Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"Itu Bukan Saya Maa..."-Lee Chong Wei Nafi Terlibat Dalam Video Seks

13-2-2018 06:15 PM |Dilihat:4229| Komen: 65
Datuk Lee Chong Wei menafikan sekeras-kerasnya rakaman video seks yang tular bersama wanita yang tidak dikenali adalah dirinya.

"Itu bukan saya," jawabnya ringkas.

Harian Metro melaporkan, ia mungkin salah satu taktik kotor pihak tertentu yang mahu melihat dirinya gagal terutama ketika menjelangnya tayangan filem biografi Menjulang Kejuaraan.

Foto: Star2.com
 Ini tidak masuk akal, kamu sendiri boleh lihat video itu dan sekali pandang kamu boleh tahu itu bukan saya.

 Ramai orang menghubungi saya bertanyakan mengenai perkara ini tetapi saya hanya ketawa. Namun, saya membuat laporan polis mengenai perkara ini di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman."

Jaguh perseorangan badminton negara itu juga megakui sudah lali menjadi mangsa tuduhan, namun kali ini sudah keterlaluan.

 Pasti akan ada orang yang tidak suka dengan kejayaan yang kamu kecapi dan ini adalah salah satu cara mereka mahu menjatuhkan kamu. Namun, ada masanya ia sudah keterlaluan." -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
4
Terkejut
0
Sedih
5
Lawak
2
Bosan
5
Komen: 65
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote itik_kuning 15-2-2018 12:19 PM
shiedafaizal replied at 14-2-2018 10:44 AM
iols pun setuju kalu lin dan ...

selera la skit kan uolsss

Lain-lain Komen

Quote Modngengade 13-2-2018 04:08 PM
muka mcm tu ada ke yg selera tgk video porn heshe?  pensil pun sekadar 2B jua
Quote ahlisihircute 13-2-2018 04:11 PM
Modngengade replied at 13-2-2018 04:08 PM
muka mcm tu ada ke yg selera tgk video porn heshe?  pensil pun sekadar 2B jua

Aku hanya mampu gelak baca komen nie...
Quote WhiskeyScotch 13-2-2018 04:13 PM
Bukan Lee Chong Wei la. Dari sisi nampak macam Lee Chong Wei. Tapi bukan. Ada iras tapi tak serupa.  
Quote zulka 13-2-2018 04:14 PM
mana bideonye
Quote Modngengade 13-2-2018 04:16 PM

mengunyit ker sister?

Quote AbukRokok 13-2-2018 04:25 PM
Modngengade replied at 13-2-2018 04:08 PM
muka mcm tu ada ke yg selera tgk video porn heshe?  pensil pun sekadar 2B jua

akak da tgk videonya? konfirm 2b? bukan 2c atau 2d?

Quote CiliPadiSedap 13-2-2018 04:29 PM
bukan lee chong wei, akak yang rabun arnab pun tahu bezakan lee chong wei dan lee peY no

by the way xperlu tengok video tu, memang sah cina bukit .
Quote Artemesiaa 13-2-2018 04:45 PM
Ke citer ni keluar sebagai cara promosi movie pasal dia, orang Malaysia kalau buat pilem kan suka guna strategy cam tu
Quote samasam90 13-2-2018 04:56 PM
sahih atau tidak, kosser nak tgk.. kalau lin dan, bolehlah bazirkan data
Quote itik_kuning 13-2-2018 04:59 PM
samasam90 replied at 13-2-2018 04:56 PM
sahih atau tidak, kosser nak tgk.. kalau lin dan, bolehlah bazirkan data

yang ni iols setuju
Quote renko 13-2-2018 05:05 PM
ke salah seorang yg konon2 masuk berita kata sekeluarga mirip congwei aritu
kah4
Quote prizadane 13-2-2018 05:07 PM
hahahhaa..ini lah berita paling kelakar n tak masuk akal.
Quote Modngengade 13-2-2018 05:07 PM
samasam90 replied at 13-2-2018 08:56 AM
sahih atau tidak, kosser nak tgk.. kalau lin dan, bolehlah bazirkan data

khuennnn....typical jinjang look akak pun kowser nak membazirkan air rembesan

Quote nadna 13-2-2018 05:08 PM
Aduh macam macam.Kesian LCW
Quote chacon 13-2-2018 05:25 PM



'Itu bukan saya maa... bukan saya...'


ITU bukan saya.


Begitu jawapan ringkas Datuk Lee Chong Wei mengenai rakaman video seks didakwa miliknya yang tular bersama seorang wanita yang tidak dikenali.

Jaguh perseorangan badminton negara itu ketika dihubungi hari ini mengakui ia mungkin salah satu taktik kotor pihak tertentu yang mahu melihat dirinya gagal terutama menjelang tayangan filem biografinya bertajuk Menjulang Kejuaraan, bulan depan.

Ini tidak masuk akal, kamu sendiri boleh lihat video itu dan sekali pandang kamu boleh tahu itu bukan saya.

Ramai orang menghubungi saya bertanyakan mengenai perkara ini tetapi saya hanya ketawa. Namun, saya membuat laporan polis mengenai perkara ini di Ibu Pejabat Polis Bukit Aman hari ini, kata Chong Wei.

Chong Wei menambah, dia sudah lali menjadi mangsa tuduhan seperti itu tetapi kali ini menganggapnya sebagai keterlaluan.

Pasti akan ada orang yang tidak suka dengan kejayaan yang kamu kecapi dan ini adalah salah satu cara mereka mahu menjatuhkan kamu.
Namun, ada masanya ia sudah keterlaluan, katanya.

Dalam pada itu, Chong Wei turut mengulas mengenai skandal mengatur perlawanan yang membabitkan dua pemain badminton profesional negara.

Apa yang saya boleh katakan, ia mencemarkan nama baik negara dan sukan badminton. Mereka mungkin bukan pemain BAM (Persatuan Badminton Malaysia) tetapi mereka masih membawa Jalur Gemilang di dada mereka setiap kali beraksi.

Sebagai pemain utama dunia, kes ini sangat memalukan. Saya harap kes ini akan segara diselesaikan dan BAM perlu mengambil tindakan tegas kepada mereka yang terbabit, katanya.










Artikel ini disiarkan pada : Selasa, 13 Februari 2018 @ 4:53 PM


Quote otai_g 13-2-2018 06:20 PM
Based on screen cap mmg sah2 la bkn chong wei.
Quote wnwa05 13-2-2018 06:23 PM

kot iya pun tak kan lah chong wei gay.. kesian chong wei tak bersalah pulak dapat nama  
Quote grouper 13-2-2018 07:24 PM
Gelinya baca ada sex tape bagai...dulu lindan dah sah2 mmg ada skandal siap ngaku lagi..latok pun blajar ngan lindan sbb bff gitu..at least lindan punya skandal celebrity cun la gak..yg ni tau ke sape pompuan tu..jgn cakap goh liu ying dah le
Quote MeghanK 13-2-2018 07:31 PM
WhiskeyScotch replied at 13-2-2018 04:13 PM
Bukan Lee Chong Wei la. Dari sisi nampak macam Lee Chong Wei. Tapi bukan. Ada iras tapi tak serupa.  ...

nampak gaya macam dah tengok

Lihat semua komen(65)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.099815s Gzip On
To Top