Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Tak Kisah Beza Umur 17 Tahun, Ahya Rosli Mabuk Cinta Dengan A.Aida

29-12-2017 05:37 PM|Oleh: Saiful | Dilihat: 13108| Komen: 140

Ahya Rosli sebelum ini dikaitkan dengan Zulin Aziz tapi baru-baru ini ramai terkejut kerana dia dikatakan sedang bercinta dengan penerbit A. Aida.

Mereka berdua menjadi semakin akrab selepas mengerjakan ibadah umrah bersama baru-baru ini.

"Dia seorang yang positif, kuat bekerja dan penyayang. Dia juga baik dengan keluarga saya.

"Kami sudah kenal lama tapi sejak pergi umrah bersama-sama baru betul-betul rapat. Boleh dikatakan kami masih dalam proses mengenali hati budi masing-masing,"
katanya kepada mStar Online.

Anak kepada pelakon veteran Normah Damanhuri ini juga langsung tidak menolak andai jodohnya dengan wanita berusi 47 tahun itu.


Ahya, 30 berkata, walaupun jarak umur antara mereka adalah 17 tahun namun ianya bukan masalah.

"Perbezaan umur bukan masalah, ia hanya perbezaan pengalaman sahaja. Cuma tentang anak itu perlu juga difikirkan," tambahnya.


Kalau benar apa salahnya, kita doakan sahaja yang baik-baik untuk mereka berdua. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
3
Bosan
3
Komen: 140
Komen

Previous : Disangka Hina Artis Pujaan, Peminat K-Pop Marah Zara Zya

Next       : Untung Jadi Afifah Nasir, Kekasih Puji Dirinya Satu Dalam Sejuta

Komen Terbaru

Quote CikZora 21-3-2018 03:34 PM
Pergh pergh perghh 17 tahun ehhh...
Waa support! Waa faham perasan lu whoever this guy..
Wlaupun waa brhubungan dgn laki beza umur 9 tahun je pun dah kena kecam inikan pulak lu 17 tahun...waa tabikk!!

Lain-lain Komen

Quote friedfishsoup 29-12-2017 05:42 PM
Bukan ke hari tu dia nafikan?
Quote zakiahmahadi 29-12-2017 05:50 PM
Publicity murahan
Quote AyaqMeloSuam 29-12-2017 05:51 PM
Wowwww..... {:good
Quote intanumbrella 29-12-2017 05:51 PM
Aikkk...hari tu ckp x..mana satu ni..
Quote noraidil_06 29-12-2017 05:52 PM
@ifanonline sila la masuk dgn sepuluh-duapuluh kata
Quote mrizumi 29-12-2017 06:32 PM
Aritu kata tak..mana btul?
Quote greantea 29-12-2017 06:36 PM
hari tu kemain menafikan

tp ok jek kalo diorg bersama. masing2 single kan
Quote noreen 29-12-2017 06:44 PM
Kawin je...msg2 pon single{:hooray
Quote ak0143 29-12-2017 06:47 PM
17 tahun tu. Pergghhh
Quote sheqim 29-12-2017 06:57 PM
Lainnya muka a.aida.. byk btol dia alter kn?
Quote kiah_mai_pulak 29-12-2017 07:01 PM
Kesiannn nya zulin.. terdampar je lah ko zulin, selayaknyalahhhhh
Quote helicornia 29-12-2017 07:02 PM
baca kt mana ek..BH kot..zulin ckp jgn tya lg psl ahya
Quote HannahMontana 29-12-2017 07:03 PM
Apadehal...tp pastikan ko terima isteri tua 17 tahun drp ko dan ko jaga dan lindung sebaik2nya


Jgn esok2 ko ungkit  pelbagai hal...?


OK sila mausk meminang dan berkahwin...selamat berbahagia .
Quote Aduradura 29-12-2017 07:17 PM
Tahniah Ahya, bakal jadi datin Ahya...untung tau...
Quote PongKang 29-12-2017 07:18 PM
actually xtau kenapa rasa jijik lak
Quote pencintaABC 29-12-2017 07:21 PM
Zulin terdampar lg..blh la a aida productions ambik ahya u kelentit rindu jadi hero dlm drama lepas ni
Quote haruslah 29-12-2017 07:27 PM
Kalau dah cinta, 17thn hanya pada no.
Betul kata ahya, anak kena la pikir...
A.a dah 47 kot
Esok dia 60...ahya baru 43....baru mulaa
Quote sayawifenikmie 29-12-2017 07:28 PM

kahwin ajerlahdengan a aida tu .... lepas tu kahwin dengan zulin ... setel masalah anak ... insyaallah.
Quote beautifulliar 29-12-2017 07:40 PM
sheqim replied at 29-12-2017 06:57 PM
Lainnya muka a.aida.. byk btol dia alter kn?

Meols tgok dia tak cam..gmbr2 free hair tu ya awlohhh xde lngsung muka sheols yg dulu.Mcm org lain terus

Lihat semua komen(140)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.054596s Gzip On
To Top