Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Kecil-Kecil Dah Makan Petai!-Anak Eina Azman Buat Ramai Teruja

13-2-2018 11:06 AM|Oleh: Saiful | Dilihat: 5722| Komen: 70

Ingatkan orang dewasa sahaja yang gilakan petai! Rupa-rupanya budak kecil pun sama.

Comel betul tengok anak Eina Azman kunyah petai. Dah macam makan kacang sahaja gayanya.

.

Video yang dimuat  naik di Instagram itu menjadi perhatian netizen, yang kebanyakannya teruja melihat telatah Karl Kareef kunyah ulam kegemaran ramai orang itu.

Dalam rakaman tersebut, Eina letak semangkuk petai di depan Karl, dan ternyata dia memang benar-benar sukakannya.

Foto: IG Aubreykarl
"You really love petai eh?" kata Eina yang sememangnya seorang yang amat menggemari petai.

Walau bagaimanapun ada juga pengikut yang memberi nasihat kepada pelakon ini agar berhati-hati kerana katanya petai adalah tidak baik untuk perut kanak-kanak sekecil itu.





Foto: IG Aubreykarl
Apa-apa pun anak kembar Eina dan suami memang comel-comel belaka kan? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 70
Komen

Previous : "Macam Tak Percaya, Menjerit-Jerit Panggil Nama"- Sajat Terharu, Jadi Perhatian Di AJL

Next       : Fasha Sandha Sibuk Canang Sari Yanti Hamil - Netizen

Komen Terbaru

Quote iszaura30 19-2-2018 03:52 PM
kembonggg la perut budak tu

Lain-lain Komen

Quote shailyvelera 13-2-2018 11:18 AM
kemain budak ni mkn petai...x sakit perot ke mkn byk2?
Quote iriz88 13-2-2018 11:23 AM
Uishh hebat nauu perut anak datin boleh hadam. I ni makan lebih dari 5 mula laa memulas alahaiii
Quote lazim 13-2-2018 11:25 AM
sian maid.. bukak pampers bau pekung
Quote myakayina 13-2-2018 11:26 AM
aku tak boleh mkn petai mentah mcm tu..klu yg dah masak boleh ler..petai pun angin kan klu mkn banyak..
Quote tomaz 13-2-2018 11:27 AM
Sian bibik depa tp x kembung ke baby makan petai?
Quote sofiazara 13-2-2018 11:29 AM
dia ni kampung apa entah kat mentekab tu kan

so expected la,
Quote cha-cha 13-2-2018 11:31 AM
Sedapnya petai. So exotic.
Quote CrowneGlory 13-2-2018 11:32 AM
berbeza sungguh dgn usop iskandar...
Quote LostStar 13-2-2018 11:37 AM
comelnyaaaaa
Quote DARSITA 13-2-2018 11:39 AM

Bukan banyak pun kan dia bagi? dia tiga ulas jer kot? Eloklah bagi anak mkn macam macam ,,, senang nak bagi makan.
Quote beeeee 13-2-2018 11:43 AM
tak cirit ke budak tuu aih kan banyak lagi buah ke kacang keeee
Quote krustykrab 13-2-2018 11:43 AM
makan petai pun blh buat netizen teruja
Quote wordlife 13-2-2018 11:45 AM
suka the twins, very cute and cheeky
Quote kucen_miang 13-2-2018 12:00 PM
dah mak dia, nenek dia, nenek sedara dia hari2 makan berulam petai ngan cheese.
Quote kucen_miang 13-2-2018 12:01 PM
lazim replied at 13-2-2018 11:25 AM
sian maid.. bukak pampers bau pekung

kahkahkahkah betul gak tu
Quote fifie_olin 13-2-2018 12:41 PM
bkn ke petai ni hi kolestrol
Quote Aduradura 13-2-2018 12:46 PM
Edited by Aduradura at 13-2-2018 12:47 PM

Anak kembar sheolls so comel , dah besar eh....hensem plak yg baby boy tu...utk kategori lelaki india, iolls rase laki sheolls ni agak hensem yach bahaha
Quote moonela 13-2-2018 12:52 PM
Aduradura replied at 13-2-2018 12:46 PM
Anak kembar sheolls so comel , dah besar eh....hensem plak yg baby boy tu...utk kategori lelaki indi ...

Bahahaahaaha

Tapi twins dia mmg comell punn...cellok mollek...
Quote Nham22 13-2-2018 01:14 PM
Comel anak2 die..harap2 tak suruh anak bekerja kecik2 mcm awal..keknis...cheta...hahaha

Lihat semua komen(70)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046654s Gzip On
To Top