Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Berhenti Jual Produk Pemutih Kulit B*Doh -Nabila Huda

9-2-2018 12:20 PM|Oleh: Saiful | Dilihat: 8028| Komen: 153

Berlumba-lumba nak jadi putih, mungkin itu adalah impian kebanyakan dari wanita zaman sekarang.

Tengok sahaja di Instagram, berlambak akaun yang mempromosikan krim atau produk pemutihan kulit.

Macam baru-baru ini seorang peniaga ada mempromosikan produk pemutihan kulit dengan menulisnya di ruangan komen Instagram Nabila Huda.



Foto: IG Nabila Huda
Komen tersebut berjaya menarik perhatian pelakon ini yang bertindak membalasnya.

Foto: IG Nabila Huda
“Kenapa nak putih kalau saya suka berjemur. Saya sukakan kulit saya. Berhenti jual produk pemutihan kulit bodoh. Tak bagus untuk kulit anda di masa akan datang. Jangan biasakan diri ambil produk putih ni semua. Banggalah dengan kulit kita, nusantara.”



Foto: IG Nabila Huda
Kebanyakannya setuju dengan apa yang dikatakan oleh Nabila Huda.

Kita seharusnya berbangga dengan apa yang dikurniakan Tuhan. Betul tak? -CARI

Foto: IG Nabila Huda

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 153
Komen

Previous : Anak Gadis Jadi Rebutan, Baca Dulu Syarat Kalau Nak Jadi Menantu Norman Hakim

Next       : Gambar Lucah, Kapsyen Islamik-Iqram Dinzly Semakin Melampau Persenda Agama

Komen Terbaru

Quote meya 19-2-2018 12:44 PM
Patut bangga dengan kulit kita yang sihat dan cantik takde bintat-bintat.

Lain-lain Komen

Quote eyansss 9-2-2018 12:25 PM
sesuai untuk ibu mengandung??? kebabian apakah orang jual kosmetik supplement kati timbang skang ni... dah la baby nak dibunuhnya, skang ni janin dalam perut pun nak dijahanamkan??? gosh...
Quote izabellemylia 9-2-2018 12:25 PM
gituh..mmg kegilaan bangsa malaysia kan skrg semua nak yg putih2 ja..blurghh
Quote sepittepi 9-2-2018 12:27 PM
erm jgn bodohkan orang boleh tak? angkuh sangat tu...ada cara nak menegur
Quote sepittepi 9-2-2018 12:28 PM
pil2 putih ni memang bahaya
Quote gekkou 9-2-2018 12:29 PM
kulit abil memang cun
kulit meols yang hitam ni kusam aje
Quote NadineNajmie 9-2-2018 12:32 PM
Dia bukan promo dekat you abil.. Ni teknik iklan mencapub di ig retis dan instafemes..
Quote Shinichikudo 9-2-2018 12:36 PM
Padan muka ig seller bongok pi promote produk kat situ..mendapat la ngan abil..semak tgk seller2 ni invade org punya ruangan komen
Quote samasam90 9-2-2018 12:36 PM
acik kepam meleis, dah 2018 pun putih itu cantik.. tapi feelingggg kami menerima semoaaahhh warnah kuuuhleeeeet acah2 westerner.. mohon mereput sekor2..
Quote nadie90 9-2-2018 12:39 PM
HAHA sokong NH....yg pnting yakin dgn dri sndiri...tu sja...
Quote dinopower2 9-2-2018 12:43 PM
tu la sibuk nak putih.... lain la putih ori mcm @Syd @MissNigga @chazey
Quote mahalnya 9-2-2018 12:44 PM
Sorg colleague i consume produk pmutih....skrg dh trlantar kat icu..buah pinggang dh rosak teruk
Quote Syd 9-2-2018 12:51 PM
dinopower2 replied at 9-2-2018 12:43 PM
tu la sibuk nak putih.... lain la putih ori mcm @Syd @MissNigga @chazey

lempang kannnggg

putih pipi bang dino
Quote multinicky 9-2-2018 12:56 PM
lagi satu iklan pprt nk besar,.nk power, nk tinggi..ape bodohnye yg percaya produk pprt rempit ni..dh la timbang kati
Quote awanearisu 9-2-2018 12:58 PM
Cantik berganda kulit nabila ni berbanding izreen. Izreen tu putihnya sampai dah nampak macam orang sakit. Ini pendapat kita lah.
Quote dinopower2 9-2-2018 01:04 PM
Syd replied at 9-2-2018 12:51 PM
lempang kannnggg

putih pipi bang dino

haha..... gigih masing2 nak putih.... sdgkan kulit ori Allah bg dah cantik... tak gitu... omputih siap sibuk berjemur bagai....
Quote CardiGans85 9-2-2018 01:04 PM
Cuba x pakai produk tu dlm ms sebulan n pakai la skincare kt farmasi contoh mcm cetaphil n etc,mau meraung masing2 tgk kulit tu mcmana.
Quote chazey 9-2-2018 01:06 PM
dinopower2 replied at 9-2-2018 12:43 PM
tu la sibuk nak putih.... lain la putih ori mcm @Syd @MissNigga @chazey

Cemana chuol tau ai quputeh?
Quote tembamgirl09 9-2-2018 01:07 PM
padan muka kena marah dek Nabila
Quote chazey 9-2-2018 01:08 PM
Kulit sheols memang lawa glowing iya!

Lihat semua komen(153)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054318s Gzip On
To Top