Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pekerja Kedai Baju Terkejut Pelanggan Datang Tunjuk 'Burung Punai'

18-1-2018 10:28 AM |Dilihat:1682| Komen: 28
Terkejut dibuatnya apabila seorang pekerja kedai baju di Bukit Beruntung didatangi pelanggan pertama yang menunjukkan kemaluannya. 

Memetik laporan Berita Harian, dalam kejadian pada jam 9.33 pagi itu, pekerja wanita berusia 24 tahun yang enggan dikenali itu terkejut selepas lelaki yang pada mulanya mendakwa mahu mencari seluar, menunjukkan kemaluan sambil menggoyangkan badannya.

"Saya bimbang dan merasakan lelaki itu cuba melakukan gangguan seksual," katanya.

Atas faktor keselamatan, dia tampil membuat laporan di Balai Polis Bukit Sentosa untuk tindakan lanjut.

Dalam pada itu, pemilik kedai yang enggan dikenali berkata, perbuatan jijik lelaki berkenaan turut dirakam kamera litar tertutup (CCTV) di premis itu.


"Lelaki itu tidak mengaku perbuatannya dan berpura-pura mahu beli seluar dengan harga RM20 dan beredar beberapa minit kemudian.

"Saya hanya bimbang lelaki itu mengulangi perbuatan berkenaan kerana ia bukan kali pertama kejadian berlaku," katanya. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
Komen: 28
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote chinta89 22-1-2018 12:33 PM
lainkali ramas lada kat tgn pakai glove. lps tu pegi dekat dia, ramas kote dia.

biar dia terseksa bhari2.

Lain-lain Komen

Quote precious_chicas 18-1-2018 04:56 AM
Nampak ular ketuk je dengan penyapu.
Quote CiliPadiSedap 18-1-2018 05:05 AM
lawa sangat ke kau dik sampai zakar lava keras?
Quote eLiaD 18-1-2018 05:07 AM
bersangka baik..zip suar abam tu rosak hehe
Quote leen_shaza 18-1-2018 07:14 AM
Setakat saiz 2B mcm tu
Huh

Memalukan n haus di Aidilfitri sgt2 tote ko dikkkkkkkkkk
Quote EncikRhoma 18-1-2018 08:48 AM
Lain kali standby pepper spray. Kalau ada yg tunjuk macam tu, spray kat totey dia
Quote HannahMontana 18-1-2018 08:50 AM
gila seks......................
Quote Vokuro 18-1-2018 08:53 AM
mana gambar konek heshe
Quote mieymiey 18-1-2018 09:00 AM
Dah viral, tau pula malu siap datang ugut tauke kedai. Masa buat, tak malu pula
Quote taji2906 18-1-2018 09:02 AM
EncikRhoma replied at 18-1-2018 08:48 AM
Lain kali standby pepper spray. Kalau ada yg tunjuk macam tu, spray kat totey dia

buta kotey dia nati.. tak pun mau tegang seharian sebab pedih kan? hahaha
Quote puteribaya 18-1-2018 09:10 AM
eLiaD replied at 18-1-2018 05:07 AM
bersangka baik..zip suar abam tu rosak hehe

ataupun mungkin dia nak test seluar RM20 hinggit tu bole tak muat utk kot* dia..husnozon
Quote gdspls 18-1-2018 09:25 AM
adoi..
pekerja kedai tu tak tau ke
cara baru ukur saiz seluar sekarang lilitkan kat kepala zakar
bukan leher dah..
Quote DollahRepek 18-1-2018 09:38 AM
Kenapakah gambar itu kena censored?
Quote kikuri 18-1-2018 09:48 AM
bebird panas mungkin... kuor sekejap bagi kena ekon kedai...
Quote lkick2113 18-1-2018 09:50 AM
@kasihantam     aka lava ke ni???
Quote mdhelmi 18-1-2018 09:58 AM
seluar yg dia pakai tu terlalu kecik so awang dlm tu xbole bernafas
sbb tu pegi kedai nk beli seluar besar sikit
Quote iloveselangor 18-1-2018 10:04 AM
Bangsa apa ni?

Lepas solat Subuh buat perangai camni ke?
Quote hyie 18-1-2018 10:11 AM
precious_chicas replied at 18-1-2018 04:56 AM
Nampak ular ketuk je dengan penyapu.

kalau nampak ular dengan ciknek, nak kena ketuk yang mana dulu sis?
Quote Vokuro 18-1-2018 10:37 AM
gambar tak censor nya mana dek??
Quote renko 18-1-2018 10:59 AM
kasihantam la
hahahha

Lihat semua komen(28)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.092370s Gzip On
To Top