Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Cari Penyakit, Bibir Macam Nak Meletup Akibat Suntikan Botox!

14-2-2018 04:42 PM|Oleh: Norlili| Komen: 38

Gara-gara terlalu obses dengan Marilyn Monroe, lelaki ini sanggup menghabiskan 5000 Britih Pound (RM27,300) untuk membuat suntikan Botox dan Filler pada bahagian bibir untuk kelihatan persis selebriti tersebut. Kegilaan apakah ini? 



Kerana keghairahannya itu, dia telah mengambil beberapa suntikan lebih dari yang sepatutnya bagi mendapatkan kesan yang cepat dan ketara. Hasilnya, Cyril Roux mulai merasa kesakitan dan bibirnya mengembang hampir menyamai kedudukan hidung. Aduh! Ngeri tengok gambar di Instagramnya (IG). 


Sebelum

Selepas

Kenapa nak diubah ciptaan yang sedia ada elok itu? Kacak orangnya, tapi sayang dia menyeksa diri sendiri. Menurut Roux, dia merasakan penampilannya teruk sejak dari kecil dan nekad membuat suntikan Botox pada wajah dan bibir untuk kelihatan seksi. 



Setiap kali memakai lipstik dengan bibir yang seksi, dia akan memuat naik gambar di IG dan itulah kepuasan yang dia idam-idamkan selama ini. 



Akhirnya, keghaiarahan itu memakan diri apabila doktor yang merawat mengesahkan bibirnya perlu dibedah dan disuntik kembali untuk mengurangkan kesakitan dialaminya. 

Malah doktor juga terkejut dengan jumlah suntikan yang diambil melebihi tahap normal menyebabkan tisu bibirnya pecah.  


Roux menyapu krim untuk mengurangkan rekahan
Foto: Mirror

Inilah yang dikatakan tiada penyakit, cari penyakit. Tak pasal-pasal saja berhabis duit untuk perkara sia-sia. Nak cantik pun, banyak lagi caranya kan? - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
19
Marah
25
Terkejut
35
Sedih
31
Lawak
26
Bosan
30
0
0
Komen: 38
Komen

Previous : Jangan Kondem Dulu, Dah Cuba Baru Tahu Selera Pasti Terpaut Di Makan Culture!

Next       : Kucing Gebu Ini Duta Tak Rasmi Thailand, Comel Macam Bujibu..

Komen Terbaru

Quote SweetShera 21-2-2018 09:40 AM
mcm bibir tengku natasha kakak tengku aqilah

Lain-lain Komen

Quote shernazz 14-2-2018 04:50 PM
Cam. Kebetulan aje ada iklan ni
Quote shernazz 14-2-2018 04:51 PM
shernazz replied at 14-2-2018 04:50 PM
Cam. Kebetulan aje ada iklan ni

Yang ni ha..hahaha
Quote beeeee 14-2-2018 04:51 PM
hahahahhahah bodo 20 k macam2 boleh buat oi
Quote Rainrein 14-2-2018 04:58 PM
Bodonye sesetengah orang nih.
Quote Victorioussss 14-2-2018 05:00 PM
Bibir dia dah menyamai labia majora secara horizontal
Quote swimswim 14-2-2018 05:02 PM
Huduhhhhhhh syiyalllll
Quote multinicky 14-2-2018 05:07 PM
ya Awlohhhh..tu bibir or jubur beruk makyehh banggg

Quote CrowneGlory 14-2-2018 05:14 PM
geng2 sajat versi kokesen
Quote missDollie 14-2-2018 05:20 PM
Bodo punye bapok..
Quote kuzaime 14-2-2018 05:21 PM
Kaler pink..tebal..sebijik mcm bontot monyet yg aku nampak kat Frim kepong dulu..
Quote moonbug 14-2-2018 05:22 PM
Hazab nya rupa
Quote paz 14-2-2018 05:23 PM
Tak cantik lah. Pelik kalau di mata dia nampak cantik.
Quote matchstick 14-2-2018 05:31 PM
lain macam bibir ko nyah..sekali pandang mcm dubur beruk. 2 kali pandang mcm fefet
Quote Artemesiaa 14-2-2018 06:10 PM
Sia2 je terus cacat tak guna nak nyesal dah
Quote orgsepang 14-2-2018 06:25 PM
Memang cari penyakit dan buang duit
Quote Mary_jane 14-2-2018 08:54 PM
Ratu snapchat sangat mamat ni. Haha.
Quote otai_g 14-2-2018 09:13 PM
Aliem mana ni?

elok tembak cpt sblm dia pangil gang
Quote DennisTrillo 14-2-2018 09:20 PM
Dah mcm bontot babun.. siakk{:laugh{:laugh{:laugh
Quote AkuMark 14-2-2018 11:58 PM
Uishh selesa ke bibir cenggitu nk minum nk makam semua..nk bercakap lg {:dot

Lihat semua komen(38)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top