Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Gantung Diri Kerana Tertekan Dengan Permintaan Tiga Isteri

9-2-2018 01:12 PM |Dilihat:4361| Komen: 61
Penduduk Ciledug di Tangerang, Jakarta, digemparkan dengan kematian seorang lelaki yang menggantung dirinya kerana tertekan dengan permintaan tiga isterinya.

Tribun News melaporkan, Mahyudin, 36, menggantung dirinya menggunakan kain tudung berwarna biru yang digantungkan di loteng rumahnya.


Foto: Tribun News

Ketua Polis Ciledug Supiyanto berkata, seorang daripada isterinya memberitahu sebelum kejadian mangsa mundar-mandir di tepi jalan raya di tepi rumah.

"Dua isteri Mahyudin yang sedang berbual sambil minum di luar rumah melihat mangsa kegelisahan dan mundar-mandir di tepi jalan sebelum dia masuk ke dalam rumah," katanya.

Tambahnya, seorang isteri mangsa masuk ke dalam rumah dan memanggilnya, tetapi tiada jawapan.

Dia kemudian memeriksa di dalam rumah dan mendapati mangsa sudah tergantung di bahagian belakang rumah itu.

Difahamkan, isteri mangsa percaya dia tertekan untuk memenuhi permintaan ketiga-tiga isterinya hingga mendorong dia menggantung diri. Namun, mereka tidak menyatakan apa permintaan berkenaan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 61
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote insulin 12-2-2018 02:10 PM
Takziah la ye....

Lain-lain Komen

Quote anony-mous 9-2-2018 02:44 AM
Selayaknya. Permintaan apa tu? Main sekaligus kah?
Quote M.Rose 9-2-2018 04:58 AM
Jantan malaaayu hrp ambik pengajaran.
Quote sukacactus 9-2-2018 06:50 AM
Mula baca ingat 3 permintaan isterinya
Rupanya permintaan 3 isterinya
Tu la...kalau xmampu dari semua sudut, baik xpayah berbini ramai
Quote Suchi 9-2-2018 06:58 AM
Permintaan bini dia nk duk asing2 ke..
Satu umah tu adoiihh
Buat org mula la bersangka yg bkn2.
Quote haryatie 9-2-2018 07:37 AM
bagussss laaa..
nak ramai sgt bini kan..
elok tu..pegi meninggallll
Quote tetiberjer 9-2-2018 07:38 AM
alahai kasihannya
ngapenye bunuh diri tuu
Quote fifie_olin 9-2-2018 07:40 AM
anony-mous replied at 9-2-2018 02:44 AM
Selayaknya. Permintaan apa tu? Main sekaligus kah?

4 some...omg
Quote mieymiey 9-2-2018 07:44 AM
tiga isterinya


Dah tau tak mampu, nak juga berbini 3. Last-last bunuh diri
Quote lostnfaun 9-2-2018 07:50 AM
Rilek jer lg 2org bini ngopi sembang sesama...
Quote zaziot 9-2-2018 08:04 AM
padan la muka
Quote tumpanglalu74 9-2-2018 08:37 AM
anony-mous replied at 9-2-2018 02:44 AM
Selayaknya. Permintaan apa tu? Main sekaligus kah?

Hahahaha..
Quote lindarafee 9-2-2018 01:35 PM
sapa suruh kawin sampai tiga. cash la kan
Quote trisnalovezul 9-2-2018 01:54 PM
M.Rose replied at 9-2-2018 04:58 AM
Jantan malaaayu hrp ambik pengajaran.

istri malaysia byk demannya mungkin... sekurang2nya mereka ini aman hidup biarpun berkongsi somi kannn..
Quote Pink_Purple 9-2-2018 01:59 PM
sampai bunuh diri,

teruk sangat  bini2nya
Quote krustykrab 9-2-2018 02:11 PM
trisnalovezul replied at 9-2-2018 01:54 PM
istri malaysia byk demannya mungkin... sekurang2nya mereka ini aman hidup biarpun berkongsi somi k ...

nanti laki ko kawin lagi 3 ko tengok la hidup ko aman ke tidak ye trisno...jgn ek sgt

Quote syafarah_2k 9-2-2018 02:23 PM
Kalo xmampu nk tunaikan permintaan ketiga2 isteri..baik diceraikan saja..dr bunuh diri..
Quote aleesyasofia 9-2-2018 02:58 PM
dah tau tak mmpu nak kwin rmai2 bt apa.. smpai 3 plak tue..
Quote Loxlaxman 9-2-2018 03:02 PM
Tak larat ngenjut la tu..letih oo ngenjut tiga bini...elok la mati pun...turn ko kena ngenjut dalam kubow..
Quote adel7 9-2-2018 03:02 PM
Umur 36 bini dh 3. Dasyat kau bang.

Lihat semua komen(61)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.091778s Gzip On
To Top