Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Kelar Leher Isteri Kerana Cemburu

13-2-2018 11:49 AM |Dilihat:1235| Komen: 14
Seroang wanita berusia 25 tahun maut, sementara suaminya pula cedera dengan kesan kelaran di leher masing-masing.

Menurut laporan Bernama, kejadian berlaku di sebuah rumah panjang di Sungai Asap, Belaga.

Padangan suami isteri itu ditemukan oleh jiran mereka dalam keadaan terbaring dan berlumuran darah di dapur.

Menurut sumber lagi, suami wanita tersebut dipercayai mengelar leher isterinya dengan senjata tajam sebelum bertindak mengelar lehernya sendiri kerana mengesyaki mangsa berlaku curang terhadapnya.

Gambar Hiasan
Ketua Bahagian Pencegahan Jenayah dan Keselamatan Komuniti IPD Belaga, ASP Mohd Sani Junid berkata, sebaik tiba di tempat kejadian, Melen Ading sudah tidak bernyawa lagi.

Mangsa dan suami dibawa ke Klinik Kesihatan Sungai Asap sebelum dibawa ke Hospital Bintulu untuk tindakan lanjut.

Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
5
Terkejut
4
Sedih
6
Lawak
2
Bosan
4
Komen: 14
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote mieymiey 14-2-2018 02:26 PM
Muda lagi perempuan tu. Takziah

Lain-lain Komen

Quote paz 13-2-2018 09:58 AM
Adoi ikut hati mati.
Quote haryatie 13-2-2018 10:14 AM
bercerai je laaaa..
pastu cari org lain
ikut rasa mrah, dendam mcam ni la jadi nya..
Quote Aerhys 13-2-2018 10:16 AM
Edited by Aerhys at 13-2-2018 10:18 AM

Sikit sikit bunuh. So scary to be around this kind of people yg ada isu anger management.
Quote lasagnaklcc 13-2-2018 10:19 AM
Bradet tu bogel ke?
Quote abangadek 13-2-2018 10:21 AM
dh mati gitu apa kau dapat setannnn
Quote Artemesiaa 13-2-2018 11:31 AM
Bertindak mengikut perasaan sendiri jugak yang akhirnya akan mendapat susah
Quote mokcikKSKB 13-2-2018 11:52 AM
Org belaga pon dh mengganas skarang ye...byk sgt tgk fesbuklah ni
Quote biozipstar 13-2-2018 01:39 PM
kat indonesia ke.. yg pelik2 cerita dia mesti asal sana..
Quote chinta89 13-2-2018 03:51 PM
kenapa la pilih pengakhiran mcm ni
Quote Loxlaxman 13-2-2018 04:16 PM
Pasal poen pun nak bertetak tetak...
Quote Modngengade 13-2-2018 04:20 PM
biozipstar replied at 13-2-2018 05:39 AM
kat indonesia ke.. yg pelik2 cerita dia mesti asal sana..

Belaga terletak di hulu Sg. Rajang sister....Sg. Asap ni kawasan penempatan semula penduduk yg kampung halaman mereka yg terjejas dgn Projek Hidroelektrik Bakun dahulu....kakak syak  suami dia ni mabuk....org belah2 sana memang kuat mabuk

Quote zaziot 13-2-2018 04:23 PM
eeiii ngerinye
Quote ChildrenOfBodom 14-2-2018 11:41 AM
jatey inferior ja duk jeles2 ni..baik toksah kawen bro,  kawen pon hg asik nk menjeles bila bini cakap ngn jantan lain ujung2 jadi pembunuh tak guna sekupang. baik takyah kawin agak lapaq burit cari ja pelacur
Quote mieymiey 14-2-2018 02:26 PM
Muda lagi perempuan tu. Takziah

Lihat semua komen(14)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.090862s Gzip On
To Top