Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Kisar, Masak Penkek Hari Kekasih Guna Mulut - Jiwa Kental Je Boleh Tengok Video Ini!

13-2-2018 05:06 PM|Oleh: Ain | Dilihat: 1064| Komen: 12

Sempena Hari Kekasih, pelbagai kaedah digunakan bagi menunjukkan tanda cinta mereka kepada insan tersayang. Siapa yang tak mahu menghadiahkan kekasih mereka dengan sesuatu yang bermakna, unik dan lain dari lain, kan?


Foto: Reaction GIFs

Bagaimanapun, apa yang dilakukan wanita ini terlalu ekstrim. Dia memasak penkek menggunakan mulut sendiri! Eww, ada ke yang nak makan?




Sebuah video dimuat naik menerusi saluran Youtube memaparkan Riva Godfrey menunjukkan langkah memasak penkek ubi bit itu. Katanya, ia sangat romantik!

Mungkin dari sisi positifnya, ia sangat romantik kerana tidak menggunakan pengisar, sebaliknya mengunyah sendiri ubi berkenaan. Tapi, dari sisi negatifnya ia sangat kotor dan menjijikkan.




Bukan itu sahaja, dia juga 'mengisar' tepung, serbuk penaik serta susu di dalam mulutnya sebelum meluahkannya ke dalam mangkuk!




Sesudah itu, dia 'memecahkan' telur juga menggunakan mulutnya sebelum memasukkan isinya ke dalam mangkuk berisi tepung dan ubit tadi.

Kemudian, dia 'memukul' rata bahan itu menggunakan 'sarung tangan cinta' iaitu tangannya sendiri hingga menghasilkan warna merah jambu terang dan 'romantik'.




Oh, ya! Dia juga menggigit mentega sebelum diluahkan ke dalam kuali.

Tak cukup dengan itu saja, Riva kemudian memasukkan adunan penkek ke dalam mulutnya sebelum 'menuangnya' ke dalam kuali menjadi bentuk hati.


Foto: Mirror

Video 'Memasak Dengan Mulut' itu dihasilkan pengarah filem Nathan Ceddia dan pengarah kreatif Iska Lupton yang menampilkan pengacara Riva Godfrey.

Menurut Nathan, dapur sepatutnya menjadi tempat selamat untuk orang ramai bebas mempamerkan kreativiti masing-masing.

"Tetapi perasaan was-was dengan 'peralatan berbahaya' di sekeliling dapur seperti pisau tajam, pengisar dan seumpamanya menghalang seseorang mengekspresikan kreativiti kulinari mereka.

"Jadi, resipi ini sempurna sempena Hari Kekasih di mana kemalangan di dapur dapat dielakkan,"
kata Nathan.

Hanya mereka berjiwa kental saja boleh tonton video ini. Anda kental ke? - CARI




Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
3
Lawak
6
Bosan
3
Komen: 12
Komen

Previous : Kenapa Politikus Wanita Berambut Pendek? 4 Alasan Terakhir Tu Anda Pasti Tak Percaya

Next       : Bersantai Dengan Tuala Di Kepala Jadi Trend 'Cool', Bukan Buang Tabiat?

Komen Terbaru

Quote cekenit 19-2-2018 03:07 PM
Busutttt..kuman la gile

Lain-lain Komen

Quote Artemesiaa 13-2-2018 05:20 PM
Euwww pengotornya
Quote gummiebear 13-2-2018 05:31 PM
Whattt? Kreativiti jenis apakah ini?
Quote izzat1987 13-2-2018 05:53 PM
Ummah kokesen kapiaq babingang abadi
Quote multinicky 13-2-2018 06:44 PM
pengotornye ko dekkkk! alang2 nk lg romantik asal ko xtelan je semua bahan tu msk dlm perut, proses2 keluar ikut jubur ko n hasilnya hidangkan dkt org tersayang jaa.
Quote shernazz 13-2-2018 07:11 PM
Yuck
Geli aku..
Quote whitePoison 13-2-2018 11:13 PM
kesian la pasangan kau..dah habis makan baru bagi tahu kan...
{:smile
Quote Orix 14-2-2018 08:39 AM
Yikesssssss
Quote indenial 14-2-2018 09:19 AM
Gelinya. Aku nk share straw dgn orang lain pon pikir 2 3 kali. Paling kurang lap dlu straw tu
Quote orgsepang 14-2-2018 09:35 AM
Dia yakin mulutnya lebih bersih dari peralatan lain
Quote merrissa 15-2-2018 12:23 PM
adik beradik iqram dingdong, herul herot, susu sejat, alif x bersyukor....................attention seeker!
Quote minguk 15-2-2018 02:33 PM
jijiknyaaaa
Quote cekenit 19-2-2018 03:07 PM
Busutttt..kuman la gile

Lihat semua komen(12)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.062283s Gzip On
    To Top