Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Dahsyat Betul Komen Acik Kepam Di IG Fattah Amin, Gelenyar!" - Netizen

Oleh: Ain|1-2-2018 12:45 PM Komen: 206
Gara-gara memuat naik sebuah video iklan syampu di laman Instagram, ramai peminat terutama golongan wanita 'lemah jantung' kerana tergoda dengan ketampanannya.




"Macam nak gugur jantung den oiit Fattah,"
komen netizen.

Malah, ada segelintir netizen mendakwa ketampanan aktor itu menyamai lelaki Korea. Wah, kacak sangat ke sampai 'merembes acik-acik kepam' dibuatnya?


Nak peluk Fattah dari belakang!



Amboi, berlebihan sangatlah komen mereka. Dahsyat!


Gelenyar

Eh, ada juga yang terasa dengan komen pedas itu.
Foto: IG Fattah Amin

Macam mana dengan anda? Habis 'cair' sampai tak boleh tidur juga ke dengan video Fattah ini? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
6
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
4
Bosan
5
Komen: 206
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Yuan. 23-10-2018 04:12 PM
20181023yuanyuan
adidas shoes
adidas shoes
ugg outlet
christian louboutin
fitflops
pandora jewelry official site
red bottom shoes
air jordans
canada goose sale
canada goose sale
reebok shoes
air max 97
gucci outlet
coach outlet online
cheap jordan shoes
jordan shoes
skechers shoes
kate spade handbags
michael kors outlet
adidas yeezy
cheap jordans
michael kors outlet online
michael kors outlet online
pandora store
texas rangers jersey
ugg australia
oakley sunglasses
uggs outlet
tory burch outlet
pandora charms
ugg boots
air max 2019
nike basketball shoes
houston astros jerseys
coach outlet
christian louboutin outlet
pandora jewelry
ugg outlet
adidas superstar
jordan shoes
adidas yeezy boost
nike shoes for men
polo outlet
nike react shoes
tory burch outlet
nike air max
kate spade outlet
birkenstock shoes
coach factorty outlet
ecco shoes
rolex watches
air max 2018
fitflops sale clearance
nmd adidas
louboutin shoes
ugg outlet
michael kors outlet clearance
cheap oakley sunglasses
swarovski crystal
canada goose outlet
cincinnati reds jerseys
fred perry
nike outlet
new york mets jerseys
moncler outlet
nike air max 87
moncler outlet
coach outlet store online
nike huarache
true religion outlet
coach factory outlet
adidas outlet
ray ban sunglasses
nike air max 1
air max 90
pandora jewelry
uggs
nfl jerseys wholesale
supra shoes
fendi handbags
kate spade
mont blanc
pandora jewelry
florida marlins jerseys
polo ralph lauren outlet
cartier outlet
pandora charms
michael kors
coach outlet online
yeezy boost
kate spade outlet
pandora charms
ralph lauren sale clearance
air max 2017
birkenstock outlet
toms outlet
michael kors handbags
ralph lauren outlet
coach factory outlet
nike outlet
cheap nfl jerseys
michael kors outlet canada
ugg outlet
kate spade outlet store
supreme clothing
coach outlet store
kate spade
nike air max outlet
jordan shoes
ugg boots

Lain-lain Komen

Quote aqissa 1-2-2018 01:11 PM
X koser den... next
Quote MatDeghem 1-2-2018 01:23 PM
Apa tak gelenyar....acik sherot maki hamun tonggang balek bila bam fattah tak muncul di top top meletops

ladyshera45 meletop 30jan.jpg







Quote MatDeghem 1-2-2018 01:28 PM
Bakal jadi mangsa acik2 bawang gersang .....bergelenyar

ladyshera30jan capik1.jpg




Quote hyie 1-2-2018 01:57 PM
sangat menggelikan ketiak meols yach
Quote Badigol 1-2-2018 02:02 PM
Edited by Badigol at 1-2-2018 06:31 AM

erk. tekejut hakak msuk  kt ig fatah smlm....semua komen2 dlm tu geli geleman,cair lah,pecah jantung,ovari...fatah tu dh jd laki org dh. ada tu sampai komen tag fazura mintak jd bini no.2.

acik bawang sila beralih arah pd syafiq kyle dan zul arifin please.
Quote lonso 1-2-2018 02:03 PM
Oh em gi gelinye..fatah je kot...korea celah mana.muka melayu totok..
Quote wickedwisdom 1-2-2018 02:12 PM
gersang betuiiiii adoi
Quote messymimi 1-2-2018 02:18 PM


seram nye bc komen acik2 ni
Quote Bsli 1-2-2018 02:24 PM
Bio la acik2 kepam melepaskn gelenyonye....komen je la yg dorang mmpu..
Quote melnanzz 1-2-2018 02:27 PM
Agak menaikkan bulu roma juga bila baca komen di instagram Fattah. Apa pun tahniah kpd Fattah Amin kerana menjadi kegilaan wanita.
Quote wolf_cute 1-2-2018 02:28 PM
Cam bangang
Quote K_Lily 1-2-2018 02:29 PM
tak senunuhnyeeee
Quote EncikRhoma 1-2-2018 02:29 PM
nanti mesti ada haters fattzura  upload di ig story
Quote WajibulGhunah 1-2-2018 02:29 PM
Menyesal bkk vid kt ig dia tu
Ensem tu mmg la ensem tp dlm video tu miang2 babi punya pose ewwww
Quote nadeaosmand 1-2-2018 02:33 PM
yuck! tapi fatah mmg ada memuka spesis korea tapi tak pastilah fatah taste korea ke tak. cer gi bercuti cam aeril ari tu. ada tak org nk amik gambar
Quote luvemedaa 1-2-2018 02:44 PM
Tengok muka Fatah teringat dia berlakon dedolu Playboy itu suami aku. Busyukk je ngn keding. Now hensem jgk larr
Quote namieamuro 1-2-2018 02:44 PM
acik bebawang yg dh berumur ni mesti idam laki suwit manis mcm patahh kan..dpt pulak suami pakcik bawang biawak idup..mampu mengeletis dr jauh je la sambil geram tgk laki sendiri x mcm pattah

kalo yg adek2 tu iols ngerti la ulat bulu baru nak up
Quote Knowlee 1-2-2018 02:45 PM
Takde maruah komen mcm tu. So lelaki lelaki dah boleh buat tapisan bakal isteri.
Quote meow_tompok 1-2-2018 02:46 PM
diorang ni tak pernah tgk artis lelaki hensem, maskulin, perwira
setakat fattah amin ni jauh tertinggal bertiang kat belakang
takpe la acik layan je la fattah amin

Lihat semua komen(206)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.060599s Gzip On
To Top