Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Petrol Turun 3 Sen, Diesel Kekal

10-1-2018 06:03 PM |Dilihat:512| Komen: 6
Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) hari ini mengumumkan, harga runcit baru bagi petrol RON95 dan RON97 turun 3 sen iaitu masing-masing kepada RM2.26 dan RM2.53 seliter.

Manakala, harga baru bagi diesel kekal kepada RM2.32 seliter berkuat kuasa pada 12.01 tengah malam, Khamis ini sehingga 17 Januari 2018. - CARI


Foto: FB KPDNKK

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 6
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote captainQUE 11-1-2018 12:32 PM
dess402 replied at 10-1-2018 09:34 PM
Kan . Dulu Diesel dikata murah pasal roadtax nya mahal .

Ye betul.. tp tu dulu... sekarang ni diesel dah mahal, road tax pn mahal... hurm...

Lain-lain Komen

Quote adm7 10-1-2018 06:54 PM
Thank you Najib.
Tapi tetap takkan undi BN dah untuk parlimen aku selagi ko letak wakil mca yang tak@kurang buat kerja dan turun padang tu
Quote che-cikL 10-1-2018 08:31 PM
Sesiapa yg pakai diesel tak terkesan ke, diesel kini lagi mahal drp petrol?
Quote captainQUE 10-1-2018 08:54 PM
che-cikL replied at 10-1-2018 08:31 PM
Sesiapa yg pakai diesel tak terkesan ke, diesel kini lagi mahal drp petrol?

Sangat terkesan tau dengan harga diesel yg naik mendadak tu. Dulu sebulan rm200 je skrg mana cukup.
Quote dess402 10-1-2018 09:34 PM
captainQUE replied at 10-1-2018 08:54 PM
Sangat terkesan tau dengan harga diesel yg naik mendadak tu. Dulu sebulan rm200 je skrg mana cukup ...

Kan . Dulu Diesel dikata murah pasal roadtax nya mahal .
Quote moonbug 10-1-2018 09:46 PM
Jadilah 3 sen pun
Quote captainQUE 11-1-2018 12:32 PM
dess402 replied at 10-1-2018 09:34 PM
Kan . Dulu Diesel dikata murah pasal roadtax nya mahal .

Ye betul.. tp tu dulu... sekarang ni diesel dah mahal, road tax pn mahal... hurm...

Lihat semua komen(6)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.094359s Gzip On
To Top