Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Peminat Terkejut, Sangka Umie Aida Pegang Anjing Di Jepun

5-1-2018 06:07 PM|Oleh: Saiful | Dilihat: 7601| Komen: 68

Musim artis bercuti dan Umie Aida pun tidak ketinggalan kerana kali ini dia memilih untuk melancong ke Sapporo, Jepun.

Kalau tengok gambar-gambar yang dimuat naik di Instagram memang jealous betul!



Foto: IG Umie Aida
Memang cantik-cantik tempat yang dilawati dan pelakon ini juga mengambil kesempatan untuk bermain sukan ski.

Walau bagaimanapun dalam banyak-banyak gambar dan video yang dikongsi, ada satu yang menjadi perhatian.

Katanya pelakon ini ada memegang anjing semasa berada di sana. Dalam video tersebut, Umie dilihat mengusap seekor anjing yang sedang menikmati makanan.

Perbuatan ini menyebabkan timbulnya kekeliruan di kalangan peminat.


Rupa-rupanya ia bukan anjing sebenar seperti yang disangka sebaliknya hanya patung yang boleh bergerak-gerak.

Jangan tertipu ya.


Foto: IG Umie Aida
Kadang-kadang benda beginilah yang boleh menimbulkan fitnah betul tak? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
3
Lawak
5
Bosan
0
Komen: 68
Komen

Previous : “Tak Habis-Habis Lofa, Merajuklah” – Hati Peminat Haqiem Rusli Hancur Lebur

Next       : Ifa Raziah, Roslan Shah Berlawan Buka Aib Di Media Sosial

Komen Terbaru

Quote Nokiaman 8-1-2018 03:48 PM
lerrr ingatkan Ummi Hafilda adik ke kakak si Azmin Ali MB Selangor tu...

Lain-lain Komen

Quote doubleA 5-1-2018 06:17 PM
cute je pose2 umie ni. sekarang salji tebal la kat hokkaido tu
Quote sepitsiput 5-1-2018 06:17 PM
dah kertu pun masih nk buat publicity stunt ke tinmie?
Quote ajak_ajak 5-1-2018 06:19 PM
g seorang ke tu
Quote hangdenim 5-1-2018 06:36 PM
Senang betul nak trigger netizen ni. Happy holiday tin umikelthum...
Quote SOFIA2017 5-1-2018 06:38 PM
bestnya  pegi bercuti....huhuhuh
Quote Cekgushilla 5-1-2018 06:42 PM
Amboi netizen pgg anjing pon nak bising
Kalo drama hero heroin peluk2 cium2 dahi halal
#donedakwah
Quote BookerT 5-1-2018 06:48 PM
anjing betul ke tu nyah? mak tengok macam anjing patung atau robotik je...maklumla jepun kan...semuanya robotik nyah...suami dia dah bebas dari kebankrapan kan nyah? mak hayam chedet tolong kan nyah? ke mak dengar cerita bohong politik ni nyah?
Quote BookerT 5-1-2018 06:49 PM
Cekgushilla replied at 5-1-2018 06:42 PM
Amboi netizen pgg anjing pon nak bising
Kalo drama hero heroin peluk2 cium2 dahi halal
#donedakwah

kau rela cium manusia ke cium anjing busuk nyah? mak tanya ni...
Quote Cekgushilla 5-1-2018 06:58 PM
BookerT replied at 5-1-2018 06:49 PM
kau rela cium manusia ke cium anjing busuk nyah? mak tanya ni...

nyah raserrrr
Quote Cekgushilla 5-1-2018 06:58 PM
BookerT replied at 5-1-2018 06:49 PM
kau rela cium manusia ke cium anjing busuk nyah? mak tanya ni...

nyah raserrrr
Quote missinpiece 5-1-2018 07:11 PM
Peminat menggelupur much
Quote mesmerize 5-1-2018 07:33 PM
ko pegang anjing hidup pun ai tak kesah kakkk.. tak dosa pun..
Quote pennypond 5-1-2018 07:37 PM
alah seru je laha kalau dah terpegang tu..nyampah la umah melayu ni suka nau mencerca anjing..pgang bukan muhrim boleh pulek
Quote AvaAdore 5-1-2018 07:41 PM
Kalau pegang anjing pun kenapa. Macamla x bole samakkkk
Quote RatuDunia94 5-1-2018 07:49 PM
Kalo ada gambar Umie pegang kote oppa jepun dan gambar pegang anjing rasa2 mana 1 yg netizen kecam dulu?
Quote BookerT 5-1-2018 07:56 PM
RatuDunia94 replied at 5-1-2018 07:49 PM
Kalo ada gambar Umie pegang kote oppa jepun dan gambar pegang anjing rasa2 mana 1 yg netizen kecam d ...

pegang anjing lah nyah...tapi bab pegang mak hayam jepun punya sosej tu depends la dah dikhatankan ke belum nyah..maklumlah nyah..netizen...
Quote kiah_mai_pulak 5-1-2018 07:56 PM
Kalau pegang anjing betol sekali pun, apa masalah ko peminat smpai ko nk terkjut hanjing mcm tu sekali??
Quote sukacactus 5-1-2018 07:57 PM
Tp anjing2 kat tempat sejuk ni gebu2 je tgk
Ank aku, masa umur 4, 5 tahun dl merengek nak sekor
Skrg dah besar, bila tgk anjing gebu2, cute2, tahan geram je la
Quote virgocircus 5-1-2018 10:41 PM
Poyo lahai netizen bajet suci ni..nyampah!!!

Lihat semua komen(68)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.052010s Gzip On
To Top