Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Iqram Dinzly Nak Ceroboh Persembahan, Nyaris Kena Tumbuk Dengan Altimet

14-2-2018 11:09 AM|Oleh: Saiful | Dilihat: 13996| Komen: 212

Semasa berlangsungnya Anugerah Juara Lagu ke 32 (AJL32) beberapa hari lepas, ada sesuatu yang menaikkan kemarahan Altimet.

Penyanyi itu mendedahkan yang dia hilang sabar dengan Iqram Dinzly gara-gara pelakon itu mahu naik ke pentas semasa dia sedang membuat persembahan.

Foto: IG Altimet
Altimet secara sinis mengucapkan syabas kepada petugas acara tersebut kerana berjaya menghalang Iqram dari melakukannya.

Melalui Twitter, Altimet menulis,
Difahamkan, Altimet turut meninggalkan pentas utama ketika Hael menyanyikan lagu selepas diumumkan sebagai pemenang gara-gara tidak mahu mengeruhkan keadaan apabila melihat Iqram turut naik ke pentas bagi meraikan kemenangan tersebut.

"Sebab itu masa kau naik pentas bila juara nyanyi lagu sekali aku 'chow'. Tak nak keruhkan keadaan," tambahnya. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
4
Lawak
4
Bosan
2
Komen: 212
Komen

Previous : “Ya, Bekas Isteri Bomohkan Saya,” Adam Shahz Mengamuk, Bongkar Semua

Next       : “Pontianak Tu Pakai Baju Sama Macam Saya” – Fazura

Komen Terbaru

Quote julia5094 23-2-2018 05:12 PM
Dia seronok,
tu, makin dia buat gila...makin folower dia bertambah...tak kira la , pemenat ke pengecam ke...folower tetap folower...silap2 orang ambik dia jadi duta...

Lain-lain Komen

Quote helicornia 14-2-2018 11:18 AM
sah gile iqram ni
Quote BoongaKertas 14-2-2018 11:18 AM
Meols baca twit altimet ni seram plak tgk angin heols. Hahaha! Dpt rasa dia sejenis baran. Tp kalau princhicy buat hal, iols sokong gak kalau heols kena debik ciked. Annoying laa dia lately. Konon depres tp mcm membodohkan diri sendiri sbb nak perhatian. {:laugh
Quote minahsleepy 14-2-2018 11:21 AM
mohon debik jer kalo betol naek stage.hahaha
Quote beeeee 14-2-2018 11:22 AM
BoongaKertas replied at 14-2-2018 11:18 AM
Meols baca twit altimet ni seram plak tgk angin heols. Hahaha! Dpt rasa dia sejenis baran. Tp kalau  ...

dah takde rupa depression la camtu miong tahan gaban tah tah mendadih haha
Quote otai_g 14-2-2018 11:25 AM
Adat hip hop. Huhu br tau.

adat org giler lg dasat wo.
Quote lantodak 14-2-2018 11:27 AM
Baru tahu adat istiadat hiphop begitu.. syabass bete
Quote shailyvelera 14-2-2018 11:28 AM
yang kt atas pentas tu boleh plak melayan lagi sukelah dia...
Quote moonbug 14-2-2018 11:28 AM
Poyo nya hip hop nak beradat segala
Quote iriz88 14-2-2018 11:30 AM
Buat rosak persembahan jee kalau naik, dia ingat ni program cikai2 ke.
Quote MH3707 14-2-2018 11:32 AM
ohh yg pakai blazer kuning hitam kotak2 tu si iqram?? aku ingatkan saiful apek...wakaka
Quote mamapea 14-2-2018 11:32 AM
hael layan je si iqram tu...kdg si iqram tu annoying...kdg kelakar pun ada...
tp mlm ajl tu mmg kelakar...aku & anak aku x larat dok gelak...
Quote renko 14-2-2018 11:33 AM
moonbug replied at 14-2-2018 11:28 AM
Poyo nya hip hop nak beradat segala

sebab menang
boleh berlagak poyo la cakap
adat kami lain konon
poyo jee
kalau kalah mahu menikus je
sejenis poyo
Quote msdummy.2018 14-2-2018 11:34 AM
ok...saya bukan peminat hip hop...ada sesiapa boleh terangkan "adat hip hop"????
Quote coco 14-2-2018 11:37 AM
shailyvelera replied at 14-2-2018 11:28 AM
yang kt atas pentas tu boleh plak melayan lagi sukelah dia...

layan tak layan orang masih ada hati nak jaga air muka n maruah si iqram ni.   
Quote pure_lady 14-2-2018 11:38 AM
renko replied at 14-2-2018 11:33 AM
sebab menang
boleh berlagak poyo la cakap
adat kami lain konon

aku tak rasa dia heran pun kalau dia kalah. hahaha
Quote moonbug 14-2-2018 11:40 AM
renko replied at 14-2-2018 11:33 AM
sebab menang
boleh berlagak poyo la cakap
adat kami lain konon

Tu la kan. Adat tak penting bro, adab no 1
Quote MyNameIsIris 14-2-2018 11:45 AM
alahaiii dengan orang tak betul pun nak membaran
kalau i... i layankan je
kecuali kalau gile macam mannak tu
Quote matchstick 14-2-2018 11:47 AM
Tgk si sewel ni ceroboh persembahan org sekali sekala boleh lah layan gelak. Tp makin org suka makin dibuat mmg jd annoying. Sedehnya idop ko kan princhiqy.. Xde job xde org jemput ko utk perform smpi terpaksa crash persembahan retis lain je
Quote cha-cha 14-2-2018 11:52 AM
Cepatlah bersara.

Lihat semua komen(212)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.059687s Gzip On
To Top