Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Takut Beg Dicuri, Wanita Nekad Masuk Mesin X-ray

14-2-2018 09:53 AM |Dilihat:2205| Komen: 38
Bimbang beg tangannya mungkin dicuri, seorang wanita bertindak memasuki mesin penimbas X-ray di sebuah stesen kereta api di Dongguan, wilayah Guangdong di selatan China.

Menurut Daily Mail, anggota keselamatan terkejut melihat imej wanita tersebut ketika memantau skrin imbasan X-ray.

Foto: Daily Mail
Menurut sumber lagi, imej luar biasa itu menunjukkan seorang penumpang wanita dalam keadaan melutut di trek barang denagan memakai kasut tumit tinggi.

Rakaman tersebut turut menyaksikan wanita tersebut memanjat keluar dari mesin X-ray selepas itu.

Foto: Daily Mail
Dia kemudiannya memeriksa beg tangan dan beg lain kepunyaannya sebelum beredar dari tempat pemeriksaan. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 38
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote selipar_hijau 18-2-2018 01:28 PM
Berlapis2 perut nya

Lain-lain Komen

Quote supernaturalee 14-2-2018 09:55 AM
adoi lah
xtahan aku gelak

tp last pic tu scary plak


Quote Modngengade 14-2-2018 09:57 AM
leluhur jinjang dan kepelikan bagai aur dgn tebing dekk
Quote insulin 14-2-2018 09:59 AM
Satu seni yang cantik...
Quote dubuk 14-2-2018 10:01 AM
hahahahahahahahaha
Quote zulka 14-2-2018 10:08 AM
gile la
Quote abangadek 14-2-2018 10:10 AM
hiburan pagi iols
Quote mzzenma 14-2-2018 10:32 AM
Very artsy visual tu..
Quote paz 14-2-2018 10:36 AM
Sabar ajalah, rela tu beg tak nak kecuri. Tapi dedahkan diri kena sinar xray
Quote Orix 14-2-2018 10:38 AM
Adoi laaaa lawak namateyy
Quote vanillaninja 14-2-2018 10:41 AM
Ya ampun, memang risau sungguh tu
Quote helicornia 14-2-2018 10:51 AM
terhibur aku pagi2 ni
Quote mamamia13 14-2-2018 10:52 AM
yang pelik2 je la negara China ni buat
Quote pyropura 14-2-2018 10:56 AM
Modngengade replied at 14-2-2018 09:57 AM
leluhur jinjang dan kepelikan bagai aur dgn tebing dekk

Jangan, ummah pujaan Umno tuwww ...
Quote reenz013 14-2-2018 11:06 AM
lawakla pulak
Quote prettyuglybabe 14-2-2018 11:14 AM
ni mesti jenis kiasu kat luar sanggup gaduh rebut tempat duduk
Quote Burong_Hantuk 14-2-2018 11:22 AM
ini memang lucu nih
Quote xtahumenahu 14-2-2018 11:25 AM
Nampak lelemak hakak tuh
Quote Artemesiaa 14-2-2018 11:26 AM
Hadoi ler gigih betul.  Kok ya pun takut kena curi jarak kan ler sikit dengan orang yang didepan sebelum letak bag kalau cuak takut bag kena curi.
Quote minguk 14-2-2018 12:17 PM
kenapa takut sangat?

Lihat semua komen(38)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.045673s Gzip On
To Top