Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pemotong Rumput Menyesal Pukul Ibu

9-1-2018 12:45 PM |Dilihat:1133| Komen: 19
Mahkamah Sesyen Kuantan, hari ini menjatuhkan hukuman penjara tujuh tahun dan tiga sebatan terhadap Mohd Rafi Ab Aziz, 25, atas tuduhan mendatangkan kecederaan terhadap ibunya di FELDA Bukit Sagu 1 pada 4 Januari lalu.


Foto: Harian Metro

Harian Metro melaporkan, pemotong rumput yang masih bujang itu menyesali perbuatannya dan meminta untuk berjumpa ibunya sebelum menjalani hukuman.

Mengikut pertuduhan, Mohd Rafi didakwa mencederakan ibunya berusia 64 tahun dengan menghentak bahagian kepala mangsa menggunakan batang besi mesin rumput sehingga menerima tiga jahitan.

Menurut laporan, tertuduh memohon hukumannya diringankan ketika mengemukan rayuan atas alasan menghidap penyakit angin pasang selain menanggung ibunya. 

Tertuduh didakwa mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan dan berdepan hukuman penjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebat atau mana-mana dua daripadanya jika sabit kesalahan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
8
Lawak
5
Bosan
7
Komen: 19
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ffbeauties 10-1-2018 10:15 PM
Hasil skim merajakan anak lelaki

Lain-lain Komen

Quote zulka 9-1-2018 12:47 PM
hekeleh nyesal konon....esok dah keluar penjara ko buat lagi
Quote mrizumi 9-1-2018 01:07 PM
Kalau dh kawen,pukul bini plak...
Quote ifanonline 9-1-2018 01:09 PM
budak hisap dadah ni
Quote Jorja 9-1-2018 01:10 PM
Sorry. bagaimana acuan begitulah kuihnya
Quote Rainrein 9-1-2018 01:19 PM
Taik dadah ke nih. Anak derhaka betul.
Quote chinta89 9-1-2018 02:19 PM
elehhh ye la nyesal.
Quote swimswim 9-1-2018 02:23 PM
Haizzz semoga ko benar2 insaf dik
Quote minguk 9-1-2018 02:47 PM
mak dah tua pun sanggup dihentaknya... ish!
Quote onexox97 9-1-2018 02:49 PM
menyesal la sangat
harap bila lepas nanti jangan buat lagi
Quote kluangman 9-1-2018 03:22 PM
Bila kena sebat montot lagi menyesal
Quote kasibiman 9-1-2018 05:52 PM
Toh la nak jumpa ibu. Kimak.
Quote kasibiman 9-1-2018 05:53 PM
Nyesal ale utooo
Quote yangsemb 9-1-2018 05:54 PM
Lahanatt...hentak kepala mak dgn besi, is he on drugs or out of mind
Quote giyomi 9-1-2018 06:39 PM
bangsat tul, nyesal lah sgt...phuiiiii
Quote xAthenax 9-1-2018 07:01 PM
sila mereput dalam penjara
Quote mrsqueen 10-1-2018 05:01 AM
bagus mak dia report polis
Quote rospinki 10-1-2018 10:42 AM
anak2 yg derhaka kepada ibubapa ini nanti diberi kekesalan sepanjang hidupnya..meratap hiba bila ibu dah tiada kesal tiada gunanya lagi

masa ibu hidup ko maki hamun susahkan hati..skrg dah takde nanges airmata darah pun tak guna..hidup serba tak kena.


Quote matchstick 10-1-2018 01:25 PM
mengemukan rayuan atas alasan menghidap penyakit angin pasang


penyakit angin pasang tu acaner...asyik nak naik angin ke. kalu camtu elok lah ko dipenjarakan lama2. selamat sikit mak ko
Quote ffbeauties 10-1-2018 10:15 PM
Hasil skim merajakan anak lelaki

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.099987s Gzip On
To Top