Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

“Jonghyun Memandu Tanpa Arah Tujuan Dan Bersikap Pelik”- Pengawal Keselamatan Apartmen

21-12-2017 04:41 PM|Oleh: Suzy | Dilihat: 4884| Komen: 30


Selepas tersebarnya rakaman Kamera Litar Tertutup (CCTV) di sebuah kedai serbaneka di Seoul yang menunjukkan aksi terakhir Jonghyun, saksi yang berada di tempat kejadian juga mendapati penyanyi utama kumpulan SHINee itu bersikap pelik.

 
Jonghyun sentiasa menyembunyikan kesedihannya dengan sering tersenyum.
Kedai serbaneka itu terletak di lokasi yang sama dengan apartment yang disewanya selama dua hari. SBS News melaporkan Jonghyun hadir ke kedai tersebut selepas menghantar kiriman mesej bunuh diri kepada kakaknya, Kim So Dam.
 
Menurut pemilik kedai itu, Jonghyun yang memakai pakaian serba hitam hanya membeli beberapa barangan seperti rokok, minuman dan makanan ringan. Video CCTV itu juga turut merakamkan Jonghyun sedang tersenyum sambil membayar harga barangan yang dibeli.

 
Suasana pilu ketika majlis pengebumian Jonghyun. 
Sementara itu, pengawal keselamatan apartmen yang disewa menjadi saksi perilaku menghairankan Jonghyun. Dia mendedahkan vokalis utama SHINee itu menunjukkan sikap pelik selepas meninggalkan kedai serbaneka tersebut. 

“Selepas selesai meletakkan kenderaannya di tingkat B1, Jonghyun telah berdiri di hadapan kedai itu dengan agak lama."

“Selepas itu dia kemudiannya masuk ke dalam keretanya dan memandu ke arah jalan yang terletak berhampiran dengan apartmen tersebut." 

“Dia telah memandu keretanya ke hulu ke hilir di jalan yang sama tanpa sebarang arah tujuan."

 “Dia juga menekan pedal minyak dengan kuat sehingga memyebabkan enjin keretanya mengeluarkan bunyi yang sangat bingit." 

“Tidak lama kemudian, semuanya kembali senyap dan Jonghyun kembali ke apartmen dan meletakkan keretanya di tempat parkir,” jelasnya.

Beberapa jam selepas kejadian itu, berita mengenai Jonghyun membunuh diri mulai tersebar apabila Pejabat Polis Gangnam membuat pemeriksaan di apartmen tersebut dan mendapati Jonghyun tidak sedarkan diri. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
3
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 30
Komen

Previous : Gara-Gara Justin Bieber, Selena Gomez Derhaka Dengan Ibu Sendiri

Next       : Priyanka Chopra Disebut-Sebut, Bakal Jadi Pengapit Meghan Markle?

Komen Terbaru

Quote esbok 21-1-2018 09:34 PM
samasam90 replied at 21-1-2018 08:37 PM
setiap yg suicide, hakikatnye semua depress.. tapi disebabkan mereka semua marhaen, ada ke nak sup ...

never had I said something cruel to anyone who suicide due to depression. I almost been one of them.

because some famous kpop public figure death  could create awareness to the society. why not?depression is real

this is not the first time I wrote it here sir. kalau masuk board CI kes bunuh diri. aku komen kat situ juga

ni kau baru masuk sini, sbb thread ni famous, ironynya kerana yg mati itu kpop artist. now u r judging me.

I dont wanna fight. lets just create awareness. =). be kind to whoever.



Lain-lain Komen

Quote cikpah27 21-12-2017 05:07 PM
Kesian Jonghyun..   RIP
Quote CardiGans85 21-12-2017 05:24 PM
Kesianya la..takziah.

Quote cikomek 21-12-2017 05:30 PM
Depression - jangan ambil mudah.
Quote PongKang 21-12-2017 06:14 PM
siannya... kenapa xnak berkawan dgn gegadis MY?
Quote yangsemb 21-12-2017 07:33 PM
It’s a cry for help that nobody realize... sad{:cryrun
Quote skinskin 21-12-2017 10:42 PM
rest in peace
Quote dutch_lady 22-12-2017 10:07 AM
RIP....depression ni boleh jadi kat anyone
Quote damian_lee 22-12-2017 10:44 AM
Depression mmang teruk weyh
Ko mcm dah xrasa nak luah
Ko buntu
Ko cuba cari jalan penyelesaian
Sehingga ko rasa takut dengan diri sendiri
Semua jalan nampak kelam
Cuma kematian jadi jalan
..

Takziah sbb tewas pada kemurungan
Tahniah sbb kau menang dalam membuka mata orang kebanyakan .. Mungkin x banyak tapi cukup memadai

Quote mizruncing 22-12-2017 10:53 AM
why he so depressed? putus cinta ke smpai mcm tu skli. bahaya jgk klu org stress ni kan. lebih dri tahap meroyan
Quote miemiecha 22-12-2017 03:52 PM
sebab ape dia bunuh diri ye? mek x layan kpop.. tapi sedih gak lah baca.. depress smpai bunuh dri..
Quote shailyvelera 22-12-2017 04:42 PM
kesian, sedih baca surat dia....depressed sampai mcm tu sekali..mmg xleh pndg ringan..
Quote rosa_canina 22-12-2017 07:44 PM
kalo bc surat wasiat dia tu mmg agak disturbing
satu2 ayat tu mmg btul2 nmpk dia sgt depress
meols baca rasa kesian sgt ...seolah2 takde sape yg peduli lgsung
terkapai2 sorang2..

tanda2 yg dia tunjuk pun byk kot..
tp mybe bantuan/support family dgn friends..
bg dia tak cukup nk meredakan depress/sedih/sunyi/kecewa ..
Quote arianakhalid 22-12-2017 11:45 PM
TAk berniat aku nak memperlekehkAn kematian artis ni. Tapi harap2 sangat semoga diambil ikhtibar untuk kita yg beragama islam ni.

Hidup jangan nak berdrama mengada2 sangat. Jgn mudah sgt ikut hati. Apa2 ingat tuhan. InsyaAllah tak ada la depress2 ni.
Quote SummerAutumn 23-12-2017 10:03 AM
Rest in peace, jong hyun
Quote ainothman 28-12-2017 04:07 PM
Jangan ambil mudah
Quote purpler 28-12-2017 05:27 PM
depression ni kalau dah ditahap yang teruk....
rasa macam badan ni dah mati tapi kita masih hidup....
biasanya sesiapa yang kena memang dah lama menanggung 'penyakit ni'....
sebabtu org yang ada 'depression' tak boleh dok sorang2....
dia mmg nampak normal dan boleh gelak ketawa bila beramai-ramai tapi kalau dia keseorangan... dia tanggung sakit dia sendiri....
Quote ak0143 28-12-2017 08:25 PM

Hmmm lagi tgk lagi sedih
Quote chauky314 29-12-2017 09:19 AM
memang tak minat kpop, tapi bunuh diri sebab depress ni, kesian gak la, dia putus cinta ke
Quote hady_vit 29-12-2017 10:04 AM
masing2 kata sedoh baca surat terkahir dia.btw, mane surat? korang baca kt mane? share la kt sini

Lihat semua komen(30)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044881s Gzip On
To Top