Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Cubaan Gugur Kandungan, Wanita Hamil Maut Dilenyek Kereta Api

9-1-2018 12:40 PM |Dilihat:2539| Komen: 35
Seorang wanita hamil mati selepas melompat di hadapan sebuah kereta api.

Kes tersebut kini sedang disiasat dan pihak polis memaklumkan ianya adalah satu cubaan untuk menggugurkan kandungan.

Menurut Mirror Online, kejadian tragis tersebut berlaku di Stesen Api Slough di Berkshire semasa waktu puncak.

Stesen Api Slough di Berkshire 
Pasukan kecemasan bergegas ke sana pada 7.14 pagi namun wanita mengandung tersebut sudah meninggal dunia.

Kematian tersebut dianggap mencurigakan oleh Polis Pengangkutan British dan waris mangsa sudah dimaklumkan, selain pegawai pakar kini sedang memberi sokongan terhadap keluarganya.

Dalam satu kenyataan rasmi, pasukan tersebut berkata, "Pegawai BTP terus menyiasat kematian di stesen keretapi Slough.

"Pegawai menerima panggilan kecemasan pada pukul 7.14 pagi mengenai seorang wanita dilanggar kereta api.

"Wanita itu disahkan meninggal dunia di tempat kejadian dan dipercayai sedang mengandung.

"Kami sedang menjalankan siasatan mengenai punca kematian." -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 35
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote dodifarid 11-1-2018 08:57 PM
Samada polis salah guna ayat dlm statement atau wartawan salah tulis..sepatutnya bahasa yang betul 'wanita bunuh diri sebab tidak boleh terima kenyataan dirinya mengandung'

Lain-lain Komen

Quote mrizumi 9-1-2018 01:07 PM
Sanggup g lompat smata mata nk gugurkn kandungan?
Quote Jorja 9-1-2018 01:14 PM
Orang yg melompat depan keretapi tu biasanya nak bunuh diri
Quote onexox97 9-1-2018 01:39 PM
Memang niat dia nk bunuh diri kot
kalau nak gugurkan mesti dia makan nanas
Quote CiliPadiSedap 9-1-2018 01:48 PM
onexox97 replied at 9-1-2018 01:39 PM
Memang niat dia nk bunuh diri kot
kalau nak gugurkan mesti dia makan nanas

kalau tengok shenazz pun dh blh gugur makan nenas boleh gugur ye? tgk badan juga sis, kalau badan jenis subur nenas xjalan.
Quote onexox97 9-1-2018 01:51 PM
CiliPadiSedap replied at 9-1-2018 01:48 PM
kalau tengok shenazz pun dh blh gugur makan nenas boleh gugur ye? tgk badan juga sis, kalau bada ...

makan nanas pastu teguk coca cola
ataupun tebu satu jug
mujarab untuk keguguran
takyah la lompat kat rail station
Quote fushimi 9-1-2018 01:56 PM
onexox97 replied at 9-1-2018 01:51 PM
makan nanas pastu teguk coca cola
ataupun tebu satu jug
mujarab untuk keguguran

kawan aku pernah togok coke ngan makan nenas tapi non jalan pun

hujung hujung beranak je lagi senang
Quote prettyuglybabe 9-1-2018 02:04 PM
sana kan boleh pi je hospital gugurkan..
kejadah nak kena lompat bagai..
Quote Loxlaxman 9-1-2018 02:09 PM
Meh sini abam hempuk dengan tong gas...senang ja gugoq dedaunan rindu.
Quote chinta89 9-1-2018 02:18 PM
takde mcm nk gugurkan.. tp mcm bunuh diri
Quote minguk 9-1-2018 02:19 PM
tak pepasal nyawa pun hilang.. hmmm
Quote ainie_1008 9-1-2018 02:20 PM
tumbuk kuat-kuat perut tue.
nak lg cpt suruh org pijak, gerenti gugur.
Quote onexox97 9-1-2018 02:28 PM
fushimi replied at 9-1-2018 01:56 PM
kawan aku pernah togok coke ngan makan nenas tapi non jalan pun

hujung hujung beranak je lagi s ...

yelah untuk keluarkan peod pun tak jadi inikan pulak gugurkan bagi setengah org
bg yg lain makan anggur pun gugur
Quote chauky314 9-1-2018 03:26 PM
ni mmg nak bunuh diri ni..
Quote tetiberjer 9-1-2018 03:28 PM
ni mcm niat nk bunuh diri je
Quote CiliPadiSedap 9-1-2018 03:32 PM
onexox97 replied at 9-1-2018 01:51 PM
makan nanas pastu teguk coca cola
ataupun tebu satu jug
mujarab untuk keguguran

oh ok2.. cmtu rupanya terima kasih bgtahu.
Quote onexox97 9-1-2018 03:33 PM
CiliPadiSedap replied at 9-1-2018 03:32 PM
oh ok2.. cmtu rupanya terima kasih bgtahu.

sama sama kakak
tapi jangan gugurkan bayi pulak
dosa berpanjangan pulak kat sy tukang bagi tips
Quote RatuDunia94 9-1-2018 05:00 PM
Dulu masa sekolah member iols minum air jeruk.. Terus gugur..
Quote ninja boy 9-1-2018 05:24 PM
Patut tarik keluar habis itu rahim
Quote yangsemb 9-1-2018 06:05 PM
Apa2 aje lahhh orang jaman sekarang neh {:stress

Lihat semua komen(35)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.074000s Gzip On
To Top