Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Miss V Elok Dibiarkan Begitu Sahaja Ala Kecantikan Semula Jadi, Yakah?

8-2-2018 09:48 AM|Oleh: Ain | Dilihat: 1404| Komen: 10

Kita biasa dengar mengenai pelbagai tip dan petua penjagaan Miss V dari mengekalkan kewangiannya hinggalah perapian rambutnya.


Foto: shutterstock

Bercerita mengenai rambut di daerah organ intim, pasti banyak persoalan bermain di fikiran setiap wanita. Cara mana paling bagus sama ada dicukur, dicabut bersih atau dibiarkan saja tumbuh secara semula jadi?


Ada beza ke?


Mencukur atau menggunting

Foto: Reader's Digest

Ini cara paling kerap diguna wanita. Ada juga yang mengguntingnya kerana lebih mudah dan tidak menyakitkan. 

Sayangnya, bukan sahaja rambut menjadi semakin kasar setiap kali dicukur, malah ia akan tumbuh lebih cepat. Jadi, kenalah rajin menggunting kalau mahu rapi sentiasa.


Mencabut atau waxing

Foto: Grid.ID

Tak dinafikan, ada yang terlalu rimas dengan kewujudan rambut di bahagian intim ini hingga memilih menggunakan wax untuk mencabut habis bagi mendapatkan Miss V yang bersih tanpa rambut dalam masa singkat.

Tapi itulah, SAKIT kot! Bagaimanapun, Miss V akan rasa aman dan ringan sahaja selepas itu. Tambahan, ia akan mengambil masa lebih lama untuk tumbuh dan panjang.


Dibiarkan sahaja menjadi hutan belantara?

Foto: Internet

Ha, yang ini tak mustahil ada di antara wanita melakukannya kerana MALAS atau kesibukan menjadi faktor utama.

Tapi kena ingat, walaupun rambut melindungi Miss V dari bakteria dan mengekalkan kelembapannya, tak best lah di bawah sana dah jadi macam lalang, kan?

Malah, ia boleh menyebabkan Miss V kegatalan jika tidak dicuci bersih. Cuba bayangkan kalau rambut Miss V terjulur keluar dari seluar dalam, eww! Tak cantik lah macam tu.



Apapun, setiap orang mempunyai cara tersendiri untuk menjaga kebersihan daerah intim mereka. Yang penting, 'aset' sentiasa berada dalam keadaan bersih dan anda selesa dengan keadaanya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 10
Komen

Previous : Kenapa Politikus Wanita Berambut Pendek? 4 Alasan Terakhir Tu Anda Pasti Tak Percaya

Next       : Kisar, Masak Penkek Hari Kekasih Guna Mulut - Jiwa Kental Je Boleh Tengok Video Ini!

Komen Terbaru

Quote minguk 14-2-2018 04:11 PM
empunya miss v pelesu  berkuntum di mana-mana

Lain-lain Komen

Quote multinicky 8-2-2018 10:27 AM
huishhh berdenyut-denyut miss v klu lps wax
Quote BookerT 8-2-2018 12:56 PM
dibiarkan begitu saaaajaaaaaa...gila kau nyah nak dibiarkan panjang berjerabai..kau tak de laki boleh lah nyah...mak ni berlaki tau tak...
Quote BookerT 8-2-2018 12:57 PM
multinicky replied at 8-2-2018 10:27 AM
huishhh berdenyut-denyut miss v klu lps wax

pernah wax ke nyah..ke sebenarnya kau nak cerita kat semua jejantan kat sini kau punya tu licin halus macam kepala mak hayam harith iskandar...
Quote multinicky 8-2-2018 01:15 PM
BookerT replied at 8-2-2018 12:57 PM
pernah wax ke nyah..ke sebenarnya kau nak cerita kat semua jejantan kat sini kau punya tu licin ha ...

hbs nyah, ko pny mcm hutan belantara ke nyah..smp xblh function dgn btul dh nyah..ke ko pny miss v dh xde tunas rase dh nyah...or ko bukan ade miss v ori pon nyahhhh
Quote BookerT 8-2-2018 01:30 PM
multinicky replied at 8-2-2018 01:15 PM
hbs nyah, ko pny mcm hutan belantara ke nyah..smp xblh function dgn btul dh nyah..ke ko pny miss v ...

kau wax pun bukannya ada suami pun nyah..dah nak 40 tak lelaku....habis2 cik entit kau bertemu dengan encik jejemari, encik tetimun mahpun encik teterung..cari suami dulu nyah baru wax habis ok nyah...
Quote multinicky 8-2-2018 01:45 PM
BookerT replied at 8-2-2018 01:30 PM
kau wax pun bukannya ada suami pun nyah..dah nak 40 tak lelaku....habis2 cik entit kau bertemu den ...

ok la tu nyah. dr ko nyah cikpet pon dh kebas, jolok pki petola pon nth2 xrase nyah..
Quote BookerT 8-2-2018 01:59 PM
multinicky replied at 8-2-2018 01:45 PM
ok la tu nyah. dr ko nyah cikpet pon dh kebas, jolok pki petola pon nth2 xrase nyah..

tak ok pun tu nyah..sebab kau tak bersuami la kau berpuluh multinick kat forum ni macam orang gila sewel takda real life nyah...
Quote multinicky 8-2-2018 02:01 PM
bukan ko pon mn gak ke nyahh..ko pon xde life jgk nyahhhh..sah2 ponen loser ko nyahhh..
Quote Sharifah180175 9-2-2018 10:42 AM
Laaa. Haha. Gaduh pasal.ms. v. Keep it up.
Haha!.
Quote minguk 14-2-2018 04:11 PM
empunya miss v pelesu  berkuntum di mana-mana

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.050725s Gzip On
    To Top