Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Padah Selit Pistol Pada Kain Samping Semasa Bersanding

10-1-2018 05:07 PM |Dilihat:2619| Komen: 32
Padah menyelitkan pistol mainan pada kain samping ketika majlis persandingannya baru-baru ini, terus lelaki yang dikenali sebagai Saiful Ikhsan Muzafar, 25 ini menjadi tular.

Kelainan yang kononnya mahu dicipta pada hari bahagia itu menyebabkan dia terpaksa berurusan pula dengan pihak berkuasa.

Foto: Facebook
Saya sudah memberi keterangan kepada anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Gombak malam semalam dan memberi gambar pistol berkenaan kepada polis dari Bukit Aman.

Itu sebenarnya pistol mainan yang saya beli pada harga RM45 dan sudah dipotong pada bahagian hadapan supaya ia tidak kelihatan seperti pistol sebenar, katanya.

Harian Metro melaporkan, sebelum melakukan gimik tersebut, Saiful sudah mendapatkan maklumat mengenai undang-undang yang berkaitan dengan pemilikan pistol mainan.

Disebabkan itu dia telah bertindak memotong bahagian hadapan pistol tersebut.

Foto: Facebook
Bekerja sebagai penyelia di sebuah kilang di Rawang, Saiful mengakui yang ianya adalah ideanya sendiri namun tidak menyangka ia akan menjadi tular.

Bila dah terjebak dengan urusan undang-undang ini, tidaklah mengganggu mood perkahwinan saya cuma terpaksa berkorban masa untuk selesaikannya.

Sepatutnya perkara ini untuk majlis saya, tetapi apabila tular, ramai yang kata saya menolak adat dan untuk itu, saya terima dengan hati terbuka kalau saya menggangu adat, katanya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 32
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote MH3707 16-1-2018 03:06 PM
org dok flet setinggan estet felda aje yg kalu kawin buat benda2 pelik camni...like sanding dalam air lah,,sanding naik kren lah, naik motor lah,itulah inilah...kononlah lain daripada yg lain...ptuihhh,,,pprt duh!

Lain-lain Komen

Quote petit-saconnex 10-1-2018 05:09 PM
galak tak kena tempat. dumbass.
Quote clarizsa 10-1-2018 05:10 PM
Awat muka dia mcm paklawak kt ig tu? Nama apa ntah. Yg suka baling kamus tu rasanya.
Quote pyropura 10-1-2018 05:19 PM
Deyy, kalau nak letak pistol, pakailah yang macam kat dlm gambau nih.... Tongong dasar pprt not cultured, tak reti nak kenakan gaya yang sesuai...


https://smhttp-ssl-11388-ws.nexcesscdn.net/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/r/o/roper-mens-black-baroque-rose-embroidered-ls-snap-western-shirt.jpg
Quote minguk 10-1-2018 05:20 PM
apesal baju pengantin dia nampak keras dan kejong?
Quote CardiGans85 10-1-2018 07:13 PM
Free publicity
Quote lililen 10-1-2018 07:16 PM
minguk replied at 10-1-2018 05:20 PM
apesal baju pengantin dia nampak keras dan kejong?

Baju kawin sewa mmg mcm tu. Keras kejung x ikut badan
Quote Blackbra 10-1-2018 08:53 PM
Tak pepasal..
Quote kivio 10-1-2018 09:02 PM
Bodoh biar bertempat
Quote damian_lee 10-1-2018 09:04 PM
Pistol sendiri tak mampuuuu
Tunjuk pisetol mainan
Quote Vokuro 10-1-2018 09:11 PM
Batak viral nya kau dek.
Felda pprt sunni sangat perangai
Quote melinda_kerr 10-1-2018 09:23 PM
sian bini dapat suami mcmni
Quote Ahcum 10-1-2018 09:30 PM
clarizsa replied at 10-1-2018 05:10 PM
Awat muka dia mcm paklawak kt ig tu? Nama apa ntah. Yg suka baling kamus tu rasanya.

Aah iols tengok pun sama. Luqman podolski ke hape tah nama dia tu
Quote moonbug 10-1-2018 09:48 PM
Lol kalau tak point out tak perasan pun dia selit pistol tu. No big deal lah. Semua benda nak viral
Quote RatuDunia94 10-1-2018 09:50 PM
Mcm terencat je muka..
Quote MyNameIsIris 10-1-2018 10:01 PM
Malangnya bini dia dapat lelaki attention seeker
Quote sukacactus 10-1-2018 10:09 PM
clarizsa replied at 10-1-2018 05:10 PM
Awat muka dia mcm paklawak kt ig tu? Nama apa ntah. Yg suka baling kamus tu rasanya.


Hahaha...aku pun mula2 tgk, ingatkan mamat podolski tu kahwin
Quote SerenaBlair 10-1-2018 10:52 PM
Cari penyakit namanya ni
Quote pyropura 10-1-2018 11:00 PM
Pakai pistol dengan  baju melayu bertanjak ni ibarat pakai bikini dengan tudong ... tongong kan


http://2.bp.blogspot.com/_2F9nTcAJr7c/TRX3XtPkl1I/AAAAAAAAXeY/nl9QrVMVvrM/s1600/2.jpg
Quote Carcosa 10-1-2018 11:02 PM
Patutlah pemikiran nya pun. Penyelia kilang, what do you expect

Lihat semua komen(32)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.090742s Gzip On
To Top