Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Fathia Latiff Dan Kecaman Netizen Berpisah Tiada, Kali Ni Kuku Jadi Mangsa

Oleh: Khair|10-1-2018 03:13 PM |Dilihat:4050| Komen: 40
Bila menjadi terkenal terutama golongan artis, pastinya ada pihak yang akan membayar untuk membuat ulasan produk di akaun media sosial seperti dilakukan artis yang hangat dengan beberapa gosip panas sebelum ini iaitu Fathia Latif. 



Baru-baru ini, Fathia memuat naik sebuah video ulasan produk di akaun Instagramnya. Sekali tengok, tiada apa yang bezanya pun dengan ulasan produk lain kerana Fathia menceritakan serba sedikit tentang kebaikan produk tersebut dan membuat sedikit memo.



Namun, biasalah. Netizen mana boleh duduk diam sahaja tanpa memberi sebarang komen. Dalam video ini para netizen memberi komen tentang kuku Fathia yang panjang dan diwarnakan. 



Ada yang menasihati dia untuk memotong kuku serta tidak mewarnakannya kerana tidak molek sebagai seorang gadis timur untuk mewarnakan kuku, tambahan pula Fathia Latif bertudung.

Bahkan, ada yang bertanya bagaimana Fathia melakukan hadas kecil dalam keadaan kukunya sebegitu selain menyamakan kuku Fathia dengan kuku pontianak kerana tidak dipotong walaupun sudah panjang.

Dalam masa sama, tidak semua netizen mengecamnya kerana ada beberapa netizen merasakan tidak wajar orang memberikan komen tidak bersesuaian dan tidak bersangkut paut dengan produk tersebut.


Foto: IG Fathia Latiff

Mungkin di masa hadapan para netizen di Malaysia perlu lebih rasional dalam menegur kesalahan orang lain kerana satu jari kita tuding salah orang, ada sembilan lagi jari yang menuding kepada kita. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 40
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote jargon 15-1-2018 01:06 AM
Aduradura replied at 10-1-2018 03:31 PM
Mmg kuku sheolls ke ni, ke main tampal2 je mcm beli sticker dkt kedai buku popular tu ....hahaha, mc ...

Aku lebih pd tgk dia nak tnjuk kuku dr produk tu...nak org tau dia urban walaupun brtudung...bkn dah brtudung jd kampung2 mcm maembong tu

Lain-lain Komen

Quote idakamaruddin 10-1-2018 03:05 PM
aku pun paling tak leh terima org kuku panjang ni

terbayang byk kotoran duk bawah kuku tu

pastu kaler plak tu lg laaaa eeeerrrr
Quote AbukRokok 10-1-2018 03:09 PM
makan pakai sudu garfu...cebok pakai bidet
Quote chinta89 10-1-2018 03:11 PM
ak takde la suke minah yg suke buat hal ni. tp dah dia promote produk, tgk psl produk je lah yg ko sibuk kuku langsuir dia apesal??
Quote munchkin 10-1-2018 03:23 PM
tu kuku pelsu. boleh lekat pastu tanggal lah
Quote CardiGans85 10-1-2018 03:27 PM
Kot tgh period ke..biar jela. Lgpun ade je kuku yg fake skrg.
Quote Aduradura 10-1-2018 03:31 PM
Mmg kuku sheolls ke ni, ke main tampal2 je mcm beli sticker dkt kedai buku popular tu ....hahaha, mcm senget benget je kuku sheolls...

Ala cutex skrg pun ade yg halal, wudhufrenly & vegan kot, bawang laaaa makcik2 ni.....

IMG_2397.PNG
Quote kucen_miang 10-1-2018 03:46 PM
tin yah panjang bercat jer, tok ram tak kisah pun.
Quote pavlovachoc 10-1-2018 03:50 PM
dia mmg xpenah serik kan
Quote hanahani 10-1-2018 03:52 PM
Netizen ni tade keje ke dok belek kuku orangg
Quote asmara_me 10-1-2018 04:11 PM
dah semua benda die buat korang tegur, netizen bersyukur sikit aib korang  ditunjuk tau, mengondem orang je keje adoi la ..
Quote besarkecik 10-1-2018 04:23 PM
Baru tau kewujudan artis bernama fatihah
Quote paz 10-1-2018 05:11 PM
Kesian si FL ni, apa pun dia buat kena kecam. Bertabahlah meneruskan hidup ya.
Quote edoraixora 10-1-2018 05:19 PM
fathia sekarang dah jadi retis paling dibenci netizen
apa jua yg dia upload kat socmed konpem kena kecam
bertabah je lahhh fathia
ke suka dikecam???? ala2 attention seeker gitu
Quote tumpanglalu74 10-1-2018 06:09 PM
Yahawloh..  Haku pon tengah pedicure ni.
Quote kiah_mai_pulak 10-1-2018 06:11 PM
Geng2 tin yah ni
Quote monsterwife 10-1-2018 06:23 PM
Alahai...rsnya X ori lah
Quote irwansuhadi 10-1-2018 06:26 PM
kuku tampal
Quote borrow 10-1-2018 06:41 PM
lawa kuku pjg . But  peniaga jual food berkuku panjang , ai rasa geli plak
Quote lililen 10-1-2018 06:43 PM
Bertabah la. Jd artis x bole hati tisu

Lihat semua komen(40)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.057174s Gzip On
To Top