Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Maut Dibunuh Kekasih Ibu, Mayat Disumbat Dalam But Kereta

10-1-2018 10:46 AM |Dilihat:1847| Komen: 22
Seorang pelajar perempuan tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Merbau maut dicekik teman lelaki ibunya di sebuah rumah sewa di Permyjaya, miri.

Bernama melaporkan suspek adalah lelaki rakyat tempatan berusia 33 tahunKetua Jabatan Siasatan Jenayah (CID) Sarawak Datuk Dev Kumar berkata,

"Suspek berasal dari Kuala Lumpur, bekerja di sebuah kedai perabot di Piasau, Miri dan telah berjaya ditangkap pada petang ini juga," katanya dalam satu kenyataan malam tadi.

Dev Kumar menambah, "Semasa rondaan dilakukan, kru anggota polis peronda terserempak dengan sebuah kereta Proton Iswara yang diletakkan dalam keadaan mencurigakan di sebuah lorong berdekatan semak."

Dev Kumar, Foto: Freemalaysiatoday
Suspek berdiri di bahagian belakang kereta dengan but yang terbuka sebelum memecut lari dari tempat tersebut kerana ternampak kereta peronda polis.

Kejar-mengejar berlaku sejauh 5KM sehingga Proton Iswara itu berhenti di simpang Pelabuhan Miri.

Apabila but dibuka terdapat mayat seorang perempuan dan suspek terus ditangkap. Siasatan awal mendapati suspek adalah teman lelaki ibu mangsa yang turut tinggal dalam rumah yang sama.

"Pada jam 11.00 pagi, telah berlaku pertengkaran antara suspek dan mangsa di mana suspek dipercayai telah mencekik mangsa sehingga mati dan suspek kemudian membawa mangsa dalam but kereta ke kawasan Kuala Baram untuk membuang mayat dalam kawasan semak apabila terserempak dengan kereta peronda," kata Dev.

Ketika kejadian, ibu mangsa keluar bekerja manakala kakaknya telah pergi ke sekolah.- CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
3
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 22
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote meya 11-1-2018 11:12 AM
Kalau polis tak belasah dalam lokap ni em memang tak puas hati aku.  Cuba acah-acah cekik kasi nyawa-nyawa ikan.  

Lain-lain Komen

Quote woddy 10-1-2018 10:49 AM
kesian....huhuhu
Quote delsmomm 10-1-2018 11:04 AM
aduuuuhh..binatang nye la perangai..
Quote tumpanglalu74 10-1-2018 11:07 AM

Tapi ditentang keras oleh budak tu.  Aku nak bet seposen, voley?
Quote moonbug 10-1-2018 11:39 AM
Gila betul tak puas hati sikit selamba bunuh org
Quote xtahumenahu 10-1-2018 11:40 AM
Selamberr cekik.. Banganggg
Quote minguk 10-1-2018 11:42 AM
dengan budak tingkatan 1 pun nak bergaduh... hmmm
Quote lililen 10-1-2018 11:51 AM
Mangkuk ayun punye jantan
Quote vanillaninja 10-1-2018 11:54 AM
Suka hati je cekik anak orang sampai mati. Elok la tertangkap dengan cepat.
Quote mieymiey 10-1-2018 11:55 AM
Setan punya jantan. Mak budak tu engko nak, anaknya engko bunuh.
Quote abangadek 10-1-2018 11:58 AM
mak kau bengap, dh tua pun nak berboyfren
Quote haryatie 10-1-2018 11:58 AM
x guna betulll...
kenpa dia bunuh budak tu..
Quote mdhelmi 10-1-2018 12:09 PM
cane mak dia bole sangkut kat laki tu
Quote DollahRepek 10-1-2018 12:30 PM
Kes cubaan merogol ker?
Quote chinta89 10-1-2018 02:52 PM
emaknya pun nk ber BF bagai.. anak jd mangsa.

ape motif si jahat ni, cuba buat pkra x elok ke? atau deols ade hubungan terlarang?
Quote delsmomm 10-1-2018 02:57 PM
knapela jahat sgt ..

moga mati dgn dahsyat kalo dia memang salah..
Quote samasam90 10-1-2018 04:55 PM
biawak, perogol, pembunuh..
Quote Jorja 10-1-2018 05:05 PM
Memang ramai ibu ibu bodoh sekarang ni.. tengok aja kt shopping mall pasti jumpa ibu yg jenis jalan dulu biar anak anak kecil dia lari ke sana sini.. so tak heran lah berita mcm ni ibu yg sanggup biar bf tinggal serumah dgn anak dara #asalberanak
Quote clarizsa 10-1-2018 05:16 PM
Kenapalaa ramai sgt ibu2 tunggal sanggup bersekedudukan dgn boioren durjana cmni? Kau sangap nak berjantan, okay, tapi jgn bawa balik rumah laa. Bersangap2an jauh dr anak2 laa plzz. Byk sgt dh kes cmni. Kesian budak2..

Mesti bangsat celaka tu nk rogol/liwat pstu bunuh plak. Celaka
Quote yangsemb 10-1-2018 08:32 PM
Kuang ajar! Apa aje laa yg digaduhkan smp membunuh budak {:stress

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.089023s Gzip On
To Top