Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Atikah Suhaime Masih Dibayangi Skandal Seks!

18-1-2018 02:57 PM |Dilihat: 6468| Komen: 92

Pelakon cantik asal Singapura Atikah Suhaime mempunyai masa depan yang cerah dalam industri seni jika pandai jaga diri. Dia sudah ada tapak untuk mencapai impiannya. 

Selain dari cantik, dia juga berbakat. Kini namanya bagaikan pudar dan terpinggir. Kontroversi yang dilalui memang memalukan. Pelakon berusia 26 tahun itu dikaitkan dengan babak video seks bertiga dengan dua pelakon lelaki menjadi viral di internet. Dua orang pemuda itu mirip Idris Khan dan Ammar Alfian. 

Ramai yang sudah menonton klip sensual itu!  Aksi ranjang yang panas! Namun mereka menafikannya. Setiap video atau gambar yang tersebar dalam internet tidak mudah hendak delete! Ia adalah bahan bukti pada momen ketika itu.

 
Kasihan, selama enam bulan Atikah hidup tertekan dan sedih. Sejak peristiwa itu tidak ada tawaran atau kegiatan seni untuknya. Ramai  yang memandag sinis dan netizen terus menghukumnya. Dia kecewa selepas berita panas itu tersebar luas. Disebabkan itu juga, Atikah digam beberapa stesen televisyen. 

Tetapi yang peliknya pelakon lelaki yang terlibat itu bebas dan kelihatan muncul dalam slot drama  stesen tv? Begitulah nasib seorang wanita!

Dalam tempoh selama enam bulan itu saya tak dapat apa-apa tawaran sehingga terpaksa menggunakan duit simpanan untuk meneruskan kehidupan. Jujur saya katakana disebabkan duit simpanan pun semakin berkurangan, saya nekad untuk pulang ke Singapura. 

Ketika gosip itu hangat tersebar, ibu mula hilang kepercayaan kepada saya dan mencadangkan pulang dan menetap bersama mereka. Keluarga adalah tempat terbaik sebagai pelindung,  ujar Atika yang turut membintangi filem terakhirnya, `Volkswagen Kuning.  


Selama lima tahun dalam dunia glamour ini  kehidupan saya ibarat di awanan dan penuh keseronokan. Saya tidak berhubung dengan dunia sebenar. Saya juga hampir melupakan keluarga dan sanak saudara di Singapura atas tuntutan kerja, kata Atikah yang ditinggalkan sang kekasih  seorang pembantu juruterbang selepas peristiwa hitam itu. 

Kini saya berkerja di sebuah syarikat swasta sebagai pegawai pemasaran sejak Julai lalu. Saya tak letakkan berapa lama berehat dari dunia seni tapi jika ada tawaran  yang menguntungkan, pasti saya akan pertimbangkan. Ada juga terlintas hendak meninggalkan terus dunia lakonan tapi saya tidak pasti. Semangat itu bagaikan semakin pudar, kata Atikah yang secara jujur namun merindui kehidupan  dahulu sebelum bergelar atas. 

Hidup ini tak seindah bikin filem yang bergantung pada skrip yang boleh diubah-ubah! Kini nasi sudah jadi bubur! Kekesalan itu pasti ada tapi jalan terbaik adalah kembali sujud pada-Nya!  

Foto Carian internet

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
2
Lawak
0
Bosan
0
Reply: 92
Komen

Komen Terbaru

Quote otai_g 11-2-2018 03:48 PM
Msia perlukn artist yg educated, ada brain dan kurang kontroversi. Artis yg terlibat dgn dadih dan skandal sex elok lah dipulaukan. Buat semak industri ja. Lg pun msia ni da rmi sgt artis.

Lain-lain Komen

Quote chinta89 18-1-2018 03:10 PM
yg jantan tu takde lak kena ban. pelik aku!
Quote mat_arof 18-1-2018 03:13 PM
mmm..pelakon lelaki idris khan ...kan...

ye juga ye..x pula dia kena gam ek..

mmmmm...
Quote mixed 18-1-2018 03:28 PM
mat_arof replied at 18-1-2018 03:13 PM
mmm..pelakon lelaki idris khan ...kan...

ye juga ye..x pula dia kena gam ek..

huntong jantan tu aman2 jer kuar tv
pastu dua jantan semua tgh bahagia
sorang dh kawen sorang lg nk kawen hmmm

cuba uols cadang kan astro amik sheol
berlakon dgn pelakon laki yg hensom
cam aiman hakim, syafiq kyle

drama last sheol terlarang sudah rinduku
kt tv9 jd bini no.2 sheol jd jahat rembat laki kwn sendiri  pastu play victim
Quote kaktone 18-1-2018 03:40 PM
dia ni cantik je. cuma lidah pendek kalau bercakap
Quote mattzzx 18-1-2018 03:58 PM
kesian kat perempuan....
Quote Ferr_Remy 18-1-2018 04:03 PM
Edited by Ferr_Remy at 18-1-2018 04:06 PM

Filem terakhir Atieqah Pencuri Hati Mr Cinderella. And x ade klip pun chuols, stakat gambar lucah ja. Kate wartawan lama, xkan x study kot. I question your credibility now, gitchu!
Quote notsospecial007 18-1-2018 04:06 PM
mmg apa2 pun pompuan akan dipersalahkan.. kesiannn
Quote mamapea 18-1-2018 04:12 PM
gmbr tu btl diorg ke bkn?
Quote CardiGans85 18-1-2018 04:16 PM
Dia ni comel je blakon..nora pun comel, tgk live time sy main basikal kt area sekinchan ms dorg shooting suami ku jatuh dr langit.
Quote bottombikini 18-1-2018 04:20 PM
dalam VW kuning lemau tengok dia terlalak2 marah pekin dalam keta
potong la! potong la!
Quote anony-mous 18-1-2018 04:23 PM
Sb tu la pompuan kne jaga maruah. Apa2 mmg prempuan akn dipandang murah bila kes mcm ni. Kes 3some plak tu. Agknya sheol kt tmpt keje skg mesti dpndang pompuan yg sng ajak tut. Mesti rmai yg nk try
Quote suterabiru123 18-1-2018 04:26 PM
mixed replied at 18-1-2018 03:28 PM
huntong jantan tu aman2 jer kuar tv
pastu dua jantan semua tgh bahagia
sorang dh kawen sorang l ...

ha btoi sbb dalam drama tu anak i ada berlakon sekali..kiki
Quote rosasen 18-1-2018 04:30 PM
bgs jgk balik spore smula..hihihi...

so kalau x betul nape x nafikan n amik tindakan?
Quote suterabiru123 18-1-2018 04:33 PM
dia ni iras2 fazura pon ye
Quote mixed 18-1-2018 04:35 PM
suterabiru123 replied at 18-1-2018 04:26 PM
ha btoi sbb dalam drama tu anak i ada berlakon sekali..kiki

omg betul ke baby tu anak u

yg peting makcik petir best jd mak tikah
xda dia manja kan anak nya hari2 dia petir kan
Quote samasam90 18-1-2018 04:39 PM
awal tahun lepas, dia kata ada kejutan terbesar? xdepunnnnnnnnnnnn bideo trisam sekadar gambar jah.. penifu tulll
Quote suterabiru123 18-1-2018 04:40 PM
mixed replied at 18-1-2018 04:35 PM
omg betul ke baby tu anak u

yg peting makcik petir best jd mak tikah

bukan baby tu.. anak2 kat tempat erin bekerja tu... kiki
Quote melnanzz 18-1-2018 04:41 PM
Ferr_Remy replied at 18-1-2018 04:03 PM
Filem terakhir Atieqah Pencuri Hati Mr Cinderella. And x ade klip pun chuols, stakat gambar lucah ja ...

Tak tengok pun Pencuri Hati Mr Cinderella. Hero tak boleh hadam. Rasanya flopped spectacularly.
Quote mixed 18-1-2018 04:42 PM
suterabiru123 replied at 18-1-2018 04:40 PM
bukan baby tu.. anak2 kat tempat erin bekerja tu... kiki

adoi lupa plk scene yg mana ni
maklum lah cite ni iols tgk pun
culas2 gitu ntn kena tgk kt utube la gini

Lihat semua komen(92)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.043147s Gzip On
To Top