Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Melayu Bod*h, Ini Bukan Cara Islam - Video Kelas Ibu Mengandung Dikecam Netizen

Oleh: Aimi|6-2-2018 12:23 PM |Dilihat:2618| Komen: 11

Bagi pasangan yang baru ingin menimang cahaya mata biasalah mereka ini sedikit teruja untuk belajar cara-cara untuk melahirkan anak, dan bapa pula wajib ada untuk melihat perkembangan bayi.

Terbaru, satu video telah dimuatnaik, video tersebut merupakan kelas aquanatal bagi ibu mengandung berserta pasangan untuk belajar pelbagai teknik memudahkan bersalin dan alunan muzik.


Video tersebut menjadi kritikan netizen kerana mimik dan gaya kebanyakannya tidak sesuai untuk ditontonkan ke umum.

Ada juga yang mengecam kerana suami yang membenarkan aurat isteri dipertontonkan dan ada juga yang menyuruh untuk memadam video tersebut kerana ramai mata yang melihat.




Di samping itu, terdapat juga yang memuji para suami sama-sama belajar dan mengambil berat tentang kandungan isteri. 

Setengah mengatakan orang Malaysia ini tidak didedahkan dengan kelas-kelas seperti ini dan hanya tahu mengkritik.



Apa-apa pun semua orang ada cara tersendiri untuk menjaga kandungan. Apa pendapat anda dengan cara seperti video di atas? - CARI 




Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 11
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kroit92 7-2-2018 08:27 AM
memang bagus kelas macam ni.. cuma.. jangan la upload dalam media..
kan baru2 ni kantoi ada group wassap yang fetish kat ibu mengandung tu.. bahaya weih

potensinya, bayangkan bila pervert2 dalam tu dapat tau kelas2 macam ni, lepas tu diorang pegi stalk pulak tempat2 macam ni?

nak advertise boleh, cuma, sayangnya, pada pendapat peribadi aku lah,
masanya kurang sesuai untuk sekarang ni disebabkan isu tempoh hari tu. plus, orang sekarang cepat melenting dan menghukum daripada berfikir dan memahami

Lain-lain Komen

Quote kotakbaju 6-2-2018 12:41 PM
Benda camni buat kat umah pon boleh
Quote aduhaiya 6-2-2018 12:52 PM
Macam dalam cerita Adnan Sempit... babak yang si bini Adnan g kursus lemez.
Quote melinda_kerr 6-2-2018 12:56 PM
apa masalahnya?? sempitnya pemikiran yg komen tu..
Quote CardiGans85 6-2-2018 01:08 PM
Halal aksi dorg ni..yg tgk video ni naik syahwat ke apa? bab aurat, itu suami dia yg btgjwb. what's wrong? Drama pkl 7 tu yg x halal.
Quote prettyuglybabe 6-2-2018 01:44 PM
bagus la ada kelas begini.. so parents bersedia dengan kelahiran..
jenis yang dok kritik tu mesti jenis tau membiak je..
jaga anak kelaut dalam..
Quote noni165 6-2-2018 04:27 PM
betul...bagus je ada kelas mcm ni..ada la jugak ilmu ape yg belum tau..maklumlah belum ada pengalaman..
Quote MissMoustache 6-2-2018 04:33 PM
bagus je ada kelas macam ni.

yg tak bagusnye yg tukang upload kasi semua orang tengok.

geli okay.  
Quote de_ikea 6-2-2018 08:03 PM
Semoga dipermudahkan urusan kelahiran. Jgn stress dgn komen2 yg merapu tu. Buat lah yg mana anda dan pasangan fikir baik berpandukan nasihat yg pakar dan agama. Semoga anak2 soleh dan solehah.
Uploader. Tak payah buat free promotion mcm ni. Banyak lg cara lain
Quote kivio 6-2-2018 10:14 PM
Haha pakat setim belaka dah tu.
Moga tak terpancut udah ler hahaha.
Quote bulanbulat 7-2-2018 08:00 AM
So definisi melayu halal camna?
Heran sungguh.
Quote kroit92 7-2-2018 08:27 AM
memang bagus kelas macam ni.. cuma.. jangan la upload dalam media..
kan baru2 ni kantoi ada group wassap yang fetish kat ibu mengandung tu.. bahaya weih

potensinya, bayangkan bila pervert2 dalam tu dapat tau kelas2 macam ni, lepas tu diorang pegi stalk pulak tempat2 macam ni?

nak advertise boleh, cuma, sayangnya, pada pendapat peribadi aku lah,
masanya kurang sesuai untuk sekarang ni disebabkan isu tempoh hari tu. plus, orang sekarang cepat melenting dan menghukum daripada berfikir dan memahami

Lihat semua komen(11)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.059104s Gzip On
To Top