawak
Quote rospinki 27-2-2018 12:20 PM
ada sorg ah so tiba2 tanya aku dah kawen ke..aku ckp dah anak pun dh besau2..dia tanya kawen umo berapa..kawen lewat jgak dkt 30 camtu..ayaaa igt lu muda lagi..

isu dia camni..ahso tu nk cakap org cina galakkan amoy kawen lewat dlm 30an tu mcm sudah bagus sebab dah matang dan cerdik..bole handle stress dan kalau melahirkan zuriat akan jadi pandai juga..

tu pasal..amat penting bagi bakal isteri supaya cukup matang dan tahu risiko kawen..bukan sedap saja..segala maslah dunia ada dalam perkahwinan. tak cukup iman gantung diri mcmni.
Quote imanmariam 27-2-2018 12:21 PM
jahcomel replied at 27-2-2018 12:14 PM
meroyan ke...kalu blakikan bewok baik katok mampus  laki tuh,senang idup

Jgn katok sis..sembur ridsect dlm makanan sikit2
Quote vanillaninja 27-2-2018 12:21 PM
Berapa umur anak2? Kesian, muda2 dah tertekan. Semoga terbela nasib anak2nya.
Quote haryatie 27-2-2018 12:23 PM
kesiannnya
apa lah masalah dia sampai bertindak mcm ni
Quote clarizsa 27-2-2018 12:31 PM
Kesiannya
Mungkin dia malu nak ugut2 bunuh diri demi minta perhatian dan pertolongan sbb netizens kejam kuat menghina
Terusla bunuh diri cmni

I pun ikut hati mmg meluat dh nk hidup
Bukan best pun
Tapi sengaja i bela ikan bela kucing bela pokok
Bela anak
Supaya ada sebab utk i terus bernyawa
Supaya rasa berat hati nak tamatkan nyawa
Dan semua tu berkesan
Dan juga elakkan bergaul dgn manusia2 hipokrit
Hidup dlm dunia sndri je lagi bagus
Quote jahcomel 27-2-2018 12:37 PM
rospinki replied at 27-2-2018 12:20 PM
ada sorg ah so tiba2 tanya aku dah kawen ke..aku ckp dah anak pun dh besau2..dia tanya kawen umo ber ...

melayu pulak suh kawin awal sis sbb nk elak muksiat n xnk jd adertu nnti...beza malay n non malay kan sis......non malay suh stabil n matang dulu, malay pulok suh kawin muda bila ank bderet humban kt mak bapak kt kampung pulok doh...
Quote noor2 27-2-2018 12:39 PM
clarizsa replied at 27-2-2018 12:31 PM
Kesiannya
Mungkin dia malu nak ugut2 bunuh diri demi minta perhatian dan pertolongan sbb netizens k ...

Janganlah macam tu. ....kita ambil mudah setiap ujian. ...insya Allah hidup kita tenang. ..jangan ambil berat mikir atau terasa satu beban. ...kaka suka ambil mudah. ..contoh pernah kehilangan  kerja dulu. ..kaka fikir bukan rezeki. ..dalam 6 bulan tu memang tak ada kerja langsung. ..tapi bila kita redha malas nak pikir tiba2 banyak pula datang. ..ni contoh lah. ..ambil sikap terima qada dan qadar walau kadang2 semua masalah yang datang tu bukan berpunca dari kita. ...satu lagi jangan menyalahkan takdir. ..

Cakap memang senang kan. ..tapi tu lah cara nak motivate diri agar tak stress dan depress. ...
Quote jahcomel 27-2-2018 12:39 PM
imanmariam replied at 27-2-2018 12:21 PM
Jgn katok sis..sembur ridsect dlm makanan sikit2

hmmmm leh pakai nih...tak pun sembur ridsect mase mulut dia mnguap
Quote b_n_c 27-2-2018 12:42 PM
clarizsa replied at 27-2-2018 12:31 PM
Kesiannya
Mungkin dia malu nak ugut2 bunuh diri demi minta perhatian dan pertolongan sbb netizens k ...

aku pn sama weyh..
rasa penat dah nak hidup, mmg x best.kikikikiki...

tp xde terpikir nk bunuh diri..
pkir mneruskan idup selagi masih bernyawa je la..hahahaha

Lihat semua komen(89)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.091853s Gzip On
To Top