Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Balik Umrah Tak Pakai Tudung, Farah Nabilah Ada Alasan Tersendiri

25-1-2018 12:26 PM|Oleh: Saiful | Dilihat: 6179| Komen: 79

Ramai artis pergi menunaikan ibadah umrah dan sekembalinya dari Tanah Suci, ramai peminat yang berharap agar mereka ters bertudung.

Namun bagi pelakon Farah Nabilah, dia meminta agar peminat di luar sana jangan sewenang-wenangnya menilai imej atau pilihannya untuk tidak bertudung.

Katanya, dia tidak mahu hipokrit kerana tahu bila dirinya akan berubah dari segi penampilan nanti.

Foto: IG Farah Nabilah
"Biasalah, apabila lihat artis mengerjakan umrah mesti akan ingat apabila pulang semula ke tanah air akan berubah 360 darjah menjadi individu lain.

"Apa saya buat selepas saya balik daripada umrah, imej saya dan hidayah, itu semua rahsia Allah. Kita semua tidak tahu.

Foto: IG Farah Nabilah
"Saya harapkan peminat menyokong saya bukannya menghakimi saya.

"Tidak semestinya orang tidak bertudung itu jahat dan orang bertudung semuanya baik. Kalau kita betul-betul baik, kita tidak akan menilai orang pun. Lebih baik muhasabah diri," katanya kepada Astro Gempak.



Foto: IG Farah Nabilah
Macam mana dengan jawapan yang diberi aktres drama Titian Kasih ni, boleh terima ke tak? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 79
Komen

Previous : Polis Nafi Terima Laporan Farid Kamil

Next       : Janna Nick Nak Berubah, Tak Mahu Lantang Dalam Bersuara

Komen Terbaru

Quote innocentsangat 17-3-2018 08:34 AM
Moga cpt tutup auratnya... Aamiin

Lain-lain Komen

Quote tomaz 25-1-2018 12:29 PM
Yg balik haji pon ada yg x bertudung, tudung senteng la hape la. Kosser la meleis
Quote prettyuglybabe 25-1-2018 12:35 PM
ini betul who rrr yussss
tetiba nak up isu tak bertudung..
Quote owhgee 25-1-2018 12:37 PM
Masalahnya dia nih siapaaa? Baca nama dah tgk muka pun tak kenal.
Quote myakayina 25-1-2018 12:37 PM
abis drama dgn ZA terus kesenduan semula sheols ni..
Quote bukan_ustazah 25-1-2018 12:43 PM
sheols macam takde aura sangat
Quote Tweety_Senrose 25-1-2018 12:46 PM
Siapa niii? Yu hausss sangat
Quote NotYou 25-1-2018 12:46 PM
Artis suka guna alasan cliche mcm ni everytime...nak kena tunggu seru hidayah bla bla bla baru nak tutup aurat dgn sempurna ...nasib tak baik ajal dtg dulu mcm ne?....takpelah nabila lagi pun skrg byk artis tutup atas telanjang di bawah kan .. ...kalau dorang tgk adik2 pompuan dlm tahfiz muda agaknye malu tak dorang...kecik2 adik2 tu dah pandai tutup aurat dgn sempurna..
Quote noni165 25-1-2018 12:47 PM
semoga terbuka pintu hati dia nk bertudung
Quote pilot 25-1-2018 12:49 PM
lahai cakap pasal hidayah macam la dilahirkan sebagai kafir...
rahsia Allah apanya dah klu pakai tudung n tutup aurat tu perintah Allah...ikut jela
Quote selamair 25-1-2018 12:50 PM
moga diberi hidayah
Quote MeghanK 25-1-2018 12:50 PM
ayyo, acik bawang sngt uols

betul la tu dia cakap tunggu hidayah..kang pakai tudung buat perangai macam tekya kena kecam lagi..yang uols pakai tudung tutup aurat dari kecik ni yakin ke uols suci dosa..koser sangat acik bawang
Quote MeghanK 25-1-2018 12:52 PM
tapi nak tanya jugak kat farah nabilah ni..who are yousss
Quote doubleA 25-1-2018 12:56 PM
whoareyussssss
Quote Badigol 25-1-2018 01:01 PM
knpe whoareyusss?ada yg xknl ke si fawa ni?bkn drama titian cinta dia meletop2 ke dgn zul arifin tu?motif buat2 xkenal?....
Quote Lavender_Violet 25-1-2018 01:02 PM

Chuols.....jangan suka2 interpret dan mentafsir sendiri..
Kita bukan pakar dalam bidang ni...takut tersalah cakap chuols...jahanam pulak aqidah kita
Tapi dalam AlQuran dah ditekankan wajib tutup aurat dari kepala hingga ke kaki bagi wanita kecuali muka dan tapak tangan
Kita pakai aje lah dalil yang ni...ye chuols ye....
Quote tomaz 25-1-2018 01:03 PM
Badigol replied at 25-1-2018 01:01 PM
knpe whoareyusss?ada yg xknl ke si fawa ni?bkn drama titian cinta dia meletop2 ke dgn zul arifin tu? ...

Bukan semua tgk cerita acik2 bawang chuolss. Hahahah
Quote mieymiey 25-1-2018 01:06 PM
kerana tahu bila dirinya akan berubah



Lepasni sure acik bawang akan tanya 'bila'?
Quote Incanto 25-1-2018 01:07 PM
soalan standard wartawan bila artis balik umrah
Quote BookerT 25-1-2018 01:34 PM
ni apahal gampang memasing nak bergambar dalam tab mandi ni nyah?

Lihat semua komen(79)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.066852s Gzip On
To Top