Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Padah Terlebih Viagra, Lelaki Bogel Di Lapangan Terbang

8-1-2018 06:18 PM |Dilihat:2537| Komen: 21
Gara-gara terlebih telan Viagra, pelancong Amerika Syarikat menjadi kurang siuman apabila berbogel di Lapangan Terbang Phuket, Thailand.

Keadaan ini telah memaksa enam anggota keselamatan lapangan terbang dan polis menahannya.

Portal Phuketnews melaporkan, rakaman video yang tular itu menyaksikan lelaki tersebut berbogel di Balai Berlepas, menunggu penerbangan ke Korea Selatan pada pukul 11.20 malam.


Dikenali sebagai Steve Cho, 27, dia juga membuang air besar di atas lantai dan membaling najisnya ke arah anggota keselamatan dan orang ramai.

Tak cukup dengan itu, dia juga mengamuk merosakkan barangan lapangan terbang serta kedai berhampiran.

Bagi mengelak kejadian buruk dan mengawal lelaki itu, dia terpaksa ditahan. Dia dibawa ke pejabat pusat pelancongan lapangan terbang.

Apabila lelaki itu kembali tenang, dia mengaku mengambil terlalu banyak Viagra menyebabkan menjadi tidak waras.

Dia mengaku kesalahannya dan bersedia membayar ganti rugi kerosakan dilakukannya, kata satu kenyataan.

Steve kemudiannya dibawa ke Balai Polis Saku sebelum dihantar ke hospital untuk pemeriksaan.-CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 21
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote saladin780 12-1-2018 08:55 PM
Pe nak heran..yg mat saleh main dgn pelacur sampai mati kat hotel bebaru ni pun guna viagra jugak.. memang thailand penuh dgn pelancong seks pprt camnih

Lain-lain Komen

Quote kucen_miang 8-1-2018 06:24 PM
umur 27  dah mkn viagra?
Quote abangadek 8-1-2018 06:42 PM
baru cecah airport thailand kau dh telan viagra tak menyempat kau ni

konek kau 2b ke dik sampai kena telan viagra
Quote Decaffeinated 8-1-2018 07:06 PM
abangadek replied at 8-1-2018 06:42 PM
baru cecah airport thailand kau dh telan viagra tak menyempat kau ni

konek kau 2b ke dik sampai ...

Viagra utk bantu ereksi bukan untuk besarkan batang...
Quote hudalarva 8-1-2018 07:32 PM
Amerikano dan kebodohan berpisah tiada
Quote beautifulliar 8-1-2018 07:35 PM
abangadek replied at 8-1-2018 06:42 PM
baru cecah airport thailand kau dh telan viagra tak menyempat kau ni

konek kau 2b ke dik sampai ...

Bukan baru sampai la..dia dh nk kuar dari situ.nk g korea lak
Quote cicicumel 8-1-2018 07:44 PM
American Chinese ke? Ewwm..
Quote samasam90 8-1-2018 07:52 PM
abangadek replied at 8-1-2018 10:42 AM
baru cecah airport thailand kau dh telan viagra tak menyempat kau ni

konek kau 2b ke dik sampai ...

steve cho.. ada darah asia.. kau ghase? panjang lagik kak mimi punya..
Quote samasam90 8-1-2018 07:53 PM
Decaffeinated replied at 8-1-2018 11:06 AM
Viagra utk bantu ereksi bukan untuk besarkan batang...

kalau telan viagra bukan leh panjangkan batang ke? acu sexplen sikit..
Quote Orix 8-1-2018 08:01 PM
Close up pls nk evaluasi
Quote sukacactus 8-1-2018 08:04 PM
Mula baca tajuk, ingatkan atuk2 yg buat pasal
Rupanya br 27 dah memerlukan bantuan
Sedihnya hidup ko bro
Quote swimswim 8-1-2018 08:22 PM
Hew so disgusting
Quote Orix 8-1-2018 08:30 PM
Lelaki tersebut ada 6 pax yach
Quote RatuDunia94 8-1-2018 08:38 PM
Teliti dr gambar tgok body sheols mcm helok... Mohon gambar jarak dekat utk research purspose..
Quote SalenaGomez 8-1-2018 08:40 PM
beautifulliar: Bukan baru sampai la..dia dh nk kuar dari situ.nk g korea lak

Macam sakan ko telan viagra kat phuket kan...sure
sakan kat sana sampai efek x habis nk kena balik dah
Quote xtahumenahu 8-1-2018 08:53 PM
Dah macam ummah tanah besar plak siap berak merata okehh
Quote samasam90 8-1-2018 09:28 PM
RatuDunia94 replied at 8-1-2018 12:38 PM
Teliti dr gambar tgok body sheols mcm helok... Mohon gambar jarak dekat utk research purspose..

gegeh nya chuolls dgn @Orix.. iolls wish kan chuolls good luck dlm thesis chuolls..
Quote samasam90 8-1-2018 09:29 PM
xtahumenahu replied at 8-1-2018 12:53 PM
Dah macam ummah tanah besar plak siap berak merata okehh

eats viagra bring out the prc within u..
Quote debab76 8-1-2018 10:24 PM
mohon link ori chuols
Quote EncikRhoma 9-1-2018 10:47 AM
RatuDunia94 replied at 8-1-2018 12:38 PM
Teliti dr gambar tgok body sheols mcm helok... Mohon gambar jarak dekat utk research purspose..

takut ko tak lalu makan pulak sebab bontot berselepet tahi. Baru lepas berak katanya

Lihat semua komen(21)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.078956s Gzip On
To Top