Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tikam, Heret, Bunuh Isteri Tukar Program TV

11-1-2018 05:47 PM |Dilihat:1459| Komen: 17
Seorang isteri maut gara-gara menukar siaran televisyen ketika suaminya sedang menyaksikan perlawanan bola sepak Amerika.

Tertuduh, Tony Thomas, 58, dari Carlisle, Arkansas, Amerika Syarikat (AS) dikatakan berang dan mengamuk dengan isterinya, Eeike kerana menukar siaran semasa dia keluar sekejap untuk menghisap rokok.

Tony Thomas, Foto: The Sun
The Sun melaporkan, Tony mengaku membunuh isterinya dan didakwa atas tuduhan tersebut.

Pasangan tersebut sebelumnya telah bertengkar sebelum si suami bertindak menikam isterinya.

Pasukan penyiasat menemui kesan darah di lantai, meja, dinding dan televisyen.

Tony juga dipercayai telah mengheret mayat isterinya ke dapur sebelum menutup mayatnya menggunakan selimut dan kanvas di halaman belakang rumah.

Detektif Jabatan Sherif Daerah Lonoke, Anthony Counts dalam afidavitnya berkata, 

Tony bertanya mengenai skor perlawanan kepada isterinya sebelum mangsa menengkingnya,

Walau bagaimanapun Thomas mendakwa dia tidak sedar semasa menyerang mangsa dan hanya tersedar ketika berdiri di sebelah mayat isterinya sambil memegang pisau. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 17
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote mieymiey 15-1-2018 10:35 AM
Penyakit mental ker pakcik ni?

Lain-lain Komen

Quote M.Rose 11-1-2018 05:50 PM
Kompem mental keras. Pasal tv bunh binik. Bgsat
Quote L_Z 11-1-2018 05:52 PM
Hahaha bangga Sgt la dgn amerika maron ni... Mcm president depa ja maron
Quote samasam90 11-1-2018 06:00 PM
terkejut makkk nampak gambar dia.. dahla gambar tu yg first akak nampak bila buka tered ne..
Quote samasam90 11-1-2018 06:01 PM
seb baik ling ling lopak tak mcm ne.. siapa nama entah ling ling tu..
Quote Artemesiaa 11-1-2018 06:08 PM
Taksub sangat dengan games sampai lupa yang lebih berharga.
Quote hasniey 11-1-2018 08:06 PM
gila.baran.dah tua pon xsedar diri
Quote melinda_kerr 11-1-2018 08:18 PM
maron atau moron?
Quote yangsemb 11-1-2018 09:34 PM
Marah sangat smp hilang akal...{:dot
Quote makita 11-1-2018 10:38 PM
Ala ngoknye pcik Tony
Quote onexox97 11-1-2018 10:47 PM
mujur bukan di malaysia
maksudnya rakyat malaysia ni baik2 la
Quote ~boolean 11-1-2018 10:47 PM
Bnyak kali dengar berita begini dari kelantan atau sarawak...baca tajuk dah buat andaian mesti dua negeri ni..

Sekali baca..luar negara
Quote ninja boy 11-1-2018 10:52 PM
beli la 2 tv, tgk movie2 omputeh bilik anak masing2 ada tv sendiri
Quote noni165 12-1-2018 01:52 PM
bukak sbb nak tau di mana kejadian ni..amerika kisahnya,xpe lah..
Quote ChildrenOfBodom 14-1-2018 10:57 AM
org tnya retis hanat tu dpt datuk mana?

datuk pahang

no wonder laa...
Quote chinta89 14-1-2018 12:09 PM
x psl2 bunuh pasangan
Quote star_karat 14-1-2018 11:01 PM
kadang2 dah lama tahan sabar dengan bini.  Finally satu kali benda favourite bini buat salah terus angin naik.
Quote mieymiey 15-1-2018 10:35 AM
Penyakit mental ker pakcik ni?

Lihat semua komen(17)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.101444s Gzip On
To Top