Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

“Tak Nak Tunjuk Nanti Kena Curi”- Fasha Sandha

8-2-2018 03:10 PM|Oleh: Suzy | Dilihat: 12076| Komen: 154

Nampaknya bunga-bunga cinta semakin berkembang mekar antara Fasha Sandha dan temannya sehinggakan Fasha takut kekasihnya itu dirampas. 

Bertuah jejaka yang dikasihi pelakon tersebut kerana begitu sekali sayang yang ditunjukkan. 

Mengakui dirinya sangat bahagia ketika ini, Fasha bagaimanapun tidak mahu mendedahkan identiti jejaka yang dihubungi melalui panggilan video itu. 

Bagi Fasha biarlah hubungan itu menjadi rahsia kerana dia bimbang bahagia yang dirasa akan hilang jika terlalu mendedahkan hubungan mereka. 

“Hanya saya seorang yang tahu dengan siapa saya berkawan. Buat masa ini, saya lebih selesa berkawan saja. Bukan tak nak dedahkan, tetapi saya takut tak jadi. Bahagia kita jangan ditunjuk, nanti orang curi. Derita kita pula jangan beritahu semua orang, nanti kena keji, ” ujar Fasha.

Sejak Mei lepas Fasha sudah memberikan ‘hint’ sednag mengenali seseorang. Saling berbalas ucapan selamat pagi Fasha kemudiannya sudah berani berbalas kata rindu. Namun, sehingga kini mulut Fasha masih terkunci rapat untuk mendedahkan siapa insanbertuah itu. 


Sumber foto: IG Fasha
Menurut Fasha lagi, sekiranya di adna jejaka itu benar-benar ditakdirkan berjdoohan dia akan kongsikan. Setakat ini Fasha merasakan, temannya itu dapat memberikan kebahagiaan dan menghilangkan kesunyiannya.

“Biarlah rasa bahagia itu saya simpan dalam diri. Nanti kalau memang sudah jadi, barulah saya akan kongsi. Apa pun, saya akui sangat bahagia sekarang kerana saya tidak lagi rasa sunyi,” ujarnya memetik BH Online. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
3
Lawak
2
Bosan
4
Komen: 154
Komen

Previous : Ibu Sufi Rashid Menggelar Anaknya Munafik, Kafir!

Next       : Tak Salah Datang Set, Ayda Jebat Macam Anak Saya Sendiri-Sheila Rusly

Komen Terbaru

Quote sukacactus 17-3-2018 01:06 PM
mixed replied at 17-3-2018 08:54 AM
pica ni mungkin akan jd viral tayangan tek masam  byk la dato2 vvip memerati dia kan tgh cari la ...

Ooo...camni baju ibuk mithali ye
Kalau pics yg dia posing, semua tutup dada & perut dgn tgn
Kelakar + bodo la ko ni FS, kalau takut nampak lurah, jangan pakai baju terdedah

Lain-lain Komen

Quote shernazz 8-2-2018 03:24 PM
Amboi
Habang belakang tu lentiks kemain posing
Quote Oroi8887 8-2-2018 03:32 PM
Moga bkn suami org
Quote mummydarling 8-2-2018 03:33 PM
sudahh sudahh la fasyott
Quote prizadane 8-2-2018 03:36 PM
okay Fasha.
all the best ye
Quote kiah_mai_pulak 8-2-2018 03:37 PM
Ek elehhh Tak Nak kena curi konon. Yg ko curi org punya tak pa lah ek sundha??? Kosserrr
Quote mummydarling 8-2-2018 03:42 PM
tulaa suke curi org punyee
Quote cutieslilies 8-2-2018 03:46 PM
garik nyerrr...
Quote idakamaruddin 8-2-2018 03:47 PM
xnk bgtau tp duk tnjuk sipi2

bodoh gila statement dh alang2 xnk cakap diam2 je la xyah nk kasi hint sana sini

Quote Aduradura 8-2-2018 03:49 PM
Sape tuuu...takde hint kah
Quote SweetShera 8-2-2018 03:49 PM
semoga berbahagia fasha

best fasha dlm SYK2
Quote vous_me6 8-2-2018 03:50 PM
Takde sape nak speku ke sape laki tersebut.
Quote September14 8-2-2018 03:51 PM
Hati2 dgn walingmi
Quote aammyy 8-2-2018 03:55 PM
idakamaruddin replied at 8-2-2018 03:47 PM
xnk bgtau tp duk tnjuk sipi2

bodoh gila statement dh alang2 xnk cakap diam2 je la xyah nk kasi hi ...

Biarlah sheolls nak mencapup nak bajet mak janda laku. Bukan selalu...
Quote nisako 8-2-2018 03:56 PM
semoga bahagia.................
Quote bukan_ustazah 8-2-2018 03:57 PM
sheols ni dari muda sampai kawin sampai janda balik tak habis gossip panas .. tapi itulah kot yang membuatkan  nama sheols tak sendu
Quote idakamaruddin 8-2-2018 03:58 PM
aammyy replied at 8-2-2018 03:55 PM
Biarlah sheolls nak mencapup nak bajet mak janda laku. Bukan selalu...

iols x ksh pn sheols nk bercinta ke apa ke..tp statement tu nk meminta
nk tnjuk tp x nk tnjuk nak cakap tp xnk cakap

ala ngada ehhh
Quote esteryen 8-2-2018 04:11 PM
September14 replied at 8-2-2018 03:51 PM
Hati2 dgn walingmi

Ahahahahas, bukan ke dia pun sejenis walingmi yg top top meletoppp
Quote myakayina 8-2-2018 04:11 PM
elok la dah jumpa pengganti..
Quote mahalnya 8-2-2018 04:15 PM
All da way frm pantai timur just for u ka???

Lihat semua komen(154)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.051142s Gzip On
To Top