Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Sempoi, Abah Menteri Terbaik! - Netizen Puji KJ Memasak Sempena Tahun Baru Cina

Oleh: Ain|14-2-2018 12:11 PM |Dilihat:2196| Komen: 13
Tak dinafikan lagi, Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin Abu Bakar sememangnya berjiwa rakyat. Macam-macam dilakukannya menunjukkan dirinya yang bersahaja dan mudah didekati staf mahupun rakyat.

Kalau sebelum ini Khairy atau panggilan mesranya Abah menjadi pemandu teksi dan menjual ayam percik, terbaru dia menjadi tukang masak di restoran pula! Abah memang sempoi!

 

Bukan setakat handal berpolitik dan bersukan, Khairy juga berbakat dalam lakonan serta boleh memasak!


Selamat Tahun Baru Cina!




Ramai memuji Khairy pandai mengambil hati rakyat dan dengan video itu, semakin berganda rasa hormat rakyat terhadapnya.


Sempoi, Menteri terbaik Malaysia pernah ada!

 


Dalam pada itu, ramai juga berharap Khairy dapat mengambil alih jawatan Perdana Menteri dan menggalas tugas dengan baik.

 


Bagaimanapun, memandangkan Khairy memasak di sebuah restoran Cina, timbul pula isu halal. Namun, seorang individu tampil menjelaskan bahawa Restoran Mui Fong sememangnya sebuah restoran halal.


Kedai Cina ni jual makanan halal ke?

 


Selain lakonan mantap Khairy, orang ramai turut tersentuh dengan mesej yang cuba disampaikan menerusi video itu.

 

Foto: IG Khairy Jamaluddin

Apapun, tiada siapa boleh menyangkal Abah memang menteri paling dekat dengan rakyat. Setuju tak kalau Khairy jadi Perdana Menteri? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
1
Terkejut
4
Sedih
6
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 13
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote MarryPottet 15-2-2018 03:18 PM
abah nak caras limelight ahmad maslan kah? tapi betullah seperti yg tertulis di artikel tu. abah memang pelakon handalan especially bila berada di khalayak.

Lain-lain Komen

Quote hensem2012 14-2-2018 12:17 PM
sempoi ape..KJ nie kuat MENCAPUP ajo..perasan hensem..perasan selebriti hot
Quote stormcloud 14-2-2018 02:25 PM
hensem2012: sempoi ape..KJ nie kuat MENCAPUP ajo..perasan hensem..perasan selebriti hot


Tak perlu buruk sangka.
Quote ad_hoc79 14-2-2018 02:36 PM
eh eh...KJ dah dapat dato' eh
Quote missinpiece 14-2-2018 02:41 PM
Mcm biasala ada je yg menanya soalan acik bawang
Quote kimchipedas 14-2-2018 03:02 PM
Ok..good for ur mileage bang KJ
Quote giyomi 14-2-2018 04:29 PM
HUh...pilihanraya dah dekat...macam2 bakal di lakukan, tunggu jer lar
Quote Zeatyisaac 14-2-2018 04:50 PM
Suka.....suka....suka.....KJ is the best!
Quote ainashiqa 15-2-2018 10:04 AM
da nak dkt PRU..macam2 la cara menteri ni..tp ape2 pn KJ sempoi..
Quote mieymiey 15-2-2018 11:41 AM
Tazabarrr nak tengok menu masakan cina Amat Maslan
Quote talapia 15-2-2018 11:45 AM
ala... tahun2 sudah2 pon... abam KJ memang dah dekat di hati rakyat... takyah la nak bagi alasan cliche dekat nak PRU
Quote jpbstarlife 15-2-2018 02:18 PM
abah sapa ni? hahaha
Quote Burong_Hantuk 15-2-2018 02:24 PM
wah.bagos nih kj
Quote MarryPottet 15-2-2018 03:18 PM
abah nak caras limelight ahmad maslan kah? tapi betullah seperti yg tertulis di artikel tu. abah memang pelakon handalan especially bila berada di khalayak.

Lihat semua komen(13)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.052559s Gzip On
To Top