Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Berpeluk Sakan Dengan Aiman Hakim, Suami Sharifah Sakinah Okay Je

20-12-2017 01:39 PM|Oleh: Saiful | Dilihat: 5412| Komen: 46

Nama pun pelakon, pastinya semua adegan pastilah menurut apa yang yang diarahkan oleh pengarah kan?

Macam gandingan terbaru antara Sharifah Sakinah dan Aiman redza Hakim dalam sebuah drama yang bakal ditayangkan tak lama lagi, memang namapak begitu serasi.

Kenapa tidak? Tengok sahaja gambar dan video yang dimuat naik di Instagram masing-masing.


Foto: IG Aiman Hakim, Sharifah Sakinah
Berpeluk sakan, memang mesra! Disebabkan itulah pasangan ini mula menimbulkan kontroversi dan menjadi bualan para peminat.

Katanya, Sakinah tidak menjaga adab sebagai seorang Islam dan seorang isteri. Haram berpelukan dengan lelaki lain.

Foto: IG Aiman Hakim, Sharifah Sakinah
Namun aktor kacak ini ada memuat naik video, mengatakan dia sudah mendapat keizinan dari suami Sakinah iaitu Aliff Adha.

Siap Aliff ada komen lagi dengan menulis, "Chemistry ke chemical ni?" Memang sporting habis!



Sharifah Sakinah juga ada memberi penjelasan semua itu dilakukan atas dasar kerja. Semuanya adalah profesional dan langsung tidak melibatkan perasaan cinta.

Untunglah Sakinah dapat suami macam ni ya? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 46
Komen

Previous : Peminat Kecam Masih Kayu, Erma Fatima Bela Fattah Amin

Next       : Isteri Tayang Lurah Dada, Nabil Ahmad Dahsyat Kena Hentam

Komen Terbaru

Quote Vokuro 21-12-2017 07:52 PM
chinta89 replied at 20-12-2017 01:51 PM
sana sini suruh berlakon mcm tu mcm ni.. dh nama pun pelakon... nk suruh tutup litup takde adegan2 p ...

acik acik kepam babi ini kalau boleh heshe nak.semua orang.kepam macam babi macam mereka .
acah acah kerani di pintu sorga sangat sekor2 babi babi kepam ini

Lain-lain Komen

Quote chinta89 20-12-2017 01:51 PM
sana sini suruh berlakon mcm tu mcm ni.. dh nama pun pelakon... nk suruh tutup litup takde adegan2 pegang2?

sekadar tgk cter je la kita ni pun. x pyh sana sini nk meroyan. kinah ni pun mmg kte tau dia gila2 dan jenis x kisah. rileks2 suda.
Quote mieymiey 20-12-2017 01:58 PM
Lepasni kalau nak scene cintan cintun pegang-pegang romantik, ambik jer laki bini berlakon sesama. Ramai jer kan laki bini pelakon? Fattzura, Schawal, Amyra Amar dan yang lain-lain.
Quote missinpiece 20-12-2017 02:08 PM
Banyak sgt masa nak menelek menasihat org je kejenye. Jenis Kinah ni me x heran. Xde feeling2 cinlok. lainla hakak ritrude
Quote nisako 20-12-2017 02:16 PM
kinah...........oooo kinah
Quote bukan_ustazah 20-12-2017 02:25 PM
Orang kisah sebab kinah tu bini orang kot. Cuba si aida jebat .. takdenye orang kisah
Quote Aduradura 20-12-2017 02:28 PM
Kurusnya kinahhhh....
Quote musang_berapi 20-12-2017 02:28 PM
Xpe laa, sok2 laki kina plak buat,  kina xley mara. Cool n sporting. {:nose
Quote taleeshoe 20-12-2017 02:39 PM
sbb kinah tu bini org n aiman plak sedap. org lain plak yg risau nengok hihi

tp lawak la sakinah ckp harap xde fan yg gabung2 nama, sekali dorg yg bg sendiri gabung nama sakinah +aiman = SAKAI
Quote MH3707 20-12-2017 02:45 PM
den suka je minah sakinah ni selain dari nabil dan zizan...terhibur kalu tgk minah ni acting lelebih lagi kalau watak2 gila2 tuh
Quote BookerT 20-12-2017 02:49 PM
chinta89 replied at 20-12-2017 01:51 PM
sana sini suruh berlakon mcm tu mcm ni.. dh nama pun pelakon... nk suruh tutup litup takde adegan2 p ...

sekularnya kau nyah..dah lupa dosa pahala ke nyah?
Quote izzat1987 20-12-2017 02:49 PM
Cite melayu cam taik ikut omputih masuk longkang haram tak menang anugerah kat mana2 pun. Ikut cite iran tak perlu peluk pegang tangan pun tudng pun x buka, sentiasa menang besar di anugerah luar negara. Hahaha cam taik la penyokong cerita maksiat {:hooray
Quote BookerT 20-12-2017 02:50 PM
mieymiey replied at 20-12-2017 01:58 PM
Lepasni kalau nak scene cintan cintun pegang-pegang romantik, ambik jer laki bini berlakon sesama. R ...

ini mak setuju.....patuh syariah sangat..asalkan tak menimbulkan shahwat orang lain kata ustaz...kan nyah kan?
Quote BookerT 20-12-2017 02:51 PM
bukan_ustazah replied at 20-12-2017 02:25 PM
Orang kisah sebab kinah tu bini orang kot. Cuba si aida jebat .. takdenye orang kisah

ayda jebat tak kisah..hannah delisha kisah pulak..mentang2 dada ayda jebat leper..macam tu ke nyah?
Quote BookerT 20-12-2017 02:51 PM
musang_berapi replied at 20-12-2017 02:28 PM
Xpe laa, sok2 laki kina plak buat,  kina xley mara. Cool n sporting. {:nose

entah2 laki mak hayam kinah hari2 buat...mak tak judgmental tapi kalau dah tak kisah isteri sendiri kan nyah?
Quote Burong_Hantuk 20-12-2017 02:52 PM
makin jelita lah
Quote miemiecha 20-12-2017 02:52 PM
hehehehe... sian pelakon. sian netizen
Quote BookerT 20-12-2017 02:53 PM
kena mintak izin ke mak hayam aiman...alang2 kau minta izin je bercium gomolan dengan mak hayam kinah tu nyah...yang suami kinah tu pulak dasar cuckold kan...mak tak faham la melayu moden ni nyah...minta simpang la mak daripada perangai serba moden gini...
Quote mohdcrow 20-12-2017 02:55 PM
bayar dan boleh suruh buat apa saja...
Quote luvemedaa 20-12-2017 03:13 PM
Suka hati ko la kinah. Dosa ko n laki ko yg tanggung. Jgn anak dh besar tanya pelik udahh

Lihat semua komen(46)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.109678s Gzip On
To Top