Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Dikecam Isu Isteri Kedua Sebagai Muka Depan, “Saya Sudah Lali” Kata Adira

7-2-2018 11:41 AM|Oleh: Suzy | Dilihat: 4030| Komen: 58

Penyanyi popular tanah air, Adira 27 sering mendengar cemuhan orang terhadap dirinya setelah umum tahu dirinya adalah isteri kedua. 

Terbaru, dia sekali lagi dihentam hebat setelah muncul sebagai muka depan untuk sebuah majalah  tempatan. Seorang lagi isteri kedua yang berganding bersama Adira, pelakon Izreen Azminda turut mendapat kritikan hebat. 

Bagaimanapun kata Adira, 27, dia sudah lali dengan cemuhan tersebut dan dia bertindak berdiam diri supaya kata-kata negatif yang dilemparkan terhadapnya berlalu begitu sahaja. 

"Kalau layan memang sakit hati jadi lebih baik jangan layan kerana lama-lama mereka akan diam sendiri.

"Saya sendiri dah bermacam-macam kontroversi yang saya lalui jadi saya dah lali, katalah apa pun," katanya dipetik daripada mStar Online. 

Adira dan Izreen menjadi sasaran apabila tajuk muka hadapan majalah itu 'Naluri Isteri Nombor 2' mencetuskan kemarahan ramai wanita kerana ia seolah-olah mengangkat status isteri kedua. 

Ramai mengecam dan mahu bertindak memboikot majalah tersebut. 


Sementara itu, Adira berpendapat tajuk tersebut digunakan hanyalah sebagai satu teknik pemasaran untuk melariskan jualan. 

"Bukannya saya minta tajuk begitu tetapi saya secara peribadi tiada masalah dengan pemilihan tajuk tersebut.

"Tetapi saya faham isu melibatkan poligami memang perkara sensitif dalam kalangan masyarakat," ujarnya.

Adira juga memberitahu dia yakin Izreen seorang yang tabah dan kuat dalam mengharungi kecaman netizen terhadapnya.

"Saya pernah lalui perkara sama sebelum ini dan rasa kasihan juga dengan Izreen kerana teruk dihentam netizen. Tetapi saya tahu Izreen seorang wanita yang kuat dan tabah," katanya. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
3
Komen: 58
Komen

Previous : Biar Tuhan Tunjuk Kebenarannya - Sofi Jikan Pula Positif Ganja

Next       : Dr Say Shazril Pelik Lelaki Suka Hantar Gambar Alat Sulit Kepadanya

Komen Terbaru

Quote mrsLucky 12-2-2018 04:10 PM
Adira okay..low profile...cuma her her hubby dan madu macam suka lime lite...

Lain-lain Komen

Quote ItisDD 7-2-2018 11:45 AM
Jadi no 2 kalo sedar diri x per....

Ada tu lebih senduk dr kuah....
Quote Oroi8887 7-2-2018 11:48 AM
Bangga la tu jd bini no 2, lebih2 lg yg sorg tu.. xsedar diri
Quote tomaz 7-2-2018 11:49 AM
Adira ni ok la jgk sbb tokred tu dato. Mampu la gamaknya. Tp yg sorang tu ahli muzik. Aduuuddduuh sgt
Quote mieymiey 7-2-2018 11:50 AM
Jering tu dari nombor 2 nak jadi nombor 1 dan the only one, apacer?
Quote lil_sparky 7-2-2018 11:55 AM
Iras muka chef adu plak laki si laki adira ni
Quote pennypond 7-2-2018 11:57 AM
tak malu ke jering oiii
Quote Mata.kucing 7-2-2018 12:13 PM
Bkn ape tuh sj nk tunjuk kt donia die la maling terhebat
Quote beeeee 7-2-2018 12:15 PM
si adira ni pun redha je berlaki kan dato bured
Quote haliamerah 7-2-2018 12:17 PM
Edited by haliamerah at 7-2-2018 12:23 PM

xksh kalau nak letak tajuk isteri kedua ke tiga ke empat ke..tp model yg buat org cemuh...klau ko letak zarina zainordin ke...org pun xcemuh sgt
Quote haliamerah 7-2-2018 12:18 PM
Edited by haliamerah at 7-2-2018 12:24 PM

so..urtv xnak tny pulak ke naluri isteri pertama?...
Quote sheqim 7-2-2018 12:20 PM
Adira x seoverrrr jering.. dia relaks2 je.. bini bured yg first je asyik merli si adira, adira bagus diam xberkutik
Quote inspektoremos21 7-2-2018 12:26 PM
Dgn Adira ni i ok lagi la sebab dia sejenis sedar diri & tak 'menyalak' mcm izreen tu. Yang izreen tu dah tak tau nak kata apa dah
Quote Skuau 7-2-2018 12:32 PM
"yg penting i bahagia...."-kekdahnya.
Quote annehuda 7-2-2018 12:34 PM
Majalah urtv tp cover sekali pandang mcm majalah wanita pun ade
Quote prettyuglybabe 7-2-2018 12:35 PM
tak kisah isteri no berapa pun..
janji ko reti bawa diri dan hormat sesama isteri..
Quote kikuri 7-2-2018 12:35 PM
kalo no 2 dok dendiam takdelah org marah sgt pon... ni tak nak mendongak je...
Quote haruslah 7-2-2018 01:14 PM
naluri isteri ke2 x salah
mengangkat isteri ke2 pon x salah

cara nya bagaimana tu yg selalu masyarakat tafsir
pembawakan sbg isteri ke2 juga

tp tu la kata org tua "tak orang, tak kita" kan....
hanya yg mengalami yg tahu
kita org luar sekadar pemerhati jer
xyah over sgt
Quote namieamuro 7-2-2018 01:19 PM
xde sape kesah la adira..yg org kesah yg hat no 2 sorg lg tu..berkokok tak benti sambil caras jd hak milik seorg wpn kongsi..
Quote kodoksilver 7-2-2018 01:31 PM
adira ni ok la jugak kot, tak ada nak pung pang sgt + mcm sedar diri lagi.
ni hat sekoq lagi tu, puiiii

Lihat semua komen(58)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062359s Gzip On
To Top