Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Dahsyat Betul Komen Acik Kepam Di IG Fattah Amin, Gelenyar!" - Netizen

Oleh: Ain|1-2-2018 12:45 PM |Dilihat:12038| Komen: 205
Gara-gara memuat naik sebuah video iklan syampu di laman Instagram, ramai peminat terutama golongan wanita 'lemah jantung' kerana tergoda dengan ketampanannya.




"Macam nak gugur jantung den oiit Fattah,"
komen netizen.

Malah, ada segelintir netizen mendakwa ketampanan aktor itu menyamai lelaki Korea. Wah, kacak sangat ke sampai 'merembes acik-acik kepam' dibuatnya?


Nak peluk Fattah dari belakang!



Amboi, berlebihan sangatlah komen mereka. Dahsyat!


Gelenyar

Eh, ada juga yang terasa dengan komen pedas itu.
Foto: IG Fattah Amin

Macam mana dengan anda? Habis 'cair' sampai tak boleh tidur juga ke dengan video Fattah ini? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 205
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote rainbowrainz 30-3-2018 01:43 PM
Aku yg tgk pun geli ngn malu yg acik kertu bwg ni x rasa pape ke...

Lain-lain Komen

Quote aqissa 1-2-2018 01:11 PM
X koser den... next
Quote MatDeghem 1-2-2018 01:23 PM
Apa tak gelenyar....acik sherot maki hamun tonggang balek bila bam fattah tak muncul di top top meletops

ladyshera45 meletop 30jan.jpg







Quote MatDeghem 1-2-2018 01:28 PM
Bakal jadi mangsa acik2 bawang gersang .....bergelenyar

ladyshera30jan capik1.jpg




Quote hyie 1-2-2018 01:57 PM
sangat menggelikan ketiak meols yach
Quote Badigol 1-2-2018 02:02 PM
Edited by Badigol at 1-2-2018 06:31 AM

erk. tekejut hakak msuk  kt ig fatah smlm....semua komen2 dlm tu geli geleman,cair lah,pecah jantung,ovari...fatah tu dh jd laki org dh. ada tu sampai komen tag fazura mintak jd bini no.2.

acik bawang sila beralih arah pd syafiq kyle dan zul arifin please.
Quote lonso 1-2-2018 02:03 PM
Oh em gi gelinye..fatah je kot...korea celah mana.muka melayu totok..
Quote wickedwisdom 1-2-2018 02:12 PM
gersang betuiiiii adoi
Quote messymimi 1-2-2018 02:18 PM


seram nye bc komen acik2 ni
Quote Bsli 1-2-2018 02:24 PM
Bio la acik2 kepam melepaskn gelenyonye....komen je la yg dorang mmpu..
Quote melnanzz 1-2-2018 02:27 PM
Agak menaikkan bulu roma juga bila baca komen di instagram Fattah. Apa pun tahniah kpd Fattah Amin kerana menjadi kegilaan wanita.
Quote wolf_cute 1-2-2018 02:28 PM
Cam bangang
Quote K_Lily 1-2-2018 02:29 PM
tak senunuhnyeeee
Quote EncikRhoma 1-2-2018 02:29 PM
nanti mesti ada haters fattzura  upload di ig story
Quote WajibulGhunah 1-2-2018 02:29 PM
Menyesal bkk vid kt ig dia tu
Ensem tu mmg la ensem tp dlm video tu miang2 babi punya pose ewwww
Quote nadeaosmand 1-2-2018 02:33 PM
yuck! tapi fatah mmg ada memuka spesis korea tapi tak pastilah fatah taste korea ke tak. cer gi bercuti cam aeril ari tu. ada tak org nk amik gambar
Quote luvemedaa 1-2-2018 02:44 PM
Tengok muka Fatah teringat dia berlakon dedolu Playboy itu suami aku. Busyukk je ngn keding. Now hensem jgk larr
Quote namieamuro 1-2-2018 02:44 PM
acik bebawang yg dh berumur ni mesti idam laki suwit manis mcm patahh kan..dpt pulak suami pakcik bawang biawak idup..mampu mengeletis dr jauh je la sambil geram tgk laki sendiri x mcm pattah

kalo yg adek2 tu iols ngerti la ulat bulu baru nak up
Quote Knowlee 1-2-2018 02:45 PM
Takde maruah komen mcm tu. So lelaki lelaki dah boleh buat tapisan bakal isteri.
Quote meow_tompok 1-2-2018 02:46 PM
diorang ni tak pernah tgk artis lelaki hensem, maskulin, perwira
setakat fattah amin ni jauh tertinggal bertiang kat belakang
takpe la acik layan je la fattah amin

Lihat semua komen(205)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058388s Gzip On
To Top