Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Anak Gadis Jadi Rebutan, Baca Dulu Syarat Kalau Nak Jadi Menantu Norman Hakim

8-2-2018 10:50 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 5979| Komen: 82

Norman Hakim menyedari anaknya, Marissa Dania kini sedang popular di laman sosial kerana wajahnya yang cantik dan sememangnya mewarisi ibu bapanya.

Foto: IG Marissa Dania

Foto: IG Marissa Dania
Jika dilihat di laman Instagram, samada anak bersama Memey Suhaiza mahupun bekas isteri, Abby Abadi semuanya kelihatan kacak dan manis. Sejuk sunguh mata memandang keluarga yang bahagia ini.

Marissa Dania merupakan anak kedua Norman Hakim dan akan menjangkau usia 13 tahun pada bulan Julai nanti.

Foto: IG Abby Abadi
Dalam laman Instagram Norman, dia telah memaklumkan bahawa pada mereka yang cuba memikat anak gadisnya itu agar mengutamakan tanggungjawab kepada Tuhan dahulu sebelum mempunyai niat mendirikan rumahtangga kemudian tidak dilupa membantu ibu bapa.

Dengar cerita budak kecik @marissadania_ ni tgh 'viral'.Viral untuk apa tu?Yang pasti habis DM papa penuh dgn 'risik'an yg padu.Yang pilu pun ada jugak . . Nak bgtau anak dara saya ni umur in shaa Allah tahun ni masuk 13 tahun bulan Julai nanti.Jauh perjalanan lagi.Hafazan Al-Quran pun masih suku ke separuh perjalanan . . Kepada majoriti yg ber'niat' utk menjadi 'Imam' tu melalui DM yg saya baca,alhamdulillah utk nawaitu yg suci & ikhlas tu.Saya anggap itu sebhgn drpd permulaan ukhwah & silaturahim sesama kita.Sepatah kata mama @abby_abadi112 'Utamakan yang utama'.Letakkan tanggungjawab pertama sebagai anak lelaki yg juga bakal 'imam' yg pertama sekali of course kpd Allah s.w.t.Seterusnya jaga keramat hidup iaitu ibubapa kita umpama esok tiada lagi hari utk kita didunia ini . . Lepas tu barulah fikirkan utk 'mendirikan masjid'.Saya bercakap berdasarkan pengalaman.Nak mendirikan 'masjid' ni bukan sekadar bersandar pada teori.Saya yg dah nak masuk anak ke-6 ni pun masih lagi belajar seni utk ber'masjid' . . Wallahualam segala yg terbaik hanya dariNya.Seboleh mungkin bila 'comment' kat anak dara saya ni kat ig dia,sama2 selitkan doa utk dia sbb doa yg baik2 tu semua in shaa Allah akan berbalik pada kita semula.Pakai bahasa 'wicet' pun no hal janji sempoi & maksud sampai.Yang penting #Hablumminallahwalhablumminannas .Itu yg sama2 kita jaga ok👌🏻Aamiin in shaa Allah❤️

A post shared by Khalifah Allah (@normanhakim_786) on


Dia sangat berfikiran terbuka dengan mesej yang sering diterima daripada pengikutnya di Instagram yang rata-rata ingin menjadi ‘Imam’ kepada anaknya suatu hari nanti.

Foto: IG Marissa Dania
Keluarga ini pernah melalui detik yang pahit dalam hidup mereka namun siapa sangka keluarga ini jugalah yang paling bahagia dan bersatu demi anak-anak yang sedang membesar dan dicintai.

Foto: IG Marissa Dania
Sesiapa sahaja yang mengikuti kehidupan mereka pasti memuji keutuhan hubungan kekeluargaan Norman Hakim dan Abby Abadi bersama pasangan masing-masing.

Memang manis dan suci wajah anak dara Norman. Sekarang dia pula yang lebih popular dari ibu dan bapanya. Kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 82
Komen

Previous : Peminat Misteri Ajak Aeril Zafrel Datang Rumah, Seram Sejuk Dibuatnya

Next       : Berhenti Jual Produk Pemutih Kulit B*Doh -Nabila Huda

Komen Terbaru

Quote syasb 19-2-2018 11:48 AM
sinalegna replied at 16-2-2018 07:54 AM
Adik nilopak..  a.k.a. littlemisskhan (LMK). Kekadang disebut lemak

Bwahahahaha nice one. Hahahaha

Lain-lain Komen

Quote siskepoh 9-2-2018 12:27 PM
amboiii sis yang perempuan ni pon cair tengok senyuman si Marissa ni
Quote izabellemylia 9-2-2018 12:30 PM
cantik anak nya ikut maknya..
Quote gekkou 9-2-2018 12:32 PM
memang cantik
adik dia pun comel
tak suka ada yang nakal hencap baby tu
cara norman jawab pun berhemah
Quote minahsleepy 9-2-2018 12:36 PM
anak deyols memang comey..tp mcm ada rupa ruhainis skit aku tgk
Quote ciknam 9-2-2018 12:45 PM
memang cantik damia ni.. moga dilindungi dari fitnah dunia & dilindungi.. risau jugak kalau over exposed.. abby pun selalu puji2 anak dia yg ini cantik..
Quote tomaz 9-2-2018 12:53 PM
minahsleepy replied at 9-2-2018 12:36 PM
anak deyols memang comey..tp mcm ada rupa ruhainis skit aku tgk

Sbb suka senyum kemut ke sis? Hahaha
Quote prizadane 9-2-2018 12:53 PM
minahsleepy replied at 9-2-2018 12:36 PM
anak deyols memang comey..tp mcm ada rupa ruhainis skit aku tgk

tapi ruhainis kayu tu tak cantik...
Quote de_ikea 9-2-2018 12:56 PM
Mmg cantik sgt marissa ni. Real life pun comei.
Quote rosannazmia 9-2-2018 12:57 PM
Nak nages tgk bdk ni dah besar.ingat lg di forom ni sma2 menghencap meme n normiang aka norman hakim.alhamdulillah lah meke belajar pd kesilapan yg lalu ..yg penting abby dah bahagia.sakit gak tgk dia derita n berterusan meroyan.nah skrg semua nya terubat wpon xpnh lupa kisah lalu sekurangnya abby dah memaafkan.bahagialah selamanya dua family ni..
Quote pumpkinpatch 9-2-2018 01:30 PM
ok jer lah. average look. Pretty as many other teens. Umur cam ni mmg penarik para teenage boys.
Quote gebugebas 9-2-2018 01:36 PM
Mmg cntik... Tmbah plk  die nampak  sopan  dgn imej islamik
Quote shailyvelera 9-2-2018 02:00 PM
cantik sungguh la haii...manisss je x jemu mata memandang...
Quote minahsleepy 9-2-2018 02:12 PM
tomaz replied at 9-2-2018 12:53 PM
Sbb suka senyum kemut ke sis? Hahaha

hahaha mungkin tang kemut tu nmpk bdk ni iras ruhainis.mohon adik kurangkan kemut yach
Quote minahsleepy 9-2-2018 02:14 PM
prizadane replied at 9-2-2018 12:53 PM
tapi ruhainis kayu tu tak cantik...

sape kata ruhainis cantik.meols kata iras ja
Quote dewimalam78 9-2-2018 02:15 PM
Cantik sgt. Merah2 mcm org korea pulak ye
Quote prizadane 9-2-2018 02:27 PM
minahsleepy replied at 9-2-2018 02:14 PM
sape kata ruhainis cantik.meols kata iras ja

ruhainis kan rasa dia cantik...kekeke...tu yang terkemut-kemut je senyum...
Quote beeeee 9-2-2018 02:30 PM
comel + cantik! Banyak ikut muka abby masa muda hihiks
Quote biozipstar 9-2-2018 03:50 PM
memang cantik betol
Quote amyza82 9-2-2018 03:55 PM
santik...imej pun sopan je

Lihat semua komen(82)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.049348s Gzip On
To Top