Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Sila Murung Dalam Gua! - Netizen Berang Ada Yang Dengki Dengan Jihan

Oleh: Ain|22-12-2017 02:50 PM |Dilihat:2794| Komen: 9
Kalau sebelum ini kita tahu yang pengkritik tetap Gegar Vaganza, Datuk Ramli MS atau Tok Ram sememangnya baik dengan pengacaranya iaitu Jihan Muse dan Nabil Ahmad.



Ketiga-tiga mereka boleh dikatakan suka 'cakap lepas' terutama ketika bergurau senda sampai kadang-kadang, terlihat seperti agak kasar gurauannya.

Bercerita mengenai Jihan dan suaminya, Ungku Hariz, mereka sememangnya pasangan yang serasi dan comel bersama.




Terbaru, Jihan dan suami
 serta Tok Ram 'menyambung' gurauan mereka di posting terbaru Jihan menerusi akaun Instagramnya.





Dalam memuji, ada yang mengeji

Amboi, nakal juga Tok Ram ya. Bagaimanapun, tak semua netizen terhibur dengan posting Jihan sepertimana Tok Ram. Ada sahaja yang dengki.

"Tak payah nak teka-teka jantina anak tu. Dah macam pertaruhan pula,"
tulis seorang netizen.

Komen negatif itu mendapat perhatian netizen lain yang menyifatkan individu terbabit mahukan perhatian dengan menggunakan akaun palsu.


Foto: IG Jihan Muse

Alah, biasalah tu. Orang kalau dah tak suka, habis segala benda jadi negatif, buruk di mata mereka. Apapun, semoga Jihan selamat bersalin nanti ya! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
Komen: 9
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote RatuDunia94 25-12-2017 06:38 PM
Siapa sangka jihan n nabil bjaya tundukkan saka tok ram sampai boleh masuk air.. Dulu garang ya amat.. Pak nil pon x berani nk ajak bergurau.

Lain-lain Komen

Quote miemiecha 22-12-2017 03:40 PM
HEHEHEHEEH

adoi, netizen dan emosi berpisah tidak
Quote mieymiey 22-12-2017 03:59 PM
Apa ni? Tak paham
Quote onexox97 22-12-2017 04:04 PM
cute je depa gurau
Quote SOFIA2017 22-12-2017 04:09 PM
ala xde benda pun..
kecoh jelah diorang ni
Quote yangsemb 22-12-2017 04:44 PM
Xyah layan kecaman2 itew
Quote lumie 22-12-2017 05:49 PM
Amende nth.. Gaduh bkn2
Quote rosasen 24-12-2017 09:04 AM
tah pape lah...
Quote Burong_Hantuk 24-12-2017 03:29 PM
wah gurauan membawa bahgia
Quote RatuDunia94 25-12-2017 06:38 PM
Siapa sangka jihan n nabil bjaya tundukkan saka tok ram sampai boleh masuk air.. Dulu garang ya amat.. Pak nil pon x berani nk ajak bergurau.

Lihat semua komen(9)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.052274s Gzip On
To Top